سلام
ببخشید من نوزاد دوماهه دارم که شیر خودمو میخوره الان دلم میخواد برم خط چشم انجام بدم و رو ابروهام فیبروز انجام بدم حالا تاثیری رو شیردهی داره ؟
میشه انجام بدم ؟چه تاثیری روی بچه ام یا شیرم و خودم داره؟
مشکلی پیش میاد؟لطفا جواب بدین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



305
1400/02/25


