سلام دوستان من نوزاد دوماهه دارم که شیر خودمو میخوره
حالا خیلی شدید دلم میخواد برم خط چشم بزنم و ابروهامو فیبروز کنم اخه همش ریخته حالا تو دوران شیردهی رنگ میگیره؟
خوب درمیاد ؟
بعد شیردهی چی میشخ لطفا هرکی میدونه بهم بگه
دلم خیلی خط چشم میخواد
پرسش (1400/02/25):
دوستان و کسی که ارایشگره بیایین از فیبروز و خط چشم سوال دارم
515
36
1400/02/25
سوال کننده
0
1400/02/25
🍃⚘Marjan⚘🍃
سلام بنظرم انجامنده فعلا
منپرسیدم از دکتر گفتن تو شیردهی خوب نیست
منم انجام ندادم تا بچه هام نزدیک دو سال رسیدن
یکسال و ۱۱ ماهشون بود که انجام دادم
منپرسیدم از دکتر گفتن تو شیردهی خوب نیست
منم انجام ندادم تا بچه هام نزدیک دو سال رسیدن
یکسال و ۱۱ ماهشون بود که انجام دادم
0
1400/02/25
سوال کننده
چی انجام دادین
0
1400/02/25
سوال کننده
خوب شده
0
1400/02/25
🍃⚘Marjan⚘🍃
خط چشم و فیبروز ابرو
خوبه راضی ام
خوبه راضی ام
0
1400/02/25
سوال کننده
الان انجام بدم چی میشه
0
1400/02/25
🍃⚘Marjan⚘🍃
والا به من گفتن انجام نده بچه شیر میدی
رو شیرت تاثیر میزاره
رو شیرت تاثیر میزاره
0
1400/02/25
سوال کننده
ببخشید میتونین مدلشو نشونم بدین
هزینه اش چقدره
هزینه اش چقدره
0
1400/02/25
fatemeh...
ببخشید فاطمه جان وسط تاپیک تو سوال میپرسم
0
1400/02/25
🍃⚘Marjan⚘🍃
بستگی داره به جایی که انجام میدین
من برا ابرو ۱۱۰۰ و برا خط چشم ۷۰۰ شد
من برا ابرو ۱۱۰۰ و برا خط چشم ۷۰۰ شد
0
1400/02/25
🍃⚘Marjan⚘🍃
ببخشید خط چشم ۹۰۰ شد
0
1400/02/25
سوال کننده
خوب شده میشه ببینم البته اگه میشه
0
1400/02/25
fatemeh...
من تقریبا نیم ساعت پیش بستنی خوردم
فردام ازمایش دارم یادم رفته بود اون تاثیری میذاره رو ازمایشم
فردام ازمایش دارم یادم رفته بود اون تاثیری میذاره رو ازمایشم
0
1400/02/25
سوال کننده
میخوام همه رو ببینم نظرم عوض نشه
0
1400/02/25
سوال کننده
ن مشکلی نیس ساعت ۹برو ازمایش
من چه ازمایش و چه بی ازمایش تا صبح همه چیز میخوردم چون ضعف داشتم شکر خدا هیچی هم تاثیر نداشت
من چه ازمایش و چه بی ازمایش تا صبح همه چیز میخوردم چون ضعف داشتم شکر خدا هیچی هم تاثیر نداشت
0
1400/02/25
🍃⚘Marjan⚘🍃
من لابلای ابروهای خودم زدم که طبیعی باشه
0
1400/02/25
سوال کننده
ابرو ها خیلی طبیعی و قشنگه
0
1400/02/25
سوال کننده
اصلا معلوم نیس
0
1400/02/25
سوال کننده
کجا انجام دادین
0
1400/02/25
🍃⚘Marjan⚘🍃
آره من ابروهای خودمه لابلاش کار کرده برام
0
1400/02/25
🍃⚘Marjan⚘🍃
بوشهر عزیزم
0
1400/02/25
سوال کننده
😂😂😂بیام
0
1400/02/25
سوال کننده
راضی هستین
0
1400/02/25
🍃⚘Marjan⚘🍃
کجایی مگه 🤣🤣🤣
0
1400/02/25
🍃⚘Marjan⚘🍃
آره خوبه
0
1400/02/25
سوال کننده
پشیمون نشدی
ابروهات نمیریزه
ابروهات نمیریزه
0
1400/02/25
سوال کننده
شوخی میکنم تا اونجا یک روز راهه خرم ابادم😂😂
0
1400/02/25
سوال کننده
تاثیرش رو شیرم چیه
کم میشه چی میشه
کم میشه چی میشه
0
1400/02/25
🍃⚘Marjan⚘🍃
نه
ی کم میریزه ولی قبلترشممیریخت
ی کم میریزه ولی قبلترشممیریخت
0
1400/02/25
🍃⚘Marjan⚘🍃
😁😁😁
0
1400/02/25
🍃⚘Marjan⚘🍃
نمیدونم به خدا
بنظرم رو کیفیت شیر تاثیر داره نه کمیتش
بنظرم رو کیفیت شیر تاثیر داره نه کمیتش
0
1400/02/25
سوال کننده
ای بابا یعنی باید صبر کنم پس
0
1400/02/25
🍃⚘Marjan⚘🍃
من که صبر کردم
شما هم سوال کن
تخصصی بزار دکتر اوما جواب بده
شما هم سوال کن
تخصصی بزار دکتر اوما جواب بده
0
1400/02/25
مَلی 👶👨👩👧👦
باردار یا شیرده فیبروز انجام نمیدن.
مگه اینکه آخرای شیردهی باشه
مگه اینکه آخرای شیردهی باشه
0
1400/02/25
Zahra a..
سلام عزیزم بهتره دوران شیردهی اصلا انجام نشه چون اولا درصد اینکه رنگ بگیره کمه و معمولا یا نمیگیره یا اگرم بگیره یه جا کمرنگ تر میشه و در کل به ریسکش نمیارزه چون بچه داره از شیر شما تغذیه میکنه و این مواد شیمیایی هست و وارد خون و بدن میشه و ممکنه تاثیرات بدی روی بچه بزاره حتی اگر همون لحظه نشون نده میتونه بعدها اثراتشو بزاره بهتره تا پایان شیردهی صبر کنین حداقل بخاطر بچتون
0
1400/02/25
Zahra a..
اما با احترام خیلی از آرایشگرا هستن که قبول میکنن و انجام میدن و شاید بگن مشکلی نیس اما خیلی از آرایشگرا هم هستن که به هیچ وجه قبول نمیکنن حتی با اصرار بازم میل خودتونه اما سلامتی بچتون مهمتره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




