بچها و خانم دکتر
من چند روز پیش یه درد پریود داشتم که فشار میورد ب لگن و پاهام خوب شدم الان زانو چپم درد میکنه به نظرتون ب ارتوپد نشون بدم یا علائم بارداری؟
بعد اینکه شما چه قرص هایی میخورید من ۲۰هفته ام قرص فیفول با ویتامین d میخورم
خانم دکتر نیازه قرص کلسیم بخورم ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



400
1400/02/26





