باسلام....عزیزان پسر من دوماهشه چند روزی هس ک هرچی شیر میخوره همشو بالا میاره شاید بیشتر از ده بار در روز بالا میاره با این اروغش هم میگیرم ولی بازم بعدش بالا میاره دیگ خستم کرده ..خواهشا راهنمایی کنین اگ نیازه ببرشم پیش متخصص؟؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



359
1400/02/25





