سلام خانم دکتر.خسته نباشید
من ۳ ماهه زایمان کردم( سزارین) ، دوماه بعد زایمان در تاریخ ۱۹ فروردین پریود شدم، ۴روز پاک شدم و دوباره پریود شدم و همچنان پریودم، یعنی الان ۳۰ روز هست که پریود هستم.خونریزیم هم مثل پریود هست متوسط.ایا مشکلی هست؟؟ برم دکتر؟؟ کی پریودم تنظیم میشه؟ درضمن بنده شیر دهی ندارم و بچه هام شیرخشک میخورن.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



382
1400/02/25





