سلام دوستان خوبین،من 10 روز از موعدم میگذره سه تا تست زدم مثبت بود و آزمایش دادم عدد بتاش115هست یکم نگرانم چرا اینقدر کمه اخه دلیلش چیه،استرس گرفتم
0
1400/02/25
yasi
کمنیست خوبه دیگه خودتو درگیر بتا نکن
0
1400/02/25
زهرا .
سلام ، عددش خوبه ک ، استرس برا چی آخه
0
1400/02/25
سوال کننده
اخه ده روزه گذشته از پریودم میترسم خیلی
0
1400/02/25
فاطمه ~
بعد دو روز ۱۱۵استرس داری من بعد هشت روز ۱۰۰شدم الکی حال خودتو خراب نکن
مبارکه عزیزم برو حالشو ببر
مبارکه عزیزم برو حالشو ببر
0
1400/02/25
سوال کننده
سلام،ده روزه گذشته
0
1400/02/25
سوال کننده
عزیزم ده روز گذشته براهمین نگرانم
0
1400/02/25
سوال کننده
خیلی میترسم
0
1400/02/25
فاطمه ~
اها
0
1400/02/25
فاطمه ~
بازم نگران نباش من ب ی ماما با تجربع گفتم گفت اصلا تکرارم نکردی نکردی لقاحت دیر بود اخر خرداد برو برا قلب انقد این دکتر این سنو نرو
0
1400/02/25
سوال کننده
واقعا،شماهم هشت روزه گذشته نه؟تقریبا هم عدد هس
0
1400/02/25
سوال کننده
واقعااا الهی شکر،شما کی میری حالا؟دیگه ازمایش تکرار نمیکنی؟؟
0
1400/02/25
yasi
عزیزم اصلا به بتا نیست که استرس نداشته باش
0
1400/02/25
سوال کننده
واقعا؟؟ینی ممنکه دیرگرفته باشه؟؟
0
1400/02/25
الهه م
خب اگه پریودی نامنظم هست طبیعیه ، نگران نباش مبارک باشه
0
1400/02/25
سوال کننده
اره ماه قبلی هشت روز عقب افتاد
0
1400/02/25
فاطمه ~
اره بابا هشت روز بود ۱۰۰شد
0
1400/02/25
سوال کننده
اها تکراشم میکنی؟؟
0
1400/02/25
الهه م
آره عزیزم پس طبیعیه اونایی که سیکلای طولانی دارن معمولا تخمک گذاری هم دیر اتفاق میفته
0
1400/02/25
فاطمه ~
شاید
0
1400/02/25
الهه م
من یه بار تکرار کردم که ببینم دوبرابر شده یا نه
1
1400/02/25
سوال کننده
دکترم رفتی چی گفت؟چندبود براشما چندروز بعدموعد؟؟
0
1400/02/25
سوال کننده
علایمی هم دارین؟؟
0
1400/02/25
marziyeh bazargan
منم ۱۲۵ بود بعد ۳ روز شد ۷۱۹
0
1400/02/25
سوال کننده
بعداز چندروز تاخیر 125بوده عزیزم؟؟
1
1400/02/25
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
منم ۱۳۰ بود بعد یک روز تاخیر
خوبه عایا؟
خوبه عایا؟
0
1400/02/25
سوال کننده
اره خوبه
0
1400/02/25
مامان امیراردلان
نوشته ۱۰ روز
0
1400/02/25
سوال کننده
اره ده روز
0
1400/02/25
مامان امیراردلان
اگه استرسی هستی دیگه بتا نده،یه راس برو برا قلب،ولی اگه بتا دادی باید هر ۴۸ ساعت ۲ برابر بشه فک کنم
0
1400/02/25
مامان امیراردلان
مهم لقاحه که کی بوده،مثلا من خودم روز موعدم ۱۰۰۰به بالا زد برام
0
1400/02/25
سوال کننده
اخه چون یه سقط داشتم میترسم نمیدونم سردرگمم واقعا
0
1400/02/25
سوال کننده
ینی ممنکه برا من دیرگرفته باشه
0
1400/02/25
خانم گل .
نگران نباش برا منم کم بود بعد از دو. هفته 1500
0
1400/02/25
مامان امیراردلان
بهش فک نکن،فکر منفی کنی منفی میشه
0
1400/02/25
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
بچه ها ۶ هفته و ۷ روز
که بشه ۷ هفته ی کامل قلب دیده میشه؟
که بشه ۷ هفته ی کامل قلب دیده میشه؟
0
1400/02/25
سوال کننده
اخه روز دوم پریودم ک عقب افتاده بود بیبی چک منفیه منفی بود
0
1400/02/25
مامان امیراردلان
احتمالا اخرایه ماه بوده لقاحت
0
1400/02/25
سوال کننده
واقعااا،قبلش نرفتی؟؟
0
1400/02/25
مامان امیراردلان
اره
0
1400/02/25
سوال کننده
روزم دوم موعدم زدم بی بی چک منفیه منفی بود
0
1400/02/25
خانم گل .
نه اصلا گلا همون ی بار بتا دادم
0
1400/02/25
سوال کننده
ولی روز هشتم زدم مثبت شد
0
1400/02/25
selin s
منم ده روز بعد موعد بی بی مثبت شد بتا 180 بود
0
1400/02/25
سوال کننده
دکترت چی گفت؟؟
0
1400/02/25
مامان امیراردلان
میگم لقاح دیر بوده،بزا یه چن روز دیگه ازمایش بده اگه اینطوری خیالت راحت میشه
0
1400/02/25
سوال کننده
واقعاا خداروشکررر اوف ایترسم کمترشد،چندهفته دیگه رفتین سونو قلب طبق پریودیتون؟
0
1400/02/25
سوال کننده
باشه مرسی عزیزم
0
1400/02/25
خانم گل .
هیچی سونوم. کرد قلبشم تشکیل شده بود صداشم برام گذاشت😍😍
0
1400/02/25
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
از کجا میشه فهمید لقاح زود بوده یا دیر؟
0
1400/02/25
مامان امیراردلان
فدات انشاالله بارداری خوبی داشته باشی
0
1400/02/25
سوال کننده
😍😍😍،،با بتا هزارو پونصد؟؟
1
1400/02/25
سوال کننده
مرسی عزیزم،انشالله قسمت خودت باشه
0
1400/02/25
مامان امیراردلان
از همین بتا مشخص میشه،مثلا من زود بود روز موعودم بالا ۱۰۰۰ شد،الان شما لقاحت دیر بوده تازه باردار شدی تا هورمون تو خونت کامل دیده بشه زمان میبره
0
1400/02/25
خانم گل .
همون. روز نرفتم فردا یا پس فرداش رفتم دکتر دقیقا یادم نیست
0
1400/02/25
مامان امیراردلان
با ۱۵۰۰ فقط ساک دیده میشه
0
1400/02/25
سوال کننده
اها،،مرسی بابت راهنماییت
0
1400/02/25
سوال کننده
نمیدونم امیدوارباشم یانه
0
1400/02/25
سوال کننده
هرچی خدابخواد
0
1400/02/25
خانم گل .
شش هفته قلب تشکیل میشه
من وقتی ازمایش دادم شش هفته و دو روز بودم دو روز بعدشم رفتم سونو قلبش میزد
من وقتی ازمایش دادم شش هفته و دو روز بودم دو روز بعدشم رفتم سونو قلبش میزد
0
1400/02/25
مامان امیراردلان
امیدوار باش،چرا نباشی؟؟تو که نمیدونی لقاح کی بوده
0
1400/02/25
خانم گل .
فدات
0
1400/02/25
مامان امیراردلان
خیلی وقتا تا ۸ هفته هم ممکنه قلب تشکیل نشه
0
1400/02/25
مامان امیراردلان
من برا پسرم ۶ هفته قلب میزد ولی دیدم ۸ و ۹ هفته قلب تشکیل شده
0
1400/02/25
سوال کننده
اخه دکترا امید ادمو ناامید میکنن
1
1400/02/25
خانم گل .
اون برا کسیه ک لقاحش دیر گرفته باشه
0
1400/02/25
سوال کننده
ینی ممنکه برامنم دیر باشه
0
1400/02/25
مامان امیراردلان
اهمیت نده
0
1400/02/25
selin s
ببین من چهار روز بعد گفت تکرار کن تکرار کردم 840 بود گفت برو سونو رفتم سونو هیچی دیده نشد چون بتا باید به 2000 برسه ساک رویت شه دکتر احمق من کلی استرس داد منم سه روز بعدش دوباره سونو دادم ساک بود و دوهفته بعدشم سونو قلب رفتم
0
1400/02/25
سوال کننده
بخدا گریم گرفته میترسم
0
1400/02/25
سوال کننده
باشه عزیزم
0
1400/02/25
سوال کننده
اها،خداروشکر گلم مبارک باشه چرا نزدی بارداریتو؟؟برای منم دعاکن ک سالم باشه ایندفعه
0
1400/02/25
مامان امیراردلان
بعضی دکترا هیچی حالیشون نیس
1
1400/02/25
selin s
برای اینکه رشد قدی وزنی دخترمو چک کنم گذاشتم همون نوزادی
ایشااله سالمه نگران نباش فقط هردوروز بتا دوبرابر حساب کن رسید به 2000 برو سونو ساک
بعدش دوهفته بعد برو برای قلبش
ایشااله سالمه نگران نباش فقط هردوروز بتا دوبرابر حساب کن رسید به 2000 برو سونو ساک
بعدش دوهفته بعد برو برای قلبش
0
1400/02/25
selin s
دکتر منم کلی بعد سونو استرس داد نکنه خارج رحمی باشه یا فلان تا دیدم باید بتا به 2000 برسه تا ساک دیده بشه که خداروشکر ساک و قلبم بود و الان سالمه و تو دلم تکون میخوره شیطون بلای مامانش😍😍😍
0
1400/02/25
الهه م
تقریبا ۳ برابر دکتر گفت خوبه و دوباره هم تکرار کن منم دکترم و عوض کردم اون خیلی بهم استرس میداد
0
1400/02/25
الهه م
آره خیلی خوبه مبارک باشه
0
1400/02/25
سوال کننده
باشه مرسی سلین جان ممنونم ازت
0
1400/02/25
سوال کننده
عزیزم داغشون نبینی،انشالله منم ب سلامتی بگذرونم خیالم راحت بشه
0
1400/02/25
سوال کننده
خداروشکررر عزیزم
0
1400/02/25
سوال کننده
اخه من روز دوم موعدم بیبی منفی شد روز هشتم مثبت شد
0
1400/02/25
الهه م
منم بارداری قبلی روز ۳۸ مثبت شد توی پریودی نامنظم کاملا طبیعیه این چیزا
0
1400/02/25
سوال کننده
مرسی عزیزم،،،شماکی براقلب میری؟؟برا سونو ساک رفتین؟؟
0
1400/02/25
الهه م
والا من ۶ هفته و ۳ روز رفتم ساک بارداری خالی بود
و گفت ۱۰ خرداد بیا اما مجبورم امروز دوباره برم دکتر امروز ۷ هفته و ۱ روز هستم
البته به حساب آخرین پریود
و گفت ۱۰ خرداد بیا اما مجبورم امروز دوباره برم دکتر امروز ۷ هفته و ۱ روز هستم
البته به حساب آخرین پریود
0
1400/02/25
سوال کننده
انشاللهک خیره و بری تشکیل شده باشه خبرشو بهم بده گلم اعلان روشن بذار
1
1400/02/25
الهه م
روشن گذاشتم عزیزم
مگه شما نبودی که با هم همشهری بودیم
همون اول اعلان و روشن گذاشتم گمت نکنم
مگه شما نبودی که با هم همشهری بودیم
همون اول اعلان و روشن گذاشتم گمت نکنم
1
1400/02/25
سوال کننده
اره عزیزم خودمم،انشالله ک براهردومون خوب باشه،ب سلامتی بگذره گلم،فدات
0
1400/02/25
سوال کننده
تاریخ اخرین پریودیت کی بوده؟؟
0
1400/02/25
الهه م
انشالله عزیزم
0
1400/02/25
الهه م
۷ فروردین بود
برا شما کی بوده من رو حساب اوما ۷ هفته و ۱ روز هستم
برا شما کی بوده من رو حساب اوما ۷ هفته و ۱ روز هستم
0
1400/02/25
سوال کننده
من15فروردین عزیزم
0
1400/02/25
سوال کننده
برامنم زده پنج هفته و شش روز ولی میدونم ک کمتره شاید مثلا سه هفته باشم
0
1400/02/26
پزشک اوما
سلام بارداری شما مبارک نگران نباشید مجدد بعد از سه روز تیتر بتا را تکرار کنید
0
1400/02/26
سوال کننده
سلام ممنونم دکترجان
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ایا این عدد بتا باردار هست؟
- خداروشکر باردارم و اینم جواب آزمایشم
- ایا این عدد بتا ی روز بعد از موعد پریودی نرمال است؟
- خانوم های گل بیاین ❤❤❤❤سلام سلام
- لطفا جواب آزماش بتا من رو ببینین
- کی بلده عدد بتا باید چند باشه
- دلیل روند افزایش کند عدد بتا
- پزشک اوما لطفا زودتر جواب بدین اورژانسیه
- عدد بتا در چهارهفته برای بارداری دوقلو
- لطفا جواب جواب آزمایش خونمو ببینید



791

