سلام عزیزم عکس رنگی که گرفتی درد داشت چطور بود اخه منم دکتر گفته برم عکس رنگی بگیریم
سلام عزیزم
دردش مثل درد پریودی شدید بود
ولی قابل تحمل بود
قبلشم شیاف دیکلوفناک زدم
ان شالله بعد عکس باردار میشی
من دوماه بعد عکس رنگی باردار شدم
من ماه قبل ۷ روز عقب انداختم بی بی چک زدم ۳ بار مثبت بود بعد ۷ روز پریود شدم

اینم عکسش
من بعد سه روز هنوز لکه بینی دارم
دکترم گفت مفنامیک بخور لکه بینی رو قطع میکنه
چون مشکلی هم نداشتی میتونی اقدام کنی
الان پیش دکترم بودم
وااا پس چرا مثبت شد
حتما بارداری شیمیایی بوده
نه سنو همه جارفتم گفت کاذب بوده واقعا امید وار شده بودم دلم خیلی گرفت انقدر گریه کردم
ارره قطع میشه بعدشم اقدام کن ان شالله باردار میشی
یه تخمدانم تو عکس رنگش سفید شده
یکیش نه