Ooma

تفسیر پاتولوژی خارج رحمی

سلام من بارداری خارج رحمی داشتم لاپاراسکوپی کردم.لطفا نتیحه پاتولوژی رو میگین.فکر کنم مولاره؟نگرانم

10 پاسخ 957 بازدید


رفلاکس پنهان چجوری درمان میشه

سلام خانما کسی در مورد رفلاکس پنهان اطلاعات داره میخوام بدونم با دارو خوب میشه دخترم خیلی اذیت میشه مدام سکسه میکنه گلوش و حنجرش صدا میده.همش بی نابه.نفخ داره.قلنج میکنه اکثر وقتا شیر میپره تو گلوش
لطفا راهنمایی کنید هر کس اطلاعات داره ممنون

51 پاسخ 1,801 بازدید


علت دونه های سفید در مدفوع نوزادم چیه؟

سلام پزشک اومای عزیز و مادرای بزرگوار
دخترمن ۲۳ روزهشه هر سه الی چهار روز یه بار مدفوع میکنه خیلی زور میده ،مدفوعش خیلی سفت نیست نهایت مثل حالت خمیری هست ، دیشب مدفوع کرد داخل مدفوعش دونه های سفید رنگ بود ،ببخشید عکسش براتون میفرستم رنگشم زرد نیست سبز زیتونی رنگه، با اینکه نرم بود اما دیشب هم خیلی زور داد و قرمز و کبود شد، اینم بگم شیر خودم نمیخوره و شیرخشک نان میخوره ،بابت اینکه شیر خشک نان میخوره و مدفوع دیر ب دیر میکنه هفته قبل متخصص نوزادان بردمش گفت چون وزن دهیش خداروشکر خوبه احتیاجی ب تعویض شیر خشک نیست.حالا از دیشب این دونه ها رو دیدم. میشه بگید علتش چیه؟نگرانشم.

44 پاسخ 3,679 بازدید


سرماخوردگی نوزاد ۷ ماهه

سلام،دخترم الان دو روزه سرماخورده.بردمش دکتر بهش اسپری بینی سدیم کلرایدداده و سیتریزین که هر ۱۲ ساعت ۱.۵ سی سی بهش میدم (چونکه آبریزش بینی وعطسه داشت)الان امروز دماغش کلا کیپه.چیکار کنم بنطرتون

12 پاسخ 207 بازدید


هماتوم یا لخته خون

سلام ۷ هفته هستم رفتم دکتر گفت هماتوم داری شیاف داد و گفت رابطه نداشته باش تا جذب شه
میخواستم ببینم چیز نگران کننده ای هست ؟؟؟
خونه م طبقه ۴ بدون آسانسور هست

33 پاسخ 469 بازدید


مصرف اسید فولیک حدود هغته ۲۷ تا ۳۰ بارداری

سلام خانم دکتر و خسته نباشید
من دکترم به اشتباه هفته ۲۷ بارداری برام اسید فولیک ۱ نوشت و من از همه جا بی خبر هم خوردم، شانس آوردم که از پزشکان محترم اوما سوال کردم و ایشون گفتن نخور، و منم حدود ۳۰ هفته قطعش کردم
امروز تو نت خوندم مصرف زیاد اسید فولیک می تونه باعث اوتیسم و بیش فعالی بچه بشه و خیلی نگرانم کرده، من چهار ماه اول خوردم و قطع کردم، دوباره از ۲۷ تا ۳۰ اشتباها خوردم، می تونه خدای نکرده باعث مشکلی در جنینم شده باشه؟ ضمن اینکه جنین زیاد تکون می خوره و ماما گفت شیطونه،
سوال دیگه اینکه از همون ۲۷ هفتگی د۳ هم می خورم تا الان، آیا هنوز لازمه؟

23 پاسخ 652 بازدید


سرفه و سرماخوردگی و خس خس سینه نوزاد ده روزه

سلام بر تیم عزیز اوما.
اول به لطف خدا و بعد با کمک شما تیم عزیز و زحمت کش اوما
بعد از نُه ماه دخترم رو در آغوش گرفتم😢 مادر بودن رو تجربه میکنم. خدارو بسیار شکر میکنم و از زحمات بی‌دریغ شما ممنون و سپاسگذارم.🙏❤❤

مشکلم این هست که دخترم دو روزه سرفه میکنه، سرفه‌هاش خلط داره، خشک نیست. دماغش هم گرفته. گاهی هم عطسه داره.
شیر خودم رو بهش میدم البته سیر نمیشه یکی دوبار در طول شبانه روز شیرخشگ کمکی هم میدم.

سئوالم اینه برای سرماخوردگیش چیکار کنم؟ چی خوبه؟

9 پاسخ 576 بازدید


قطره ویتامین دی

سلام دوستان و خانم دکتر عزیز
دختر من دو سال و 4 ماهشه و از دوسالگی ک قطره مولتی و آهنشو قط کزدم دیگه هیچ مکملی بهش ندادم
چکاپم نبردمش
خواستم ببینم الان قطره ویتامین دی رو چ قطره یا شربتی و چ مقداری باید بدم
ممنون

23 پاسخ 341 بازدید


عطسه و واکسن دوماهگی

سلام دوستان
خانما من فردا میخوام پسرمو ببرم واکسن دوماهگی بزنه ولی عطسه نسبت به قبل خیلی میکنه قبلا شاید روزی ۲.۳ تا ولی حالا بیشتر شده. ابریزش و تب و سرفه اینام نداره. بنظرتون عطسه میتونه نشونه سرماخوردگی باشه؟ مشکلی نداره فردا واکسن میخواد بزنه؟

4 پاسخ 334 بازدید


هفته۱۰خارش دورمعقدازچیه دربارداری راهی هست

س دکترعزیزچن روزه خارش معقددارم
یعنی دورش ازبالاتاپایین معقدمثل اینکه پوستت میخاره
میخارونی اونطوری چه پمادی بزنم

9 پاسخ 353 بازدید


سلام .دوستان بندرعباسی دخترم یکسال و چهار ماهشه کف پاش صافه ممنون میشم راهنمایی

سلام .سلام .دوستان بندرعباسی دخترم یکسال و چهار ماهشه کف پاش صافه . دکتر رفتم گفت تا دوسالگی نه کفی میشه داد نه کاری کرد ،معمولا تا این سن رفع میشه نشد و اگه علائم داشت بعد از دوسالگی اقدام بشه.الان من خیلی نگران انحراف پاش به سمت بیرونم.
ظاهرا حداقل کاری که میتونم براش بکنم خریدن کفش خوبه میخواستم از دوستان بندرعباسی بپرسم تو این شرایط بودن؟ و از کجا کفش خوب بگیرم .ممنونم🙏

13 پاسخ 500 بازدید


جوش ریز دور گردن ، ناحیه پوشک و افت دهان

خانوم دکتر مهربونم و دوستای عزیز اومایی
سلام وقتتون بخیر
پسرم آلرژی به پروتیین گاوی داره و فقط اپتامیل پپتی جونیور استفاده می‌کنه ، تموم گردنش جوش های چرکی ریز زده و ناحیه پوشکش حتی زیر آلتش هم زده و دور و برش مثه تاول شده هر چی باز می‌زارم و پماد میزنم فایده ندارد برا برفک هم تموم شیشه آلوده رو ریختم دور و شیشه جدید رو هم مرتب میحوشونم ، قطره نیستاتین استفاده کردم یکی دیگه گیرم نیومد قرص نیستاتین 500, گرفتم تو چقدر آب باید حل کنم بهش بدم بخوره ، برفک دهنش خیلی زیاد شده ویوله هم حساسیت داره ترو خدا کمک کنین نمیدونم چکار کنم

141 پاسخ 640 بازدید


تفاوت شیرخشک ایمیونوفورتیس و پرونوترا

خانم ها این شیرخشک ها چه فرقی دارن باهم ؟؟
من همیشه از این سمت راستی میدم به پسرم امروز داروخانه سمت چپی رو دادن به همسرم

4 پاسخ 6,421 بازدید


ایا در سی وسی ماژورخفیف و شدید مشخص میشود

سلام مازوجین تلاسمی مینور بتا هستیم یک بار سقط داشتم ب علت ماژور بودن جنین ک گفتن ۵۰,۵۰هست خواستم بدونم در ازمایش سی وی سی ماژور خفیف و شدید مشخص میشه ؟

اگر ب صورت طبیعی باردار بخوام بشم این مشکل ممکنه پیش بیاد ؟

83 پاسخ 615 بازدید


آزمایش تیتر بتای بارداری

آزمایش تیتر بتای من 4روز بعد از موعدم هست شنبه 26ام نوبت دکتر دارم مجدد لازم هست آزمایش بدم

37 پاسخ 767 بازدید


احساس توده رو مچ دست و زیر بغل

سلام خانوما
مامان من دیروز احساس کرده تو زیر بغلش و مچ دستش توده هست انگار
الان باید پیش چه دکتری بره ؟
باید آزمایش بده یا سونو گرافی انجام بده؟
کسی میدونه؟

10 پاسخ 619 بازدید


نحوه تزریق آمپول آنوکساپارین در بازو

سلام دوستان عزیز
کسی خودش تزریق آنوکساپارین داخل بازو انجام میده؟
میخوام واسم توضیح بدید چه جوریه؟

65 پاسخ 1,387 بازدید


سرماخوردگی در اواخر بارداری

سلام وقتتون بخیر خواهشن کمکم کنید از گوش درد هلاک شدم الان سه روزه گوشم عفونت کرده دردش میزنه به سرو فکو دندونام. رفتم دکتر عمومی واسم آزیترومایسین و آموکسی سیلین نوشت و من میترسم استفاده کنم چون استرس زیاد دارم. بعد تو گوگل ک سرچ کردم نوشته بود آزیترو نباید مصرف کنید... الان هم سرماخوردم هم گوشام درد میکنن شدید و دردشون باعث شده تمام بدنم درد بکنه

11 پاسخ 308 بازدید


دل درد نوزاد ۱۴ روزه

سلام،بچه من ۱۴ روزشه برای اینکه شیرم خوب و کافی باشه غذاهایی مثل سوپ و آش بدون نخود و ماش میخورم فقط نمیدونم برا بچه خوبه یا نه یه وقتایی دل درد داره مخصوصا شبا ممنون میشم راهنماییم کنین

25 پاسخ 356 بازدید


میزان مایع امینیوتیک

سلام
من هفته ۲۸ بارداری هستم دیروز رفتم دکتر سونو شدم که گفتن آب دور بچه کمه،و حرکاتش ضعیفه ،میزان مایع ۷ سانتی متر گزارش شده
بهم گفت برو بلوک زایمان تا ازت نوار nst بگیرن،نوار و گرفتن خوب بود سرم بهم وصل کردن و آمپول بتامتازون زدن
میخواستم بدونم نرمال میزان مایع چقدر باید باشه برای من خیلی کمه؟
چه راهکارهایی هست تا میزان مایع افزایش پیدا کنه؟

25 پاسخ 609 بازدید