سلام
من ۲۸ ساله و اولین بارداریم که طبق پریدی هفت هفته و دو رپز رفتم سنو و تو سنو سن جنین شش هفته و دو روز بود و جنین با Crl ۴.۵ با همه شرایط نرمال فقط ضربان قلب تشخیص داده نشد؟
میخواستم ببینم شرایطم نرماله یا نه
ایا تفاوت سن جنین طبق سنو و پریدی طبیعی؟
پرسش (1399/05/22):
تشکیل قلب جنین در چند هفته
722
54
1399/05/22
سوال کننده
3
1399/05/22
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
اره عزیزم کاملا طبیعیه نگران نباش
0
1399/05/22
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
لقاحت دیر بوده واسه همون سن جنین کمتره
0
1399/05/22
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
دوهفته دیگ برو انشاللع قلبش تشکیل شده
0
1399/05/22
سوال کننده
سلام
اخه دکتر سنو گفت تفاوت سن یعنی رشد نکردن جنین و سقط
اخه دکتر سنو گفت تفاوت سن یعنی رشد نکردن جنین و سقط
0
1399/05/22
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
اونو واسه وقتی میگن که مثلا رفتی تو هشت هفته و قلبشم برات میزده ولی دوهفته بعدش میری دواز جونت میبینی توی همون هشت هفته مونده و قلبشم نمیزنه
0
1399/05/22
سوال کننده
اخرین پریدی ۲۶ خرداد بوده
با دوره های۲۵ روزه
و موقع پریدیم بعدیم هم یه هفته بعد تاریخ پریدیم بی بی جکم کاملا مثبت شد و خیلی دیر هورمون تو ادرارم به حد نرمال رسید
با دوره های۲۵ روزه
و موقع پریدیم بعدیم هم یه هفته بعد تاریخ پریدیم بی بی جکم کاملا مثبت شد و خیلی دیر هورمون تو ادرارم به حد نرمال رسید
0
1399/05/22
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
عزیزم همه دکترها و متخصص ها و همین اوما میگه که تا ده هفته وقت واسه قلب جنین هست
0
1399/05/22
سوال کننده
اره منم شنیدم
اما اولین بارداریم
و تو ماه اول اقدام باردار شدم با همین دکتر خیلی نگرانم کرد
اما اولین بارداریم
و تو ماه اول اقدام باردار شدم با همین دکتر خیلی نگرانم کرد
0
1399/05/22
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
پس لقاحت دیر شکل گرفته اصلا نگران نباش.یکی هست میره سونو هفته بارداریش تو سنو بالاتره یکی مث شما پایین تره.این ها به لقاح بستگی داره
0
1399/05/22
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
دکترا همه شون جدیدا مزخرف شدن
0
1399/05/22
سوال کننده
خودمم از اول حس میکردم
ان شاالله که خیره
ان شاالله که خیره
0
1399/05/22
سوال کننده
الان هم حالت تهوع گاه گداری
ترشحات شیری رنگ که از اول بارداری داشتم
گشنکی و ضعف
نفغ جدیدا
خارش بدن و سینه هام
درد زیر دل
دارم
ترشحات شیری رنگ که از اول بارداری داشتم
گشنکی و ضعف
نفغ جدیدا
خارش بدن و سینه هام
درد زیر دل
دارم
0
1399/05/22
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
انشالله.منم هفته پیش رفتم سنو دکتر فقط بهم گفت خیلی کوچیکه برو دوهفته دیگ بیا.هرچی پرسیدم کیسه و ساک تشکیل شده گفت برو دوهفته دیگ بیا.الان اگه تشکیلم نشده باشه جای نگرانی نیست.اصلا دکتره هیچی بهم نگفت نه گفت قلبش میزنه نه گفت کیسه و ساک تشکیل شده.
0
1399/05/22
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
منم همینم طبیعیه.
0
1399/05/22
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
من انقدر ضعف میکنمو گشنم میشه اما همینکه پای سفره میشینم حالت تهوع میگیرم نمیتونم بخورم
0
1399/05/22
سوال کننده
من جنین هم بود همه چیش نرمال
فقط ضربان قابل تشخیص نبود
و یه دکتر بهم گفت اندازه جنین هنوز برا تشکیل قلب کوچیک
و اگه جنین رشد نکنه میفتی به لکه بینی
فقط ضربان قابل تشخیص نبود
و یه دکتر بهم گفت اندازه جنین هنوز برا تشکیل قلب کوچیک
و اگه جنین رشد نکنه میفتی به لکه بینی
0
1399/05/22
سوال کننده
نه من ضعف و حالت تهوع باهمه
غذا که بخورم خوب میشم @اما باید کم بخورم زیاد بخورم دل درد شدید میگرم
غذا که بخورم خوب میشم @اما باید کم بخورم زیاد بخورم دل درد شدید میگرم
0
1399/05/22
سوال کننده
شما چند هفته این؟
0
1399/05/22
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
پس جای نگرانی نیست توکل کن به خدا
0
1399/05/22
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
هفت هفته و پنج روز
0
1399/05/22
سوال کننده
ان شاالله
شماهم باردارین برام دعا کنین
شماهم باردارین برام دعا کنین
0
1399/05/22
سوال کننده
من امروز رفتم تو ااولین روز از هفته هشتم
سنوی بعدیم تو هشت هفته و پنج روز نوشتن برام
سنوی بعدیم تو هشت هفته و پنج روز نوشتن برام
0
1399/05/22
سوال کننده
خانمای باردار من تازه عضو اوما شدم
دعا کنین هفته اینده قلب فندق منم بزنه و شادیشو باهمتون شریک شم ان شاالله
دعا کنین هفته اینده قلب فندق منم بزنه و شادیشو باهمتون شریک شم ان شاالله
0
1399/05/22
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
من واست دعا میکنم توهم واس من دعا کن عشقم
0
1399/05/22
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
عزیزم اوما یک هفته جلو میزنه تاریخو همیشه
0
1399/05/22
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
چشم حتما.محتاجم به دعا
0
1399/05/22
یکتا (مامان نلین ❤️)
هفته دیگه سونو بدین با یک سونو عدم رشد رو نمیشه تشخیص داد باید دوتا سونو باهم مقایسه شه
0
1399/05/22
سوال کننده
مممنونم چشم حتما عزیزم
ان شاالله فندق هر دوتامون و همه ی مامانای گل صحیح و سالم باشه
ان شاالله فندق هر دوتامون و همه ی مامانای گل صحیح و سالم باشه
0
1399/05/22
سوال کننده
چشمتون بی بلا
زنده باشین
زنده باشین
0
1399/05/22
سوال کننده
هشت هفته و پنج روز سنو جدید دارم
ان شاالله وقتی برم همه چی فندقم سالم و نرمال باشه
ان شاالله وقتی برم همه چی فندقم سالم و نرمال باشه
0
1399/05/22
یکتا (مامان نلین ❤️)
ایشااالا
0
1399/05/22
سوال کننده
ممنونم
😍😍😍😍😍
😍😍😍😍😍
0
1399/05/22
fafa rf
نگران نباش هشت هفته که پرشد دوباره سونو بده انشاالله صدای قلبشو میشنوی،من طبق پریود هفت هفته بودم سونو دادم گفت پنج هفته ای فقط ساک هست حتی کیسه زرده هم نبود وای چه استرسی کشیدم😥سه هفته بعد سونو رو تکرار کردم الحمدالله جنین و قلب دیده شد انشاالله قسمت خودت عزیزم😍🙏
0
1399/05/22
fafa rf
انشاالله به امیدخدا🙏🙏🙏
0
1399/05/22
مرجان sh
منم با پریود دو هفنه فرق داشتم رفتم گفت چهار هفنه ای فقط ساک و دید دو هفنه بعد رفتم قلبش میزد دکترا چرت و پرت میگن توجه نکن
0
1399/05/22
سوال کننده
عزیز دلم
خداروشکر
ان شاالله منم مثل شما برم صدای قلب فندقمو بشنوم
خداروشکر
ان شاالله منم مثل شما برم صدای قلب فندقمو بشنوم
0
1399/05/22
سوال کننده
ان شاالله😍😍😍
0
1399/05/22
سوال کننده
دلم اروم شد
ممنونم از همتون
ان شاالله که قلب همه نی نی ها صحیح و سالم باشه
اره والا دکتر یه جوری نا امیدم کرد
بعد که با یه دکتر دیگه صحبت کردم
کفت بابا تو هفته شش خیلیا اصلا فقط ساک تشکیل میشه و خبری از جنین نیست
شما که حنین هم تشکیل شده
ان شاالله قلبشم صداشو میشنوی
ممنونم از همتون
ان شاالله که قلب همه نی نی ها صحیح و سالم باشه
اره والا دکتر یه جوری نا امیدم کرد
بعد که با یه دکتر دیگه صحبت کردم
کفت بابا تو هفته شش خیلیا اصلا فقط ساک تشکیل میشه و خبری از جنین نیست
شما که حنین هم تشکیل شده
ان شاالله قلبشم صداشو میشنوی
0
1399/05/22
fafa rf
میشنوی مطمئن باش🙏واسه شنیدن قلب نی نی نذر کن،هرروزهم سوره های یس و حجرات رو بخون
0
1399/05/22
پزشک اوما
سلام بله طبیعی است اواسط هفته هشتم بارداری مجدد سونو را تکرار کنیم
1
1399/05/22
سوال کننده
ان شاالله
ممنونم از دلگرمیتون
هم نذر کردم
هم سوره یاسین میخونم
اما حجرات نخوندم چشم اونم میخونم
ممنونم از دلگرمیتون
هم نذر کردم
هم سوره یاسین میخونم
اما حجرات نخوندم چشم اونم میخونم
0
1399/05/22
سوال کننده
سلام
یه دنیا ممنونم
خدا خیرتون بده
چشم
یه دنیا ممنونم
خدا خیرتون بده
چشم
0
1399/05/24
سوال کننده
سلام دوستان متاسفانه من دیروز صبح به دلیل خونریزی کم به پزشک مراجعه کردم
بعد سنو اندازه جنین کمتر شده و تو همون شش هفته مونده بود و باید سقط کنم
نمیخوام برم بیمارستان
کسی تجربه داره راهنماییم کنه؟
بعد سنو اندازه جنین کمتر شده و تو همون شش هفته مونده بود و باید سقط کنم
نمیخوام برم بیمارستان
کسی تجربه داره راهنماییم کنه؟
0
1399/05/24
یکتا (مامان نلین ❤️)
سلام
اگر کوچک شده و لکه بینی داری خودش سقط میشه
اگر کوچک شده و لکه بینی داری خودش سقط میشه
0
1399/05/24
سوال کننده
اره اندازه قبلیش ۴.۵ میل بود دیروز شده بود ۳.۵
لکه بینی دیروز شدید
اما الان کمتره ولی دارم همش
لکه بینی دیروز شدید
اما الان کمتره ولی دارم همش
0
1399/05/24
یکتا (مامان نلین ❤️)
درد و فشار داری؟
0
1399/05/24
یکتا (مامان نلین ❤️)
اینکه لکه بینی داری خوبه اجازه بده خودش سقط شه
0
1399/05/24
سوال کننده
یه ساعت میکیره ول میکنه
دردای شبه پریدی
با نفخ شدید
دردای شبه پریدی
با نفخ شدید
0
1399/05/24
سوال کننده
توکل بر خدا
چشم
چشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




