خداروشکر عزیزم چشمت روشن انشاءالله به سلامتی این دوران بگذرونی
خدا رو شکر عزیزم ❤❤ایشاالله این دوران رو به خوبی سپری کنی و کوچولوی نازتو بغل بگیری
بسلامتی عزیزم مبارک باشه
چند هفته زده برات تو سونو؟
ممنونم سلامت باشی ان شاالله
با اخرین پریدیم یکی زذه
پنج هفته و شش روز
من برا دردام رفتم که الحمدالله خیالم راحت شد
واقعا دردای بارداری کم و زیادن
عجیب و غریب
ماییم زودی استرس میگیرمون
وای خدارو شکر خیالت راحت شد
برا من دکتر ۱۸ تاریخ سومو زده تا اون موقع از استرس داغون میشم
منم چند ساعته یه درد مبهم و مداومی دارم زیر شکمم
اره والا
ممنونم
الهی قسمتت
هنوز هنگم
سلام عزیزم یعنی بعد انتقال جنین ی روز دردای شدید شدید فرداش بدون کوچکترین درد طبیعیه؟
عزیزم من خودم چشیدم
از من به تو نصیحت تو بارداری هر درد ممکن باشه
من چقد این یه هفته استرس گرفتم
انتقال جنین نمیدونم
اما من اول شش هفته علائم کلا کم کم شد
دو روز بعد با شدت شروع شد
الان دو روز درد شدید کتف داشتم و درد یه طرف تخمدان که کلی ترسیدم
ولی الحمدالله هیچی نبود و همه چی نرمال
سلام عزیز دلم
امیدوارم بسلامتی این دوره رو بگذرونی 😍❤
سلام
ممنونم گلم
همچنین خودتون
ممنونم سلامت باشی
قسمتت ایشالا