سلام خانم دکتر عزیزم خانم های اوما من حدود شیش ماه از زایمانم میگذره تنها خون ریزی که بعد زایمانم داشتم همون ۱۵ روز اول بود بعد اون دیگه اصلن نشودم میدونم که بخاطر شیردهی هست ولی من العان دوست دارم پریود بشم چیکارکنم پریودیم بیاد با تشکر
پرسش (1401/11/11):
چیکار کنم پریود بشم بعد از زایمان که حدود شیش ماه میگذره
2535
64
1401/11/11
سوال کننده
0
1401/11/12
🌼پینار 🌼
ولش کن چکارش داری
الهی شکر منم بعد پاکی دیگه نشدم
بره برنگرده 🤭🤭
الهی شکر منم بعد پاکی دیگه نشدم
بره برنگرده 🤭🤭
0
1401/11/12
فریبا دیناری
منم پریود نشدم دیگه . دلیلش چیه دوست دارید پربود بشین ؟
0
1401/11/12
مامان دلارا fereshteh
منم تانه ماه بعدزایمانم پریودنشدم میگفتن بخاطرشیربچه میدی اینطوری هستی اماماکلابه مامانمون رفتیم تایک سال هم طول میده تاپریودبشیم
1
1401/11/12
مامان دلارا fereshteh
خداکنم سربچه دوم هم همینطوری باشم چی پریودی
0
1401/11/12
فریبا دیناری
خدا بهت توان بده عزیزم من فکر بچه دوم همه بدنم میلرزه
1
1401/11/12
✨کوثَر✨ .
من تازه بعد شیش ماه شدم
اونم چه پریودی 🤦
اونم چه پریودی 🤦
0
1401/11/12
🌸leila🌸 🍒🍎1377🍎🍒
منم پریود نشدم هنوز
0
1401/11/12
Fateme Manane Alisan
منم پریود نشدم لکه بینی هم دارم ولی نمیدونم چرا نمیشم
0
1401/11/12
nazgol solo
هر چی پریود نشی تو شیردهی بهتره ،پریودی کیفیت شیر میاره پایین ،ولش کن چیکارش داری به وقت خودش میاد دیگه
0
1401/11/12
سوال کننده
آخه هی استرس حاملگی تو شیردهی دارم چون پریودی هم نمیاد میترسم حامله بشم متوجه نشم
0
1401/11/12
سوال کننده
بعد خیلی دل درد دارم بی اعضابم شودم میگم شاید پریود بیاد یکم راهت بشم
0
1401/11/12
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
کاری نمیتوانید انجام دهید زیرا تحت تاثیر نوسانات هورمونی دوران شیردهی این شرایط ایجاد شده است اما اگر اصرار دارید میتوانید به عنوان روش جلوگیری قرص های ضد بارداری و هورمونی مانند روکین یا ال دی را شروع نمایید که هم روشی مناسب برای محافظت از شما در برابر بارداری هستند و همین که ممکن است پس از پایان هر دوره مصرف خونریزی آغاز گردد البته که تضمینی برای مسئله وجود نداشته و در برخی خانمها نیز حتی با وجود مصرف قرص خونریزی های پریودی رخ نمی دهند🌷
کاری نمیتوانید انجام دهید زیرا تحت تاثیر نوسانات هورمونی دوران شیردهی این شرایط ایجاد شده است اما اگر اصرار دارید میتوانید به عنوان روش جلوگیری قرص های ضد بارداری و هورمونی مانند روکین یا ال دی را شروع نمایید که هم روشی مناسب برای محافظت از شما در برابر بارداری هستند و همین که ممکن است پس از پایان هر دوره مصرف خونریزی آغاز گردد البته که تضمینی برای مسئله وجود نداشته و در برخی خانمها نیز حتی با وجود مصرف قرص خونریزی های پریودی رخ نمی دهند🌷
1
1401/11/12
سوال کننده
آخه که چقدر شما خوبین دکتر عزیز که با دقت کاملن توصیح میدین شوده باش برای شما باز اوما رو تمدید میکنم 😘😘😘
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
سلاممعصومه نینی دیگه درراهه الان ۶ ماهتهخودت هم خبر ندار😅🤣
0
1401/11/12
سوال کننده
فاطی فاطی بخدا خودم دار میزنم همین دوتا برای صد پشتم بس
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
ههههه
0
1401/11/12
سوال کننده
فاطی خچبر
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
واییی جر یهو باشی چکار میکنی🤣
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
هیچ فعلا که اعصاب معصابم یوخده
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
خچبر جدیده😄
0
1401/11/12
سوال کننده
وی خدا نکن ایشاللا خدا به جاش برای هرکسی که دلش میخواد بده
0
1401/11/12
سوال کننده
فاطی امان از سام
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
مصی تایپک منو خوندی
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
فهمیدی چی بسرم امده
0
1401/11/12
سوال کننده
دیدم فاطی تایپک رو آخر شب بود نشود باهات حرف بزنم فقط هرموقع بچه شیر میدم دعات میکنم خیلی ناراحت شودم امیدت به خدا باش گلم
0
1401/11/12
سوال کننده
فاطی یه چی بگم
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
چی بگممصی ازبس اعصابم خورده دوروزه سردردمکتفم درده
0
1401/11/12
سوال کننده
من میگم اسپرم رضا بخاطر اینک خودیش تقویت نمیکن
0
1401/11/12
سوال کننده
بخدا بعضم گرفته حق داری خیلی سخته
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
منتظر ال دیمم که تموم بشه برم سونو بشم بعد دارو بگیرم برای ای وی اف
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
مصی اصلا دوس ندارم هیچکس بفهمه ای وی اف میخوام بکنم
0
1401/11/12
سوال کننده
خیالت راهت گلم
0
1401/11/12
سوال کننده
من به هیچ کسی نمیگم
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
میترسم انقدر درد بکشم بعد دوباره سقط کنم
0
1401/11/12
سوال کننده
حتا دوست داری بیا اینجا فاطی نمیزارم هیچ کسی بفهمه
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
مرسی فداتشم
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
مجبورم برم خونه خواهرم اونجاهم طبقه دوم
0
1401/11/12
سوال کننده
تو بیا بعد با عباس میبرمت خونه مامانت اینا
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
بعد انتقال میرم خونه مامانم اینا
0
1401/11/12
سوال کننده
منم اینجا دوم هست پله هاش راهت
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
مصی رضا اصلا بخودش نمیرسه همش سردی
0
1401/11/12
سوال کننده
فاطی فکرت هات کن شاید بیای اینجا نتیجه بگیری
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
میگمحداقل خودت برو تو خیابون یه موز بخر بخور
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
مصی من دکترم شیرازه رضاهم نمیذاره جای دیگه برم
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
میگه فقط همین دکتره
0
1401/11/12
سوال کننده
من همین میگم فاطی یه مدت به خودش برس میوه کوشت سبزی جات برنج خوب بگیر بخورین دارو گیاهی براش دم کن ایشالله که درست بشه همین دارو هاش بخوره
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
من چقدر خنگ بودم فکر ای یو ای بودم
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
گفتم دکتر میشه ای یو ای کنم گفت اگهمیخوای نشه و یا بشه سقط بشه میتونی انجامش بدی من صد درصدی بهت نمیگم بشه
0
1401/11/12
سوال کننده
قاطی منم سقط اولم بخاطر ضعیف بودن اسپرم بود اینقدر به عباس خودم رسیدم که عباس اضافه وزن گرفت بود 🤣
0
1401/11/12
سوال کننده
هرچی دکترت میگه گوش کن
0
1401/11/12
سوال کننده
ازت خواهش میکنم برو خونه مامانت فقط استراحت کن اونا بهت میرسن
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
مصی دارو گیاهی چقدر بدم یسال دوسال دیگه سراغ اینا نمیرم میرم همون ای وی اف راحت دیگه من فقط از حرف جاریم میترسم
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
هییی سرش توکون منه که کجامیرم کجا نمیرم
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
هروقت رفتم زنگ میزنه بهم کجایی هی میخوام یچیش بگم باز نمیشه
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
از یه طرف میترسم عروسمون بفهمه
0
1401/11/12
فاطیما احمدی
هووف
0
1401/11/12
سوال کننده
اگه رضا خودیش دهن لقی نکن چیزی نمیشه هرکسی چیزی ازت پرسید نمیخواد جواب بدی باهاشون سرد برخورد کن
0
1401/11/12
سوال کننده
فاطی ببخش من عباس امد رفتم ناهارش بدم
0
1401/11/12
پزشک اوما
عزیزدلم هستید مهرسا بانو، خوبی و مهر از شما است جان دل و من از صمیم قلب به این همراهی افتخار میکنم ❤️❤️❤️
0
1401/11/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




