کسی آزمایشگاه ساواژنوم میشناسه
سلام دوستان گلم کسی هس با آزمایشگاه ساوا ژنوم کار کرده باشه
ممنون میشم از تجربیاتتون بگین
مامانا ک بچه یکسال نیم تا دوسال دارن
سلام خوبین بچتون چقد حرف میزنه چ چیزایی رو میگه از دکتر اوما پرسیدم گفت تعداد کلماتی ک دخترم میگه کمه خیلی نگران شدم گف تلویزیون نبینه و باهاش صحبت کن . چ کارایی شما میکنین چ تمریناتی چ بازی هایی ؟ من هرکار میکنم توضیح میدم براش .خیلی حرف میزنع ولی نامهفومه چ کار کنم توروخدا خیلی نگرانم
ترشح سفید و آبکی در ماه هشتم طبیعیه؟
سلام عزیزان.
من از هفته ۳۰ تا الان که هفته ۳۴ هستم ترشح آبکی و سفید داشتم. ولی دو روزه احساس میکنم یکم بیشتر شده میخواسم ببینم خطرناکه؟ و البته حس پریودی خفیفی هم گهگاهی تو روز بهم دست میده ولی در حد چند دقیقه، میخواستم ببینم اینا نشونه زایمان زودرس نباشه؟
علت پریود نشدن
سلام به همگی دوستان مردم از استرس کمک کنید ۸ روز پریودیم عقب افتاده روز ۶ پریودی آزمایش خون دادم منفی بود با دکتر که تماس گرفتم گفت تا آخر هفته صبر کنم یعنی امکان داره جواب آزمایش خون درست نباشه؟
این مدتم چون جا به جایی داشتم خیلی استرس داشتم.
سرماخوردگی. زود به زود
سلام خانم دکتر
من از اول پاییز تاحالا چهار پنج بار مریض شدم
دارو هامم سر موقع میخورم و دوره درمان تموم میکنم
ده روز پیش مریض بودم
الان از دیشب دوباره حس سرماخوردگی دارم میشه بگید چه کار کنم و چی مصرف کنم
گلوم درد میکنه و یه کم بدنم درد دارم و بی حالم
خارش شدید واژن هم گرفتم
همه نوع دارویی هم تو خونه دارم
دکتر محترم لطفا راهنماییم کنین
سلام خانم دکتر .شبتون بخیر من ٦ هفته باردارم و قرص فولیک اسید ١ و ویتامین دی١٠٠٠روزی اعدد میخورم .خیلی کم اشتها شدم فقط هرشب ١ لیوان شیر موز درست میکنم میخورم.قبلا یک روز در میان اجابت مزاج داشتم ولی الان ٣ روز میشه که من بیرون روی ندارم و دچار یبوست شدم .تو رژیم غذاییم گاهی اوقات زیتون میخورم.فعالیتمم زیاده که بخوام بگم استراحتم و رودهام تنبل شده .لطفا کمک کنین .
سوزش و داغی بدن
سلام وقت بخیر
هفته ۱۵ ام بارداریام
دو شبه موقع خواب حس میکنم از درون بدنم خیلی داغه، بخصوص کف دست و پا، و نوک سینه حس داغی از درون و سوزش شدید و گاهی درد داشتم، و همزمان بین شونهها و کمرم احساس سرمای شدید
خیلی برای خواب اذیتم، نه میتونم محیط رو گرم کنم، نه سرد
در طی شب یبار از گرما خفه میشم یبار از سرما میلرزم
و امروز، بیدار شدمم این حس ادامه داره، از درون داغ و از بیرون حس سرما
خیلی بده، حس کلافهکنندهای هست و نمیدونم چیکار کنم، ممنونم راهنمایی کنید
آزمایش، سونو و چکاپهای دکترم، تا الان هیچ مشکلی رو نشون نداده
قرص اینوفولیک و اسپربن
سلام اوماجان
پزشک متخصصم بهم پودر اینوفولیک گفته بخورم روزی ۲ساشه و هفته ی ۵بارداری هم هستم
علت تجویز اینوفولیک توبارداری چی هس؟مصرفش مشکلی نداره؟؟بعلاوه اسپرین۸۰هم داده و اسیدفولیک و شیاف پروژسترون بعلت ترشحات صورتی رنگم روزی یدونه
لخته قهوهای با ادرار دفع شد
ببخشید من صبح رفتم دستشویی بعد از ادرار یه لخته قهوهای دفع شد هفته ۱۳بارداری هستم توروخدا نگرانم علتش چیه
مصرف لیدی میل
سلام
من روزانه یک قرص کلسیم کربنات،مولتی ویتامین و آهن (فروفورت گاین) مصرف میکنم
الان میخوام لیدی میل هم استفاده کنم،با اینا تداخل نداره؟
و اینکه قرص کلسیم و آهن خیلی خوب میشه معرفی کنید؟
درباره کاپ قاعدگی و پریودی
سلام خانوما کسی کاپ قاعدگی استفاده کرده ؟
دربارش چیزی میدونین؟
من از صبح اونقدر رفتم دستشویی دیگه کلافم 😓
بنظرتون عفونت میاره؟
خونریزی و لکه بینی بعد عمل طبیعیه ؟
سلام خانم دکتر وقت شما بخید.
من ۳۶ روز پیش عمل لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی کردم برای برداشتن سپتوم رحمی.
اما هنوز خونریزی و لکه بینی دارم، هفته پیش هم پریود شدم خونریزی به شدت وحشتناکی داشتم در حدی که دکترم توصیه کرد خون بزنم. که سر ۷ روز کاملاا قطع شد، اما بعد دو روز دوباره خونریزی کمی بهم دست داد تا به الان . خون میرم بعد چندساعت لک های قهوه ای . و دوباره فردا همین اتفاق تکرار میشه . به نظر شما علتش چی میتونه باشه خانم دکتر خیلی نگرانم. و میترسم عملم به خوبی انجام نشده باشه😭😭😭😭 از طرفی هم این لکه بینی و خونریزی کلافم کرده . به نظر شما میتونه طبیعی باشه ؟
سرفه های نوزاد چهار ماهه
دخترم روز پنج شنبه خیلی سرفه میکرد و گلو درد هم داشت درست شیر نمیخورد.
بردمش پیش متخصص گفت سینه ش عفونت کرده و دارو داد الان گلوش خوب شده به درستی هم شیر میخوره اما خیلی سرفه میکنه طوری که صورتش قرمز میشه چکار کنم بهتر بشه ؟حتی به درستی نمیتونه بخوابه.
سوال دومم اینه که چهار شنبه هفته پیش باید واکسن دخترمو میزدم ولی واکسن نداشتن موند برای این هفته الان با وجود این شرایط واکسنش رو بزنم یا نه؟
سلام دکتر جان میشه راهنمایی کنید
دکتر جان دخترم توی ۹ ماه هس ،آبریزش بینی شدید داره ،مدفوعش شل و آبکی هس گاهی زرد گاهی سبز لجنی ،بی حالم هس ،دکترم بردم گف عفونت نداره فقط گلوش قرمز ولی خیلی تب داره ،بدنش خیلی داغه ،تب سنجم هم در دسترسم نیس ک بدونم چنده ،قطره استامینوفن هم جواب نمیده ،پلارژین میخوره ،آموکسی سیلین هم میخوره ،دکترجان داروها انگار بی تاثیر چیکارکنم ،از دندونم خبری نیس فقط احساس میکنم لثه ها متورم شدن
خوردن سیرترشی دربارداری خوبه
س دکترجون خوردن سیرترشی دربارداری مجازه خیلی دوس دارم
استفاده از کورتون برای نوزاد ۵ ماهه
دوستان بچه ام خیلی سرفه میکرد دکتر خودش نبود ی دکتر دیگه بود براش کورتون نوشت تزریق کردم حالا میبینم بعضیا میگن نباید میزدی چون تاثیر منفی تو رشدش داره خیلی ناراحتم حالا کسی هست برا بچه اش تو سن پناه کورتون زده باشه؟
دوز مناسب خوردن مکمل ها
با سلام خدمت پزشک اوما ۳۶سالمه و دوتا سقط داشتم این ماه اقدام کردم برا بارداری دکتر اوابوست و کالی فول نوشته برام قرص کیوتن قرمز هم گرفتم خواستم بدونم دوز زیادی وارد بدنم نمیشه که مضر باشه و سوال دیگم اینه که یه سنگ ۳میلیمتر تو کلیه ام داشتم و دکتر اورولوژی این داروهایی رو که میفرستم برام نوشته خواستم بدونم تو زمان اقدام یا دوره تخمک گذاری بخورم مضر نیست؟
آمپول نوربیون برای احساس خستگی و لاغری زیاد
سلام خانم دکتر و دوستان. من هفنه پیش رفتم دکتر گفتم اشتهام خیل کمه.برام امپول نوربیون ماهی یکی نوشت.تا سه ماه بزنم.
الان تو گوگل خوندم میتونم هفته ای یکی هم بزنم
من خیلی لاغر شدم. خانم دکتر بنظرتون اگ هر هفته یکی بزنم تا دو ماه اشکالی داره؟؟واقعا بدنم خیلی ضعیف شده و خیلی بی حالم خیلی هم لاغرم
تیتر بتا راهنمایی کنید
سلام دوستان من دوره هام ۲۵روزه اس و ۵روز از پریودیم گذشته و تیتر بتام شده ۱۰۹۸.۸ شده .
آیا خوبه یا چی ؟
برای چک کردن قند ناشتا توی خونه چند ساعت ناشتا باشیم ؟
سلام خانم دکتر من قند ناشتا رو اگر ۸ ساعت بعد ناشتایی بگیرم بالا هست مثلا ۱۰۰ اما نیم ساعت بعدش میگیرم خیلی پایین اومده مثلا ۹۰ یا ۸۸ شده
معیار ناشتایی چند ساعته؟
چون قند ناشتای آزمایش قندم ۹۳ بود دکتر گفت چند بار چک کنم
حالا موندم که چند ساعت ناشتا باشم درسته
خانوما شمایی که توی خونه چک میکنید چند ساعت ناشتا باشید میگیرید؟




