سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر
من امروز برای سونو اول بارداری رفتم الان ۶هفته ۵ روزم هست
تو سونو نوشته همه چی نرمال و خوبه
ول گفته یک توده اکوژن هموژن با یک جز هتروژن و غیر یک نواخت با ابعاد ۶۶×۷۶ میلیمتر در سمت راست لگن مشهود است
میخواستم بدونم خطرناکه و اصلا چی هست و چطوری رفع میشه
پرسش (1401/11/11):
اکوژن هموژن در لگن
1280
15
1401/11/11
سوال کننده
0
1401/11/11
سوال کننده
خانم دکتر ممنون میشم جوابمو بدین
0
1401/11/11
سوال کننده
خانم دکتر ممنون میشم پاسخ بدین 🙏
0
1401/11/11
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزم عکس سونوگرافی توبفرس ک بادیدن کامل سونوگرافی بتونن نظربدن خانم دکتر
0
1401/11/11
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
لطفا عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم
لطفا عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/11/11
سوال کننده

0
1401/11/11
پزشک اوما
جان دلم قبلا در سونوگرافی های گذشته رویت نشده بود؟
0
1401/11/11
سوال کننده
این اولین سونو بارداری که رفتم
0
1401/11/11
سوال کننده
میشه لطفا توضیح بدین که چی هست و چه کاری باید انجام داد
0
1401/11/11
پزشک اوما
عزیزم یک توده است که ماهیت آن مشخص نیست اما اگر از نوع درمویید باشد اهمیتی نداشته و. خوش خیم و بی خطر است و صرفا در سونوگرافی های بارداری باید تحت نظر باشد. بهتر است فعلا منتظر سونوگرافی بعدی باشیم اگر پزشکتان لازم دانستند آزمایش خون جهت کمک به تشخیص دقیق تر نیز انجام گردد 💓
1
1401/11/12
سوال کننده
بابت توضیحات کامل سپاس گذارم 🙏
1
1401/11/12
سوال کننده
🌷🌷
0
1401/11/12
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 💜💜
0
1401/11/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




