Ooma

پی پی نوزاد چهارماهه

پزشک محترم اوما سوالی دارم. نوزاد چهارماهه هرسه یا چهار روز پی پی میکنه . البته از اول همینطور بوده. ایا طبیعیه؟وزنش هم نرماله.

2 پاسخ 300 بازدید


کبودی و خون مردگی پا بعد از عمل زانو

سلام فرشته نجات اوما خسته نباشی مهربون ترین🌷
خانم دکتر نمیدونم این سوال در حیطه پزشکی شما هست یا ن ولی گفتم بپرسم ضرر نداره
مادرشوهرم دوشنبه هفته پیش عمل پروتز زانو انجام داده و الان این عکسو ک میفرستم خدممتون ببینید علت این خون مردگی ها چی هست و میگه ک دردم نداره همین قسمت ها
دکتر خودش تا دوشنبه هفته دیگه میاد بیمارستان دسترسی نداریم بهش چون نگران هستن و منم گفتم بزار از متخصص انلاین بپرسم
۶۳سالشونه
پیشاپیش ممنون از پاسختون🌷🙏❤

21 پاسخ 1,291 بازدید


خانم دکتر عزیز لطفا ازمایش منو تفسیر کنید

سلام خدمت خانم دکتر اوما
عزیزم این ازمایش چیز خاصی رو نشون میده ؟؟؟؟؟؟

95 پاسخ 412 بازدید


شیر ببلاک بجای بیومیل

سلام خانما شبتون بخیر دختر الان ۴ ماه و ۷ روزشه از ۳۵ روزگیش شییر خشک بیومیل ای آر و بهش دادم.همیشه بالا میاورد اما گاهی کم گاهی زیاد.دکتر بردمش براش سونو نوشت که گفتن اصلا رفلاکس نداره قرص نکسیومم دکتر داد که الان خودم نمیدم بهش چون رفلاکس نداره.چند روزی میشه خیلی شدید بالا اورد تا دیشب که رفتم داروخانه گفتن که ببلاک نزدیک بیومیله میتونی اینو بهش بدی.حالا خداروشکر از دیشب تا حالا که بهش دادم خیلی بهتر شده اصلا بالا نیاورد.بنظر شما همینو ادامه بدم؟ببلاک ای آر وزن دهیش چطوره؟تا چند ماهگی میتونم این شیرو بدم.ممنون میشم راهنماییم کنید

12 پاسخ 588 بازدید


تفسیر سونوگرافی ان تی

سلام خانم دکتر عزیز امروز رفتم سونوگرافی عکسشو میفرستم

26 پاسخ 553 بازدید


خانم دکتر و خانوما یه لحظه بیاین

پسر سه ماهه من داشت گریه میکرد و هی خودشو عقب میکشید وقتی میدادم دست باباش یه لحظه خودشو باز کرد و سرش رو زد به چوب مبل گریه کرد و وقتی بغلم گرفتم آروم شد جاش یکم قرمز شده اشکالی که نداره باید ببرم دکتر؟بگین دارم سکته میکنم

9 پاسخ 711 بازدید


راهنمایی برای پخت شله زرد نذری

دوستان میخوام اندازه ۱۰ تا پیاله متوسط که عکسش رو میفرستم شله زرد بپزم و میخوام خیلی خوشمزه بشه لطفا دستورش برای این مقدار بارعایت نکات بگید
ممنونم

20 پاسخ 652 بازدید


مصرف استامینوفن و فاموتیدن در شیردهی

سلام
وقت بخیر
مصرف فاموتیدن و استامینوفن ساده تو شیردهی مجازه؟؟

7 پاسخ 300 بازدید


دوستان آمینوسنتز چجوریه ؟؟؟

سلام خانوما امروز شوهرم آزمایش خون غرربالگری دوم رو ب دکتر نشون داده دکترم گفته اگ میخواید خیالتون راحت بشه این آزمایش بدید شوهرم کیگ دکترت گفته نیازی نیست ولی خوذم گفتم بخاطر اینکه خیال خانومم راحت بشه بنویسید ولی من باور نمیکنم میگم شاید مشکل داشته اینجا هر کاری میکنم نمیتونم عکس بفرستم توآزمایش ریسک تریزومی ۲۱ یک به ۲۰۹ کسی بوده مث من بوده باشه و بچش سالم بوده؟آمینو سنتز چجوریه ؟؟؟؟؟

28 پاسخ 555 بازدید


سن مجاز مصرف آویشن

بچم سرماخورده آویشن از چه سنی مجاز هست مصرف بشه؟

4 پاسخ 4,987 بازدید


پریود شدن بعد خونریزی زایمان

سلام دکتر عزیز من دو ماه پیش سزارین شدم تا چند روز پیش پاک شدم و ترشح معمولی داشتم دیروز پریود شدم من شنیدم همه چند ماه بعد پریود میشن ولی من سریع پریود شدم یعنی طبیعی هست؟

10 پاسخ 339 بازدید


بالا بودن دمای سر شیرخوار

سلام وقت بخیر ، بچه م ۶ ماهه س و در حال دندون در آوردن ، دمای بدنش حدود ۳۶.۵ درجه س اما دمای سرش نسبت به دست و پاش خیلی بالاست. لازمه دارویی مصرف کنه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

10 پاسخ 347 بازدید


گرما سوختگی نوزاد تروخدا مامانااا بیاییین....

سلام خانوم دکترو مامانای اومایی گردن پسرم بدجور عرق سوخته شده بدجور بیقراری میکنه همه چیو امتحان کردم خوب نشده دکترم نمیتونم ببرم الان تروخدا هرکی تجربه داره و نتیجه گرفته بگین انجام بدم تا خوب شه

126 پاسخ 625 بازدید


جنسیت جنین چیه به نظرتون؟

سلام خانوما خوبین بیاید نظر بدید ببینم بچه چیه به نظرتون؟

22 پاسخ 799 بازدید


سلام دکتر اوما تفسیر سونو بارداری

دکتر اوما سلام سونو رو تکرار کردم بعد ۳هفته که سونو اولی فقط ساک خالی بود

9 پاسخ 455 بازدید


مزه شیری که تو سینه بمونه تغییر میکنه؟

تو دو تاپیک قبلیم راجع به زخم سینه و شیرندادن نوشتم.
الان ۹ روز میگذره و زخمم ۹۰درصد خوب شده. از ترس اینکه نکنه شیرم خشک بشه از دیشب سعی کردم به دخترم شیر بدم اما نمیخوره. یکی دوتا مک میزنه و ادامه نمیده. حتی وقتی گرسنه باشه و یا خودش شیر بخواد ولی ادامه نمیده.
این چند روز چندین بار دوشیدم ولی این سه چهار روز آخر چون دیگه شیرم کم بود خیلی کم در حد ته فنجان دوشیدم.
ممکنه مزه شیرم عوض شده باشه؟
الان میدوشم شیرم خیلی غلیظتر و رنگش کرمی شده
یا چون حجمش کمه فکر میکنه شیری نیست؟
البته نوک این سینه‌م بزرگتره ، بدو تولد هم زیاد این سینه‌مو دوست نداشت و راحت نمیخورد

10 پاسخ 484 بازدید


حرکت نکردن جنین در شکم

سلام خوب هستید؟من هفته ۲۶ بارداری هستم از دیروز احساس میکنم بچم تو شکمم حرکت نداره این طبیعی هست یعنی هرروز حرکت نداشته باشه یا نه؟

8 پاسخ 546 بازدید


عقب افتادگی پریود بعد سقط

با سلام و وقت بخیر . من هفتم آبان ماه سقط جنین داشتم بعد سقط تست دادم منفی بود . آذر ماه پرزود نشدم سونوگرافی کرد دکتر گفت کیست دارم و آمپول پروژسترون تجویز کردن . کمر درد و درد زیر شکم دارم. امکانش هست باردار باشم ؟
و اینکه امکان تخمک گذاری وجود داره وقتی پریود نشدم؟

45 پاسخ 450 بازدید


آمپول آنوکساپارین و پلاکت خون

سلام خانم دکتر عزیزم
من طبق نظر پزشکم ، چند روزه تزریق آمپول آنوکساپارین رو شروع کردم،
طبق آزمایش خونی که هفته ۲۶ دادم و براتون فرستادم، گفتید پلاکت خونم پایین هستش.

حالا من میترسم آمپول آنوکساپارین رو ادامه بدم بخاطر پایین بودن پلاکتم.باید چیکار کنم

24 پاسخ 1,480 بازدید


حرف زدن کودک یکسال و هشت ماه

سلام دکتر اوما خسته نباشید بچم یکسال هشت ماهست ، کلماتی مثل بابا ماما نینی پیف دو دد اینا رو واضح میگه و خیلی حرف میزنه ولی نمیدونم چی میگیه خودمم باهاش همراهی میکنم تایید میکنم صحبت میکنم باهاش، آشناها گفتن ن باید حرف بزنه و اینا راستش یکم نگران شدم از چه سنی باید صحبت کننن؟ممنون راهنماییم میکنین 🌸🌺💐

19 پاسخ 709 بازدید