خوب نشدن سرفه و سینه نوزاد
سلام خانم دکتر خسته نباشید.دختر من ۶ ماهشه تقریبا ده روز پیش سرما خورده بود دکتر براش پلارژین ازیتروماسین و نئوتادین تجویز،کرد دوره داروهاش تموم شد ولی همچنان سینش خیلی خرابه جوری ک دست میزاری رو قفسه سینش نفس کشیدنش صدا میده سرفه های خلط دار بدی هم داره باید چیکار کنم ؟
علت سفیدی روی ناخن
سلام دکتر جان وقتتون بخیر
علت اینکه روی ناخن دخترم سفید شده از چی میتونه باشه ؟
یک کم پایین تر بود این خط سفید ، الان رسیده به سر ناخن
و اینکه ناخن بغلی هم حالت شیار شده
دکتر جان نگرانم بدنش کمبود ویتامین یا کلسیم داره ؟
تفسیر سونو واژینال بارداری
سلام من امروز بعد از۲۰روز ک از موعدم و ازمایش مثبتم گذشته رفتم ویزیت پزشک،ک سونو واژینال کرد و گف ضربان و ساک و همه چی تشکیل شده ،۵هفته ایناس
اما امروز ترشح صورتی داشتم ک بهشم گفتم،برام شیاف پروژسترون نوشت تا دوهفته استفاده کنم ،بعد دوهفته برم مجدد برای سونو و بررسی رشدش
میخواستم جای نگرانی که نداره😥😥؟؟
درد تخمدان در هفته ۱۰
سلام و ادب
از صبح درد تخمدان دارم و مداوم نبود و لحظه ای ولی دردش مثل زمانی بود که تخمک آزاد میشد.
نیم ساعت که با فاصله بیشتر و شدت کمتر درد دارم
جای نگرانی هست؟
امشب ششمین شب هست که شیاف پروژسترون مصرف میکنم.
ناف درد در بارداری
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر. من از امروز همش نافم درد میکنه.. دراز میکشیدم دردش آروم میشد ولی الان با دراز کشیدن هم درد میگیره.. دردش نسبت به عصر هم بیشتر شده. چیکار کنم😭 البته هفته پیشم یک روز اینجور بودم خوب شدم ولی الان دردش نسبت به هفته پیش بیشتره
رفلاکس و اسید معده دوران بارداری
سلام دوستان
من تو سه ماهم، خوردن قرص امپرازول برای اسید معده تو بارداری مجازه؟
واکسن نوزاد چهار ماهه
سلام خدمت دکترهای عزیز و مامانهای گل دوستان واکسن دست دختر من ورم داره ایا طبیعیه یا خیر؟؟ سه ماهشه
سرماخوردگی در بارداری هعته ۳۳
سلام من الان ۳روزه ابریزش بینی و گلو درد و سردرد دارم دکتر رفتم ی سری دارو بم داد این داروها یا خود سرماخوردگی برا جنین بد نیست
داروهام سیتریزن
امپول هیدرو کورتیزون
و کپسول اوسلتاموویر
Oseltamovir
چگونگی استفاده از قرص ال دی برای تاخیر در پریود
با سلام خدمت دکتر اوما و همه دوستان
خانم دکتر این سوال دوستم هسته: پریودیش منظم هسته وسیکل پریودیش معمولا۲۸ روزه هسته،امروزم روز ۵ پریودیش هسته بعد به خاطر اینکه ۱۵ دی عروسی داره میخواد هم پریودی بعدیش با تاخیر باشه و منظم هم بمونه.به نظرتون چه جوری باید قرص ال دی مصرف کنه؟
سلام خدمت پزشک عزیز و دوستای خوب اومایی چند روزه نی نی حرکت کمه
از وقتی اومدم تو 31هفته حرکت بچم خیلی کم شده نمیدونم از چیه خیلی نگرانم همش باید دستمو بکشم ب شکمم تا حرکتاشو حس کنم قبلا کامل از رو لباس مشخص بود خیلی محکم بود ضربه هاش دوستای عزیز ک تو این هفته های من هستید شماها هم حرکتا نی نی کم شده من آخرین سونوم 27هفته بود همه چی خوب بود خانوم دکتر چند ساعت بچه در روز میخوابه ؟؟بعدم اکثر موقعها حرکتش مثل ماهی از این سمت ب اون سمته کمتر لگد میزنه مشکلی هست بنظرتون برم سونو؟برا چکاب
ورزش بعد از زایمان
سلام به همگی من نوزادم دو ماهش هست بعد از زایمان زیاد وزن کم نکردم می خوام برم باشگاه و ورزش فیتنس شروع کنم به نظرتون زمانش مناسبه؟
شوهرم خیلی تاکید داره که برم
کم بودن سطح pap مارکر بتا در غربالگری
سلام به دکتر اوما و بقیه دوستان
دارم دیوونه میشم تا عصر برم دکتر
توی جواب غربالگری که برای دکتر اوما فرستادم
گفتن سطح مارکر بتا mom پایینه
توی اینترنت خیلی چیزای بدی گفته
کسی بوده اینطوری بوده شرایطش
توروخدا زودتر جواب بدید
عفونت ادراری در اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر
من عفونت ادراری گرفتم
مصرف این دارو ها تو اقدام مشکلی نداره؟ امروز ۱۰ دوره م هست.
درد سینه در شیردهی
سلام
خانم دکتر حدودا پنج ماهه ک دارم شیر میدم ب بچه م
دو روزه سینه چپم زیرش سفت و دردناک شده، با شیردوش دوشیدم و ماساژ تو حمام دادم، پسرمم ازش شیر میدم ولی بازم نه سبک میشه نه دردش کم میشه.
ممکنه بعد از پنج ماه ماستیت اتفاق بیفته یا چیز دیگه ایه؟
باید چیکار کنم الان؟ نیازه سونوگرافی برم؟
خس خس وسرفه پسرم
پسرم سینش خس خس میکنه سرفه هم داره بیقراری میکنه چی بهش بدم
تفسیر آزمایش پاپ اسمیر
سلام و عرض ادب خدمت دکتر عزیز
من ۳۲ سالمه که برای اقدام به بارداری به پزشک مراجعه کردم
آزمایش پاپ اسمیر انجام دادم و چند وقتیه که زیر شکمم تیر میکشه
ممنون میشم آزمایشی و تفسیر کنید چون خیلی نگران هستم
لکه بینی و خونریزی بعد از یک ماه از زایمان
سلامخانم دکتر
من زایمان طبیعی داشتم
از همون روز اولم شروع ب کار خونه کردن داشتم و خیلی استراحت نداشتم
چون ی دختر دیگه هم دارم
خونریزیم کمه ولی تمومنشده و خیلی لکه بینی هم دارم
انگار هنوز لخته هم هست
عذرخواهم بوی بدی هممیده
ب خاطر کولیک دخترم عرق رازیانه و کلپوره هم میخورم
چیکار باید بکنم؟
آمپول استامینوفن در سرم
سلام وقت بخیر من سرماخوردن و گوشم عفونت کرده دکتر واسم سرم نوشت و آمپول استامینوفن داخلش تزریق کنن
نگرانم واسه بچم بد باشه
پماد برای موم انداختن
سلام خانم دکتر وخانما خسته نباشید من زیر بغلم یه بار موم انداختم اونم پنج سال پیش اونم دست وپام وزیر بغل الان میخوام دوباره موم بندازم یه کرمی چیزی باشه که زیاد درد نداشته باشه اگه هست توروخدا بهم بگید همیشه از ترس نمیتونستم موم بندازم الان واقعا احساس میکنم زیر ّعلم سیاه شده ..کرم .پماد .هر چیزی خانگی باشه بزنی درد نداشته باشه موقعی که موم میندازی لطفا اگه کسی میدونه بهم بگید مممون..
خوردن قرص متفورمین در اقدام
سلام وقتتون بخیر
من پارسال آذرماه سقط داشتم بعد از ۶ ماه جلوگیری دو دوره کلومیفن ولتروزول استفاده کردم اما بار دار نشدم البته من یه پسر ۷ساله دارم ،تبلی تخمدان یا پریود نامنظم هم ندارم
دیروز به دکتر مراجعه کردم و گفتن چون سنم لب مرز هست(۴۰) متفورمین استفاده کنم وقرص کلومیفن بخورم که سریعتر باردارشم چون چند ماه هست که در اقدام هستم و بارداری اتفاق نیفتاده
خوردن متفورمین عوارضی ایجاد نمی کنه؟




