سلام خانم دکتر گل و اومایی های عزیز یک سوال داشتم.
دکتر به من ۵ قرص کلومیفن داد که از شب ۵ پریودی بخورم و دیروز ۹ پریودی بود که اخرین قرص رو خوردم و گفتن که از فردای قرص یک شب درمیون اقدام کن تا روز ۱۳ پریودت که بیا سونو تا فولیکول رو ببینم و امپول بدم ولی چون روز ۱۳ جمعه هستش بهشون زنگ زدم گفتن که پس روز چهارشنبه بیا برای سونو یعنی روز ۱۱ پریودی.
سوالم اینه که زود نیست روز ۱۱ برم برای اندازه فولیکول؟
سوال دومم اینه با اینکه قراره فردا برم باز هم امشب رو اقدام داشته باشم؟چون من برای دختر هم اقدام میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1237
1401/11/11




