ای وای من گذاستمش تو اتاق خواب که خنک تره
اخه نوشته بود زیر ۳۰ درجه
سلام به روی قشنگتون مامان جان
سوسپانسیون آماده بوده؟ چه مدت بیرون مانده؟
بله اماده بود الان دوروزه گذاشتم اتاق .دوبار هم دادم بهشام
اگر مطمئن هستید دمای خانه زیر 30 درجه بوده بدهید اما بعد این در یخچال نگهداری شود
دما که پایین بود ولی چشم ممنون از پاسخگوییتون دکتر عزیزم
چشم هاتون بی بلا مامان گل و خواهش میکنم 🌹💓🌹