سلام عزیزم یه دوش آب گرم بگیر بعدم سینتو زیره آب گرم بگیر ماساژ بده
ینی چیزایی داخل احساس نمیکنی موقع دست زدن
شاید شیرت باشه مونده اینجوری آبسه بسته
نمک دریا بخر
۳ قاشق نمک
۳ قاشق آرد
قاطی کن و خمیر کن با آب بعدش بزار روی سینت
و با ی نایلن ببند فردا صبح درست میشه کم کم
این کارو تکرر کن تا ۳ ۴ روز
دست میزنم چیزی حس نمیکنم ولی درد میگیره
سلام مامان جان به روی ماهتون
وقتتون بخیر 🌹🌹
در حال حاضر همچنان درد دارید؟ نوک سینه زخم نیست ؟ در لمس گرم نیست؟ دهان دلبندتان برفک ندارد؟
سلام
درد دارم ولی کمتر از دیروز
زخم نیست دهان دخترمم برفک نداره
جان دلم به موقعیت شیردهی دقت کنید ممکن است این مساله علت شرایط شما باشد، زیر جریان آب گرم سینه را در طی روز در فواصل منظم ماساژ دهید ، اگر شدت درد زیاد بود از استامینوفن ساده کمک بگیرید اگر بهتر نشد مراجعه کنید تا سینه لمس شود🌹🌹