سرما خوردگی کودک و داروها
سلام دخترم دیروز از صبح آب ریزش داشت دیشب تب کردامروز صبح بردم دکتر بهش سفکسیم و ستریزین وقطره پلارژین داد من بجای قطره شربت پلارژین گرفتم بده واین که دکتر خودش همیشه ازیتراماسین میدادند بجای سفکسیم گفتم ازیترو ۱۰۰ بده الان بهش ازیترو ۴ سی سی دادم و استامینوفن هم که سر ساعت میدم سوالم اینه شربت پلارژین تداخل دارویی نداره با ازیتراماسین وستریزین واستامینفن میشه بدم با این دارو ها در طول روز
کم خوابی و خواب سبک نوزاد یکسال
سلام مامانا...دخترم کم خوابه..خوابش اصن کیفیت نداره...عادتم داره با صدای سشوار بخوابه...البته صدا زو کم میکنم که فقط ی صدای ملو باشه
بنظر شما راه کاری هست
سلام ممکنه داروهامو برام توضیح بدید؟احساس میکنم بعضیاش مثل هم هست
عکسی که دوتا قرص توش هست داروهایی هست که از قبل مصرف میکنم
و عکسی که ۳تا قرص داره داروهایی هست این هفته دکتر برام نوشتن ولی یادم نمیاد گفتن همه رو مصرف کنم یا نه
درضمن قرص فولیکوفر هم میخورم از قبل که فک کنم با یکی از قرصای جدیدم یه جور باشن.درسته؟
شیاف پروژسترون بخاطر پولیپ رحم
سلام خانمها من ۵هفته بارداریم هستم بخاطر پولیپ ک دارم دکتر برام شیاف پروژسترون واژینال تجویز کرده هرشب یکی، بخاطر پیشگیری از خونریزی یکم استرس گرفتم در صورتی که من حالم خوبه و هیچگونه ترشح خونی ندارم .
ممکن کسی پولیپ داشته باشه و سقط بشه؟
ترشح زرد رنگ در هفته ۸بارداری
سلام به همگی من ی هفته پیش قلب بچه تشکیل شده سه روزه انوکسا پارین میزنم از دیشب ترشحات زرد رنگ حالت آبکی دارم ولی نه درد نه لک نه خارش نه سوزش دارم به نظرتون احتیاج به پیگیری داره یا طبیعیه
خیلی زیاد زیر دلم درد میکنه
دردم زیاده زیر دلم هست و خیلی تیر میکشه
یکی دو روز هست که درد تخمدان داشتم اما الان رفتم سرویس بهداشتی
شدید دلدرد گرفتم
به نظرتون کیست نیست
ساعت 10 شب کارم تموم میشه برم بیمارستان
ترشح سبزرنگ در بارداری
سلام وقت بخیر تو این سن بارداری مصرف پماد کلیندامایسین برای ترشح سبزرنگ مشکلی نداره؟
دندون درد بسیار وحشتناک
سلام
از دیروز صبح که بیدار شدم دندون درد وحشتناک داشتم
صبح مفنامیک اسید خوردم
ساعت ۸ شب روزافن
اثر نکرد
ساعت ۱۱ ایبوپروفن
ساعت ۲ و نیم شب هم کلداکس خوردم بخاطر اینکه استامینوفن نداشتم و توی کلداکس استامینوفن بود
درد امونم بریده
الان نگران تداخل دارویی ام
منتظرم صبح بشه بروم پیش دندانپزشکم
کاری باید بکنم برای تداخل ؟!
میدونم نباید قرص سر خود خورد ولی این دفعه واقعا هرکاری کردم خوب شم
دارچین گذاشتم ، کیسه آب گرم ........
برای درمان ترش کردن در بارداری چکار کنم؟
ماه هشتم بارداریم....خیلی ترش میکنم ...ترو خدا کمکم کنید...زنجبیل و سیب و ...افاقه نمی کنه ...
دکتر اوما عزیز شما که اینقدر مهربونین اینقدر عزیزین💛💚💛💚
اینقدر با حوصله و کامل جواب تک تک سوالامونو میدین نمیخواین خودتونو بهمون معرفی کنین ؟😍😍😍 من که خیلی مشتاق هستم بشناسمتون 💕💕💕
ان شاالله هر جا هستید سلامت و خوش و خرم باشید 🌹🌹🌹
شیرخشک بعنوان کمکی چه زمانی باید داده شود
سلام دکتر عزیز.پسر من ۴۴ روزس رفلاکس داره هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک ببلاک ای ار .دکترش گفت که شیرخشک رو بعنوان کمکی بهش بده سوالم اینک صبح یکبار بعدز ظهر یکبار وشب یکبار شیرخشک بدم کفایت میکنه و چند سی سی بدم.ممنون میشم راهنمایی کنید
دوستان اوما جان استفراغ وحالت تهوع
نشانه زایمانه خیلی حالم بده شکمم گاهی سفت میشه
سرماخوردگی در بارداری
سلام دکتر جان من سرما خوردم شدیدا ابریزش و عطسه دارم کلافه شدم دیگه میتونم سرماخوردگی و سیتریزین مصزف کنم واسه قطع ابریزش بینی و عطسه چیکار کنم
دوستان اگه تجربه ای دارین ممنون میشم بگید
عوارض سونو رنگی رحم وتخمدان
اگه کسی به ماده حاجب حساسیت داشته باشه باز سونو رنگی میگیرند؟ عوارض سونو رنگی رحم وتخمدان چی هشت ممنون
تفسیرآزمایش ادرار وعفونت ادراری
سلام آزمایش ادرارم چطوره عفونت ادراری دارم؟
نحوه مصرف قطره اد ۳
سلام وقت بخیر دکتر اومای عزیز
امروز این قطره رو خریدم برا نوزاد ۲۶ روزه بهداشت گفته ۲۵ قطره بده بهش...ولی روی جلد قطره نوشته ۳ قطره ...الان نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید .
چجوری کو آموکسی کلاو رو مصرف کنم؟
سلام و وقت بخیر، من چند روزه بشدت درگیر سینوزیت شدم، اونجوری ک از اینترنت متوجه شدم، سینوزیت حاد دوره ای دارم،یه کم علائمم بهترشده ولی بازم خیلی مونده خوب بشم، سرچ کردم کوآموکسیکلاو خوبه و اینکه واسه بچه مم خطرش کمه. ولی هرچی سرچ کردم ننوشته چند روز بخورم، جون ندارم برم دکتر ، ممنون میشم راهنماییم کنین
تداخل دارویی برای سرماخوردگی
سلام خانم دکتر عزیز من پسرم رو ده روزه از شیر گرفتم سرماخورده بود از روز اول دوبار دکتر بردم دکتر اول شربت پلارژین کیدز و آموکسی و سیتریزین و زینک داده و یه اسپری رنگ کرمی عه
دکتر دوم یه قرص داده هر ۱۲ ساعت پردنیزولون ۵ و گفت داروهای دکترقبلو ادامه بده با این قرص
بعد من دیدم خوب نمیشه سرفه های ناجور میکنه بالا میاره میخاد خفه شه بهش شربت سالبوتامول و دیفن هیدرامین هم دادم امروز بهتر شد
ولی امشب ک میخاستم بخابه لپ هاش قرمز شده نمیدونم ب چی حساسیت داشته یا تداخل دارویی داشته ؟؟؟؟
و در مورد شیردهی هم سینم توش سفت شده و هراز گاهی درد دارم چکار کنم ؟ 😖😖😅
تیروئید پرکار در بارداری
سلام وقت بخیر خانم دکتر من هفته ۲۵ بارداری ام , ازمایشات قبل بارداری که داده بودم تیروئیدم پرکار نشون داد بعد دوباره دکترم گفتن مجدد تکرار کن تو یه ازمایشگاه دیگه که سری دوم درست شد بعد بارداری هم دوباره همون تکرار شد سری اول تیروئیدم پرکار دوباره گفتن تکرار کن تو یه ازمایشگاه دیگه که بازم درست شد الان ازمایشات دوم بارداریم رو انجام دادم بازم پرکار نشون داده که دکترم گفتن این مشکل داره به متخصص داخلی مراجعه کن که دیروز رفتم گفتن تیروئیدت پرکار بوده حتی تو تکرار ها هم لب مرز بوده وباید دارو میخوردی و برام روزی سه تا قرص پرواواسیل ۵۰ تجویز کردن تا دوهفته، بعدش روزی دو تا که مجدد تکرار کنم ازمایشم رو یکماه بعد، الان من نگرانم ممکنه مشکلی برای بچه ام پیش بیاد خدایی نکرده😔؟ و اینکه کم خونیمم نسبتا زیاد شده ،
ایا مصرف خودسرانه قرص ویتامین ب ۶ برای رفع حالت تهوع بارداری عوارضی دارد؟
سلام،دکتر عزیز لطفا جواب بدین
سوالم درباره مصرف خودسرانه ویتامین ب ۶ برای رفع حالت تهوع هست
من چندین بار به پزشکم گفتم که حالت تهوع دارم ولی برام قرص ویتامین ب ۶ تجویز نکردن.طبق تحقیقاتی که کردم ویتامین ب ۶ میتونه برای رفع حالت تهوع مفید باشه.میتونم خودسرانه مصرف کنم؟
و اینکه دز و زمان مصرفش رو هم بگین لطفا




