Ooma

تفسیر آزمایش آنزیم کبد

سلام خانم دکتر عزیزم میشه لطفا جواب آزمایش منو تفسیرکنید ممنونم

81 پاسخ 1,731 بازدید


قرص کوالی فول بجای کوالی فول پلاس

سلام دوستان باردارهستم دکتر قرص کوالی فول پلاس تجویز کرده و حالا تموم شده هرکجا سر میزنم نمیتونم پیدا کنم بجاش کوال فول دارم میخورم مشکلی نداره؟؟

بدون پاسخ 532 بازدید


برای بالا بردن شانس بارداری چ کارهایی باید انجام داد؟ تنبلی تخمدان دارن میشه بیا

سلام خانم دکتر مهربون و دوستان اومایی عزیزم تورو خدا بهم بگین چیکار کنم دیگه خسته شدم اونایی ک تنبای تخمدان دارن چندوقت اقدام بودن چیکار کردن باردار شدن چ قرص ها و چ داروهایی چ زمانی خوردن یعنی از چند تا چند سیکل چ ساعت هایی داروهای هورمونی رو خوردن باردار شدن توروخدا بهم بگین دیگه صبرم ب سر رسیده از افسردگی دارم میمیرم دیگه خسته شدم الان تنها امیدم شمایید توروخدا کمکم کنید راهنماییم کنید بگید چیکار کنم از این انتظار بی صاحاب خلاص بشم😭😭

67 پاسخ 1,146 بازدید


۴ روزه از موعدم گذشته بی بی چک منفی

سلام خسته نباشید من ۴ روزه از موعدم گذشته ولی پریود نشدم همیشه سر تایم ۲۸ روزه پریود میشدم ولی این ماه نشدم هنوز بی بی چک هام منفی دلیلش چیه؟چکار کنم؟کسی بوده بی بی چک هاش منفی باشه ولی ازمایشش مثبت؟گیج شدم

21 پاسخ 731 بازدید


سرفه نوزاد و واکسن

سلام
نوزادم ۲ماه داره و از برادر کلاس اولیش سرماخورده و سرفه های خلط دار داره
بردم دکتر اطفال و گفت کمی سینش التهاب داره
براش اسپری بینی و پلاژین و ازیترومایسین نوشت گفت ۵روز روزی ۱بار ۱.۵ سی سی استفاده کنه الان روز چهارم هست و خلط میاد تو گلوش و اذیته.تب نداره ولی سرفه داره
چیکار کنم
و اینکه واکسن دوماهگیشو باید شنبه میزدم که دکتر گفت فعلا نزن.تا کی مجازم به تعویق بندازم

21 پاسخ 417 بازدید


زودتر زدن واکسن چهارماهگی نوزاد

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
روز چهارشنبه نوبت واکسن چهارماهگی پسرم هست،اشکالی نداره یک روز زردتر بزنمش?

20 پاسخ 635 بازدید


امروز تکون بچه ضعیف هستش

سلام دکتر جان و خانم ها امروز تکون بچم ضعیف هستش لازمه همین الان برم بیمارستان تکون داره ولی ضعیفه

42 پاسخ 621 بازدید


بارداری و زایمان

کلوتریمال ۱۰۰چجوری مصرف کرد بصورت شیاف یا چی من باردارم فقط

11 پاسخ 572 بازدید


کسی ارتودنسی دندان انجام داده؟

سلام دوستان شبتون بخیر
کسی اینجا ارتودنسی دندان انجام داده؟
چقد زمان میبره؟
هزینه ها‌ش چقدر درمیاد؟ اگه نیاز به جراحی باشه چی؟
سخته؟؟

92 پاسخ 1,533 بازدید


گرفتگی کمر درد لگن

سلام پزشک محترم و خانم های عزیز من دو روزه که عضلات کمرم گرفته و درد دارم درد لگن هم یک ماهه که دارم که خوب نشده شنیدم پودر منیزیم برای گرفتگی عضلات خوبه میتونم استفاده کنم؟و اسمش چی هست که از داروخونه بگیرم ؟ممنون میشم راهنماییم کنید

24 پاسخ 434 بازدید


تفسیر جواب تست تحمل گلوگز

سلام خانم دکتر میشه لطفا جواب ازمایش منو تفسیر کنید؟

11 پاسخ 305 بازدید


تفسیر سونو و آزمایش غربالگری

سلام خانم دکتر خداقوت
سونو و آزمایش غربالگری منو ببینید سونو قبل دیدید ولی هنوز آزمایشم آماده نبود
برای سونو گفتید طول سرویکسم رو به پایینه و دکتر خودمم برای پنجشنبه نوبت سرکلاژ داد
نمیدونم تصمیم درسته یا نه
هرچند که بارداری قبلی هم سرکلاژ شدم اما بازم استرسشو دارم

25 پاسخ 460 بازدید


درد در قسمت دهانه رحم و واژن

سلام به دکتر و اومایی های عزیز
من الان ۳۰ هفته و ۵ روز هستم، از وقتی وارد ماه هشتم شدم دردای عجیبی دارم. طبق آخرین سونویی که دادم بچم سفالیک بوده ولی الان دوسه روزه ضربه های فوق العاده دردناک روی دهانه رحم و واژن حس میکنم. قبلا روی مثانه یه ضربه هایی رو حس میکردم ولی الان روی مثانه نیست، روی دهانه ی رحمه بطوریکه کلا زیر شکمم درد گرفته
در کل حرکتای بچمم زیاده همیشه و این باعث شده دردم خیلی بیشتر باشه و حتی احساس سوزش داخل واژن پیدا کنم. ضمن اینکه کمردرد هم این دو سه روزه اومده سراغم
سرویکس در ان تی ۳۹، آنومالی ۴۰ و در هفته ی ۲۵ بصورت شکمی ۳۶ بوده.
الان نگران این هستم نکنه سرویکس کوتاه شده یا دهانه رحم باز شده باشه.
این دردا طبیعیه؟ یعنی بخاطر اینه که ممکنه بچه بریچ شده باشه؟ یا ممکنه دلیلش چیز دیگه ای باشه؟
لازمه سونو انجام بدم؟

22 پاسخ 622 بازدید


عمل سپتوم رحم و خونریزی بعد از آن

باسلام خدمت پزشک عزیز اوما
من تقریبا ۱۳ روز هست که سپتوم داخل رحمم رو عمل کردم به مدت یک هفته به علت اینکه دچار چسبندگی رحم نشم پزشکم برام سوند واژینال گذاشت و روز چهارشنبه گذشته سوند رو برداشت ، داروهایی که بعد عمل مصرف میکردم سفکسیم و مترونیدازول و قرص ال دی و داکسی سایکلین بودند که همه به جز قرص جلوگیری تموم شدن حالا از روزی که قرص هام تموم شده هم احساس سوزش ادرار و هم حس خارش داخل واژن و همینطور خونریزی کمی بیشتر از قبل شده و کمی هم درد در ناحیه لگن سمت چپ دارم میخواستم بدونم طبیعیه؟
مجدد بعد از پریودم باید برم جمهت هیستروسکوپی تشخیصی که چسبندگی رحم نیاورده باشم، حالا ترس من اینه که این خارش ها نشونه ای از عفونت و مقدمه ای برای چسبندگی رحم بشه.
ممنون میشم راهنمایی کنید

3 پاسخ 1,385 بازدید


سرماخوردگی پسر ۵ ماهه

سلام
پسر من ۱۱ روز دیگه ۵ ماهش تموم میشه و میره توی ۶ ماه. از دیروز صبح حس کردم یه مقدار آبریزش بینی داره و عطسه و سرفه می‌کرد. شب بردمش دکتر، براش آزیترومایسین ۲۰۰ داده گفته روزی ۱ ونیم سی سی و پلارجین رو گفته هر ۸ ساعت نیم سی سی بخوره. اسپری بینی هم داده بهش. از دیشب دارو میدم بهش ولی حس میکنم سرفه هاش بیشتر شده گلوش درد داره بخاطر همین داد میزنه که گلوشو بیشتر فشار میده و بیشتر اذیت میشه.
لطفا راهنمایی کنید چکار کنم بچه م انقدر اذیت نشه.😔😔

33 پاسخ 328 بازدید


تفسیر جواب سونوگرافی 🔴🟠🟢

سلام و عرض ادب! خانم دکتر بنده ۳۹ سالمه و در حال اقدام برای بچه دوم هستم روز ۵ پریودی سونو انجام دادم و ۴ تا فولیکول خوب بدون مصرف هیچ دارویی دارم بنده چون خودم دوقلو هستم با برادرم، ترس اینو دارم که با این فولیکولها بچم دوقلو بشه..نظر شما چیه؟ راهی هست که از دوقلویی جلوگیری کنه؟

16 پاسخ 841 بازدید


نبودن شیر و گرسنه ماندن نوزاد

سلام پزشک اوما و خانومایی اومایی
من دیروز سزارین کردم، شیرم اصلا نمیاد در حد یکی دو قطره ، بچه گشنه میمونه نمیدونم چیکار کنم 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
یکی هم اینکه نوک سینه هام درشته تو دهنش جا نمیشه انگار ، خیلی کم میک میزنه ، راهنمایی کنید لطفا

65 پاسخ 618 بازدید


زمان مناسب برای دادن داروها

سلام دکتراوما عزیز و اومایی های گل
قطره پدیابست ونئوزینک وروتفلور با گریپ میکسچرو رو چه موقع به بچم بدم!؟؟ چندساعت فاصله داشته باشه تادومی رو بدم!؟ وبهترین زمان برای مصرفشون چ موقع هست تابهترجذب بشن

6 پاسخ 322 بازدید


تکه های سفید شیر واسهال شدن نوزاد چهار ماهه

سلام پسرم نزدیک چهار ماهه یه مدته داخل مدفوعش تکه های سفید شیر هس و امروز اسهالم بود طبیعیه البته اسهال ک ن منظورم وجود تکه های سفید ته مدفوعشه باتشکر

31 پاسخ 804 بازدید


فشار به شکم با دست

سلام من امروز رفتم بهداشت بعد برای صدای قلب بچه که دراز کشیده بودم ماما احمق ۲ ۳ بار شکمم رو فشار داد در حالیکه اون ماس ماسک رو جا به جا نمیکرد وگرنه صدای قلب بچه ام واضح و بدون دردسر شنیده میشه همیشه از وقتی اومدم خونه مرتب بچه خودشو سفت میکنه ۲ بارم ضربه شدید زده یکی دوبارم واژنم تیر کشید باید چیکار کنم؟من اصلا خوشم نمیاد برم بهداشت از بس زنگ زدن گفتن بیا گفتم شاید مسئله واجبی باشه بخاطر این رفتم

25 پاسخ 1,019 بازدید