سلام شیاف پروژسترون باید استفاده کنید
خود دکترم برام انجام داد.
واسه ترشح قهوه ای که داشتم رفته بودم الان دفعاتش بیشتر شده
منم اینجوری بودم شیاف و امپول داد
ان تی ک رفتم سرویکسم پایین بود سرکلاژ شدم
استراحت کن انشالله برطرف میشه
استراحتتو زیاد کن شیاف هم استفاده کن
احتمالا جفتت پایینه
شیاف گذاشتم. دراز کشیدم. همش استراحتم.
سلام عزیزجانم
برای تثبیت شرایطتان و جلوگیری از شدت گرفتن لکه بینی، فعلا هر 12 ساعت یک عدد شیاف سیکلوژست ۴۰۰ به صورت مقعدی استفاده کنید.
تا زمان باثبات شدن شرایط نیز، استراحت رو به مطلق داشته باشید ، سفر نروید، از ایستادن برای مدت طولانی و یا پیاده روی بیش از حد اجتناب کنید. رابطه جنسی (دخول هم از نوع مقعدی و هم از نوع واژینال) متوقف شود، تحریک سینه ها انجام نشود و از همه مهم تر در هر حالت و حتی بدون نزدیکی شما نباید به ارگاسم برسید. اگر یبوست دارید حتما برطرف شود. اگر لکه بینی کنترل شد شیاف را به شبی یک عدد کاهش داده و تا زمان سونوگرافی ان تی استعمال آن را ادامه دهید ❤️
خواهش میکنم مهربان بانو ❤️💚❤️