معاینە خانم باردر در ۱۰ هفتە
سلام وقت بخیر
یە سوال داشتم من امروز رفتم پیش پزشکم و نوشت برای آنومالی
گفتم عفونت دارم گفت برو رو صندلی معاینه و من رو معاینه کردن
خواستم ببینم گذاشتن اسپاکولوم تو این دوران ضرر نداره؟
چون گفت اگه اسپاکلوم نذارم نمیتونم ببینم از بیرون چیزی مشخص نیست.
سلام دخترا روزتون بخیر شرح زایمان یلداااااا🤣🤣🤣🤣
سلام دخترا صبحتون بخیر من همه میدونن چقدر عجله داشتم که به دنیا بیاد نی نی م و شیاف گل مغربی رو با تحقیق هام 😬 گفتم استفاده کنم روزی قرار شد دوتا بزارم و شب خریدم صبح پا شدم و به خونه تکونی حسابی کردم گفتم دیگه معلوم نمیشه شیاف اولی رو بعد خونه تکونی استفاده کردم و تا شب هیچی نشد شب گفتم یکی دیگه استفاده کنم و رفتم حموم و قشنگ حمومو کردم و اومدم شیاف دومو هم استفاده کردم شب یهو احساس کردم خیس شدم و پا شدم زود رفتم دستشویی و دیدم نه هیچی نیست و ترشحات شیافه و اومدم خوابیدم صبح با درد پا شدم قابل تحمل بود ولی انقباضام نه بعدش مامان بزرگم داشت صبحانه حاضر میکرد دردام بد شد و زنگ زدم شوهرم اومد که بریم بیمارستان چک بشم من اصلا قرار نبود طبیعی کنم دو دل بودم ولی میگفتم سز بعد رفتم بیمارستان گفت خانم پاشو معاینه کنم گفتم نه من سزارینم گفت نمیشه باید معاینه شید معاینه که شدم دیدم 4سانت باز شدم و گفت زنگ بزنین دکترش زنگ زدن برا سز آماده کنن خانم گفت بدین با مریض حرف بزنم گرفتم گوشی رو دیدم میگه خانم میتونی چند روزم صبر کن بستری شود اونجوری تا 12شهریور چهار سانت بمونی و منم درد داشتم گفتم تو بیا بردار من نمیتونم درود تحمل کنم و تو گوشی دعوا کردم گوشی رو قطع کردم مدارکارو گرفتم دستم اومدم بیرون پرستار و مامای بخش هر چقدر اومدن قبول نکردم و اومدم بیرون الان من چه خاکی به سرم بزارم چهار سانت باز بدون دکتر زود رفتم بیمارستان دیگه که اونجا رفتم گفتن پاشو معاینه کنیم معاینه کهکردن 5سانت شده بودم مامانم اومد و با دکتر حرف زد که جریان اینجوری هست اونا هم مامای ویژه رو پیشنهاد دادن با اتاق vpiو ما گرفتیم و ساعت 5بود من رفتم اتاق و شروع کردن ورزش دادن و گفتم 6سانت شو و بدیم به بی دردی و زودی هم با کمکشون شدم 6و بی دردی رو زدن و آمپول فشار رو زدن و تو این موقع ها هم دردم زیاد میشد ولی اصلا نمیزاشتن داد بزنم و خیلی کمکم کردم سه نفر بودن و عالی بودن یکی دستامو گرفته بود و ماساژ میداد یکی کمرمو ماساژ میداد یکی هم منتظر بود زایمان کامل شروع شده هیچی دیگه ساعت 7بود توی عرض 10دقیقه فول شدم و کیسه ابم پره شد پشت اونم بچه قشنگ سرش تو بکنم احساس میکردم دردم خیلیییی زیاد نبود که بگم وااای قابل تحمل بود یکی از دخترا اینطرف یکیش اینطرف و میشم جلو داشت ماساژ میداد و بچه قشنگ سرش بیرون اومده بود و هی نفس میکشیدم و خیلی راحت بعد چند تا نفس بدون برش و پارگی نی نی کوچولو اومد بغلم درست دوستان طول کشید زایمانم دکتره چهار تا بخیه زد از داخل که دیگه زیبایی احتیاج نشه دخترا نمیدونید اون لحظه به احساس عجیبی داشتم داشتم گریه میکردم برا خودم نه برا همه میگفتم خدایا تو رو به بزرگیت نزار کسی حسرت این لحظه رو تو دل بکشه همرو دعا کردم همه رو
درد شدید گلن سمت چپ
سلام به پزشک و مادران عزیز من الان تو ۱۳ هفته کامل هستم و از ۸ ، ۹ هفته که بودم لگن سمت چپم تو بلند شدن نشستن یا راه رفتن درد داشت اما الان چند روزه خییلی شدید شده جوری دردش قابل تحمل نیست چیکار کنم ؟؟؟
سونو سلامت اول هم رفتم مشکلی نبود خداروشکر
دوستم ۴۰روزه زایمان کرده
سلام دکترجان چهل روز ک زایمان کنم هنوز خون ریزی دارم مثل پریودی باید چکار کنم؟
زمان شروع مصرف لبنیات در غذای کمکی بچه ها
سلام به همه
پسر من ۸ ماه و ۴ روزشه
از کی میتونم تو غذاش از شیر پاستوریزه استفاده کنم؟
الان میتونم بهش ماست بدم؟
در زمان کمر درد اجازه استفاده از شیاف رو دارم وحال روحیم خوب نیست
من امروز خیلی جنب و جوش داشتم وسایل سیسمونی رو جا به جا کردم و مشکلی واسم پیش اومده بود که خیلی عصبی و ناراحت بودم حتی احساس کردم بچه هم اذیته . از صبح بعد همه مشکلات و جا به جایی ها الان کمرم درد میکنه . میتونم خودسر شیاف استفاده کنم امشب؟؟؟
از نظر روحی خیلی بهم ریخته ام چکار کنم که ارامش بگیرم اگر پیشنهادی دارید ممنون میشم بگید چون واقعا نیاز دارم که آروم باشم
کم شدن روزهای پریودی
سلام به دکتر اوما و دوستان عزیز. من چند ماه هست که اصلاح سبک انجام میدم برای کیفیت تخمک و تنبلی تخمدانم. قبل از اصلاح سبک پریودم منظم بود و ۵ روزه. الان چند ماه هست که هم روزهای پریودیم بهم خورده و هم اینکه طول دوره کمتر میشه. سه ماه قبل ۴ روز پریود شدم. ماه بعدش ۳ روز و دو روز هم لکه بینی. این ماه هم یک و نیم روز پریود شدم و فقط لکه بینی قهوه ای دارم. میدونید علتش چی هست؟
سلام دکتر جان و دوستان،دکتر فریده نجات جراح متخصص مغز و اعصاب کودکان هست،درتهران
آیا دکتر خوبی هستت؟؟کارش چطوره بیمارستان طبی کودکان عمل انجام میده،تهران هستن
اتمام هفته ۳۷ و استفاده از شیاف فرتیژست
سلام دکتر عزیز من از هفته ۳۱ به علت باز شدن دهانه رحم شبی یکی از شیاف فرتیژست استفاده میکردم و استراحت بودم الان ۳۷ هفته تمامم و وارد هفته ۳۸ شدم _۸ روز دیگه تاریخ زایمانمه سزارین میشم دکترگفت این هفته اخر میتونم فعالیت داشته باشم ولی برای شیاف چیزی نگفتن قطع کنم یا باید تا موقع زایمان ادامه بدم
سوزش و درد قسمتی از شکم
سلام من حدود دو هفته هست که گاهی اوقات سمت راست شکمم میسوزه و درد میگیره ، مخصوصا وقتی سرفه یا عطسه میکنم . آیا این سوزش و درد طبیعیه ؟ ممکنه جفتم مشکل داشته باشه ؟
غریبی کردن کودک ۳ماهه
سلام، پسرم ۳ ماهشه، بجز من و باباش بغل کسی نمیره و گریه میکنه طبیعیه؟ چه کاری میتونم انجام بدم به بقیه هم عادت کنه؟
آیا حاملگی در این شرایط ممکن است؟
سلام و وقتتون بخیر. دوره های من ۲۸ تا ۳۰ روزه و منظم هستند. من روز ۲۴ ام دوره ام که در واقع میشه ۵ روز مانده به شروع پریود جدید با نامزدم رابطه همراه با کاندوم داشتم.میخواستم ببینم امکان حاملگی وجود داره یا بیخودی استرس دارم؟ کاندوم سالم بود و از ابتدای رابطه وجود داشت
تشدید رفلاکس پنهان بعد از غذا خوردن
سلام دختر من ۲۰ روزه دارم بهش غذا میدم با شروع غذای کمکی و دادن قطره اهن و مولتی ویتامین رفلاکسش بیشتر شده شبا همش میخواد شیر بخوره و با گریه بیدار میشه قبلا رفلاکس پنهان داشت ولی خیلی شدیدنبود یک دوره ای هم دکتر یراش اس امپرازول نوشت، حالا نمیدونم چیکار کنم غذا هم درست نمیخوره لطفا راهنمایی کنید
بی حالی و بی قراری
سلام
پسرم ۱۰ روزی بود که سرماخورده بود انتی بیوتیک دادم ولی همچنان سرفه های خلط دار و آبریزش رو داشت که از غروب خییییلی بی حال شده مدام گریه میکنه و بی قراره و فقط میگه منو بخوابون چیزی هم نمیخوره همش یه ساعت میخوابه بعد بیدار میشه گریه میکنه خیلی نگرانم
کاهش درد لثه دندان در اوردن
سلام دکتر عزیز.وقت بخیر
دخترم ۲روز هست خیلی بی قرار و دائما چشم ها و دهنش رو با دست فشار میده و یه وقتایی محکم لثه هاشو رو هم میذاره.امروز که نکاه کردم لثه های پایینی از جلو لثه یه شکافی پیدا کرده بود و قرمز و کمی متورم بود .
یعنی درحال دندان در ا و ردن هست ؟چیکار کنم آروم بشه خیلی پشت هم نق میزنه و بی تابانه گربه میکنه
پریودی طولانی در سیکل
سلام متخصص عزیز خواهشا جواب بدید
دکتر ماه قبل براممتفرمین تجویز کرد روزی ۳ تا با خوردن دارو به من گفت روز ۱۰ سیکلم سنو انجام بدم و بر طبق سنو سالمم و قرار بر این بود که اگر این ماه پریود شدم از روز ۳ پریودی لترازول به همراه متفرمین مصرف کنم و از روز ۱۲ استرادیول
معمولا ۲۶ روز پریود میشم ولی این ماه ۲۸ روزه پریود شدم و از یکی دو روز قبل لکه بینی داشتم شروع پریودی با لخته های سیاه بود بدون خون بود
با شروع لترازول از روز ۴ سیلکلم خونریزی شروع شده تا روز ۹ و الان روز ۱۰ سیکلمه همچنان لکه بینی دارم
علتش چیه که با وجود سالم بودنم اینجوری شده ؟؟
در ضمن برای کم شدن خون منافیک اسیدم مصرف کردم
علت بی حالی و کسل بودن مداوم
سلام دکتر عزیز و دوستای گلم✋
ی چندوقتیه که خیلی کسل و بی حالم ،همش دوس دارم بخوابم یا دراز کشیده باشم
حوصله هیچ کاری ندارم☹️
ممکنه توی روز هیچ کاری هم انجام نداده باشم ولی بازم خستم😑
میشه لطفا ی قرصی یا داروی گیاهی که انرژی بده بهم وسرحالم کنه وتوی شیردهی هم مشکلی نداشته باشه بهم معرفی کنین؟
پیشاپیش ممنونم بابت پاسخگوییتون🤗😘🙏
تفسیر آزمایش کودک بک ساله
سلام شبتون بخیر
لطف میکنین آزمایش کوچولوی منو تفسیر کنید
نارس بوده دکتر شش ماهگی یه چکاب نوشت گفتن یک سالش که شد براساس تاریخ زایمان یه چکاب بدین فاکتورای خونیش پایینه نگران شدم تا ۲۹ نمیتونم ببرم دکتر نوبت نداره دکترش ممنون میشم راهنمایی کنید❤️
خانوم دکتر بچم یکسال و سه ماهشه ازمایشگاه اشتباه زده ۲سال
سلام دکتر شیرموز انبه خوردم زیر دلم سفت شده
سلام دکتر عزیز و مامانای گل من توی خونه خودم شیر و موز و خرما و انبه درست کردم خوردم زیر دلم سفت شده
نمیتونم بلند بشم
درد میکنه
علتش چیه؟؟؟
علت افت زدن مکرر دهان
سلام سه ماهه بچه شیر میدم دهنم افت میزنه خوب میشه تاچن روز باز میزنه ازچی میتونه باشه خانوماشمام همچین تجربه داشتین .خوبشدنشبیشترازیههفتهنکشیدهتاحالا.




