سلام خون در مدفوع نشانه حساسیته به پروتیین گاویه اگر تکرار شده پس حساسیته دختر منم بود باید طبق نظر پزشکش شیر خشک مخصوص بهش بدی و اگر هم شیر خودتو میخوره باید رژیم بگیری
شیر خودم خیلی کمه سیرش نمیکنه گاهی میخوره اما شیر خشک اپتامیل هم قوطی دومشه
سلام حتما پیگیر بشو بی تفاوت نباش به دکتر بگو
من اوایل متوجه نشدم و دکترا نفهمیدن حساسیت داره انقدر گریه کرد اذیت شدم تا اینکه یه دکتر مقعد دید قرمزه فهمید آزمایش نوشت مشخص شد که حساسیت به پروتئین گاوی داره
اگر حساسیت باشه باید آپتامیل پپتی بدی
اگر تا الان نبوده از شیرخشک نیس .
اگر تازه الان فقط یبار دیدی از شیر خودته ک لبنیات احتمالا خوردی دیگه نخور فعلا ببین بازم میبینی
عزیزدلم بیشترحستسبتها از شیرخشک گاویه شیرمادر زیاد دخالت گر نیست تو این قصیه
دختر من دقیقا ۳۵روزش بود خون تو مدفوعش اومد
الرژی داشت شیرخشکم میخورد
سلام به روی قشنگتون مامان جان
احتمال حساسیت به پروتئین گاوی مطرح است از مدفوع عکس بگیرید و به متخصص اطفال در اسرع وقت مراجعه کنید تا روال مراقبتی و نحوه تغذیه دلبندتان مشخص گردد 🌹🌹