سلام به روی ماهتون عزیزم
روش جلوگیری شما چیست؟
دکترجان موقع رابطه هم درددارم امکان داره خشکی واژن باشه؟؟چون من۹ماه بارداری و۲ماه بعدزایمان که تقریبایکسال میشه هیچ رابطه نداشتم
بله عزیزجانم احتمال خشکی واژن هم هست، یک تیتر بتا در قدم اول انجام دهید اگر منفی بود برای معاینه حتما مراجعه کنید اما در ابتدا باید احتمال بارداری رد شود 💜
بله امروزرفتم پیش متخصص زنان آزمایش بتاوانعقادخون دادم منتظرجوابشم،سونوی واژینال هم واسم نوشت ،موردی نداره درحالت لکه بینی برم انجام بدم یابایدصبرکنم که لکه بینی تموم شه؟؟فراموش کردم ازدکترم سوال کنم
عزیزم هیچ مشکلی ندارد در همین حین لکه بینی برای کسی اطلاعات دقیق تر انجام دهید
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💜💜

سلام دکترجان این نتیجه آزمایش بتاوانعقادی مشکل داره؟؟؟
سلام عزیزجانم
مشکلی ندارد 🌹
خواهش میکنم عزیزجانم 🌹❤️🌹