سلام دکتر عزیزم، وقتتون بخیر💖
من اگر خاطرتون باشه هفته پیش تاپیک زدم ک پریود شدم و حجم خون پریودم و دردم خیلی کمتره. به توصیه شما آزمایش هم دادم ک منفی بود ولی کلا این ماه هم با پنج روز تاخیر پریود شدم، هم درد و خونریزیم کمتر از قبل بود، هم اینکه حساسیت و درد سینه هام ک همیشه با پریود فورا قطع میشد تا روز ۴ پریودم بود و تازگی میشه گفت از بین رفته.. ولی تا امروزم که روز ۱۰ دوره ام هست یهو درد و حالتای پریود میاد سراغم.. تا پریشب هم لکه بینی قهوه ای داشتم.. به نظرتون چیکار باید کنم؟ دلیلش چی بوده؟ اصلا سابقه نداشت..
پرسش (1401/08/11):
کم شدن حجم خون پریود
647
56
1401/08/11
سوال کننده
0
1401/08/11
سوال کننده

0
1401/08/11
سوال کننده
این آزمایش منفیم که روز ۳ دوره ام دادم
0
1401/08/11
پزشک اوما
سلام به روی گلتون عزیزم
وقتتون بخیر ❤️❤️
جان دل شما قبلا سونوگرافی تخمکگذاری انجام دادید ؟ آزمایش هورمونی آخرین بار کی انجام شده ؟
وقتتون بخیر ❤️❤️
جان دل شما قبلا سونوگرافی تخمکگذاری انجام دادید ؟ آزمایش هورمونی آخرین بار کی انجام شده ؟
0
1401/08/11
سوال کننده
آره من روز ۱۳ همین دوره ام که گذشت این سونو رو دادم :
0
1401/08/11
سوال کننده

برای ۱۲ مهر روز ۱۳ دوره ام
0
1401/08/11
سوال کننده
آزمایش هورمونی هم تا چند ساعت دیگه عرض میکنم خدمتتون
0
1401/08/11
پزشک اوما
جان دلم سیکل های قبلی چند روزه بود؟
0
1401/08/11
سوال کننده

0
1401/08/11
پزشک اوما
عزیزم هورمونی را هم اطلاع دهید
0
1401/08/13
سوال کننده
سلام مجدد دکتر عزیزم. ببخشید بابت تاخیر من شرمندم🌸 مدارک پزشکیم در دسترسم نبود و دیر شد تا تصویر آخرین آزمایشات هورمونی رو بفرستم.
اینا برای آخرین بارداریم هست که تو ۷ هفته آزمایش دادم. میشه حدود ۱۰ ماه پیش. خدمت شما
اینا برای آخرین بارداریم هست که تو ۷ هفته آزمایش دادم. میشه حدود ۱۰ ماه پیش. خدمت شما
0
1401/08/13
سوال کننده

0
1401/08/13
سوال کننده

0
1401/08/13
سوال کننده

0
1401/08/13
سوال کننده
این آزمایش رو هم جزو آزمایشات سقط مکررم دادم فرستادم شاید مفید باشه. این واسه ۸ ماه پیش هست
0
1401/08/13
سوال کننده

0
1401/08/13
سوال کننده

0
1401/08/13
سوال کننده

0
1401/08/13
سوال کننده

0
1401/08/13
سوال کننده
یه سری آزمایش ایمنی انعقادی سقط مکرر هم دارم که نمیدونم لازمه بفرستم یا خیر.فقط اینکه جهش انعقادی دارم و در حال مصرف آسپرین هستم.
0
1401/08/13
پزشک اوما
دشمنتان شرمنده عزیزم و سلام به روی خوشگلتون ❤️❤️
جان دل من در این بررسی ها سطح پرولاکتین را ندیدم در بررسی های دیگر چک شده؟
جان دل من در این بررسی ها سطح پرولاکتین را ندیدم در بررسی های دیگر چک شده؟
0
1401/08/14
سوال کننده

دکترجان این آخرین تست پرولاکتینم هست که برای یک سال و ۸ ماه پیشه. همون پریودم که باردار شدم و سقط شد(سقط اول)
0
1401/08/15
پزشک اوما
جان دل اگر مجددا این شرایط در ماه های بعدی تکرار شد، بدلیل آنکه آن زمان پرولاکتین لب مرز بوده بهتر است مجددا بررسی سطح این هورمون تکرار گردد🌹🌹
1
1401/08/15
سوال کننده
چشم. پس صبرمیکنم اگر ماه آینده خدایی نکرده دوباره همینطور شد میرم دکتر.
خیلی خیلی ممنونم دکترعزیزم🌸💝
خیلی خیلی ممنونم دکترعزیزم🌸💝
0
1401/08/15
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم ❤️❤️امیدوارم که تکرار نشود گل من 🌹🌹🌹
0
1401/08/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1401/08/15
سوال کننده
خیلی مهربونید🥺
خدا حفظتون کنه🥰❤️❤️❤️❤️
خدا حفظتون کنه🥰❤️❤️❤️❤️
0
1401/08/15
پزشک اوما
عزیزدلم هستید ❤️😊❤️واقعا خستگی از تنم رفت الهی که همیشه سلامت باشید گل من 💓💓💓
0
1401/08/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/08/16
سوال کننده
یکی از آرزوهام شده یه روز ببینیمتون😍❤️🤩❤️🤗
1
1401/08/16
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
0
1401/08/16
پزشک اوما
ای جانم عزیزم ❤️😊❤️برای من باعث افتخار هست💜💜💜💜💜
0
1401/08/16
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
0
1401/08/16
پزشک اوما
stk: |~|2|~|grunge_14_col
1
1401/08/16
سوال کننده
😍❤️😍❤️😍❤️🤗🤗🤗🤗🤗
1
1401/08/16
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
0
1401/08/16
پزشک اوما
❤️🥰❤️🥰❤️🥰❤️🥰❤️
0
1401/08/16
پزشک اوما
stk: |~|11|~|110_col
0
1401/11/11
Zi Zi
فاطمه جان هستی؟ یه سوال دارم عزیزم
0
1401/11/11
سوال کننده
سلام عزیزم هستم جانم؟
0
1401/11/11
Zi Zi
خداروشکر... فاطمه جان مشکل از چی بود ک حجم خونریزیت کم شده بود؟ من سقط داشتم 4 ماه پیش ماه اول وحشتناک خونریزیم زیاد بود اما الان دو ماهه که کم شده
0
1401/11/11
Zi Zi
و اینکه شمام مثل من سقط مکرری... الان در چ مرحله ای هستی؟ دارو چی مصرف میکنی؟ از کی میخوای اقدام کنی؟ چقدر از اخرین سقطت گذشته؟
0
1401/11/11
Zi Zi
ببخشید که اینقدر سوال پرسیدم
0
1401/11/11
سوال کننده
والا زهراجون معلوم نشد آخرش چی بود. من پنج ماه پریودام شدیدا بهم ریخته بود و حجمش کم بود و نه دردی داشتم نه هیچی. حس سبکی هم نداشتم بعدش.
همه آزمایشا و سونوهامم اوکی بودن. نه کیستی نه هیچی.
تا اینکه ماه پیش دوتا طب سنتی رفتم گفت کیست داری یه سری دارو و شیاف داد که استفاده کردم روز اول پریودم یه چیزی دفع شد دادیم پاتولوژی گفتن همون شیافای گیاهی بوده که یه قسمت از دهانه رحمتو کنده اورده دفع شده😐
والا پشیمون شدم از استفاده شیافا چون وحشتناک بود اون چیزی ک دفع کردم ولی نمیدونم تلقینه یا چی ب شدت بعدش حس سبکی داشتم و پریودمم درست شد 😕
همه آزمایشا و سونوهامم اوکی بودن. نه کیستی نه هیچی.
تا اینکه ماه پیش دوتا طب سنتی رفتم گفت کیست داری یه سری دارو و شیاف داد که استفاده کردم روز اول پریودم یه چیزی دفع شد دادیم پاتولوژی گفتن همون شیافای گیاهی بوده که یه قسمت از دهانه رحمتو کنده اورده دفع شده😐
والا پشیمون شدم از استفاده شیافا چون وحشتناک بود اون چیزی ک دفع کردم ولی نمیدونم تلقینه یا چی ب شدت بعدش حس سبکی داشتم و پریودمم درست شد 😕
0
1401/11/11
سوال کننده
غیر از شیافا داروهای دیگشو حس خوبی داشتم بهشون چون عرق رازیانه بود و عسل و سیاهدونه و این چیزا.. و گفته بود زیر دل و کمرتو هرشب با روغن سیاهدونه و زیتون ماساژ بده
0
1401/11/11
سوال کننده
آره عزیزم منم سقط مکررم. تو بارداریام هماتوم داشتم.
یه سقط یهویی تو ۸ هفته بعد از تشکیل قلب داشتم
دوباره یه سقط که جنین تو ۸ هفته ایست قلبی کرده بود که اون با انواع و اقسام دمنوشا تو خونه، و با قرص و شیاف و کلی خونریزی تو بیمارستان دفع نشد اصن دهانه رحمم باز نشد. دیگه بعد دو روز کورتاژ شدم راحت شدم.
سونو سه بعدی دادم، آزمایش کاریوتایپ دادیم، آزمایشای سقط مکررو کااامل دادم یه لیستی داره،
داریش؟
اونو دادم دکترم گفتم لطفا اینو کامل بنویسید. که مشخص شد جهش انعقادی دارم و باید آسپرین بخورم و آنوکساپارین تزریق کنم.
یه سقط یهویی تو ۸ هفته بعد از تشکیل قلب داشتم
دوباره یه سقط که جنین تو ۸ هفته ایست قلبی کرده بود که اون با انواع و اقسام دمنوشا تو خونه، و با قرص و شیاف و کلی خونریزی تو بیمارستان دفع نشد اصن دهانه رحمم باز نشد. دیگه بعد دو روز کورتاژ شدم راحت شدم.
سونو سه بعدی دادم، آزمایش کاریوتایپ دادیم، آزمایشای سقط مکررو کااامل دادم یه لیستی داره،
داریش؟
اونو دادم دکترم گفتم لطفا اینو کامل بنویسید. که مشخص شد جهش انعقادی دارم و باید آسپرین بخورم و آنوکساپارین تزریق کنم.
0
1401/11/11
سوال کننده
دارو فعلا آسپرین و اسیدفولیک و طب سنتیا
از بعد عید ان شاءالله اقدام میکنیم اگر خدا بخواد
و از آخرین سقطم یک سال میگذره.
از بعد عید ان شاءالله اقدام میکنیم اگر خدا بخواد
و از آخرین سقطم یک سال میگذره.
0
1401/11/11
سوال کننده
خواهش میکنم عزیزدلم. هرکاری از دستم بربیاد در خدمتم💝🌸
0
1401/11/13
Zi Zi
ممنونم عزیزم ❤️😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




