سلام دوستان من چهار ماهه اقدام کردم و ۳ ماه اول منظم بودم و معمولا دوره هام ۲۸ روزه هست. این ماه اخر ۶ روز تاخیر داشتم و پریود شدم ولی ۱ روز خونریزی داشتم و روزهای بعد لکه بینی هست. در ضمن دارو مصرف نکردم. ایا طبیعی هست؟ یا مشکلی وجود داره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



436
1398/05/04


