سلام خانم دکتر و دوستان من امروز ۱۱ روزه انتقال جنین داشتم
و بی بی چک هام چند روزه همه مثبته
الان بیدار شدم میبینم خونریزی دارم اونم زیادددد😭😭
چیکار کنم الان
روزی دوتا شیاف و دوتا امپول پروژسترون میزنم
پرسش (1401/11/12):
خونریزی روز ۱۱ انتقال جنین
5944
61
1401/11/12
سوال کننده
0
1401/11/12
🤍ننه آرتمیس 🤍
برو سونو گلم. شاید بارداری. خونریزی هم پزشک بررسی کنه
0
1401/11/12
🤍ننه آرتمیس 🤍
ایشالله که خیره. نگران نباش
0
1401/11/12
سوال کننده
اخه هنوز حتی آزمایشم ندادم
شنبه تازه باید آز بدم
شنبه تازه باید آز بدم
0
1401/11/12
💜🩵دختر بهار🩵💜
عزیزم زنگ بزن دکترت
0
1401/11/12
💜🩵دختر بهار🩵💜
یا مرکزی که انتقال دادی شرایطتو بگو
0
1401/11/12
فرزانه مامان شازده والا
خیلی از باردارها اوایل بارداری خونریزی دارن، نگران نباش، انشاا.. باردار هستی و هماتوم داری
0
1401/11/12
همتا ~♥~
عزیزم توبارداری با ای وی اف خونریزی رایجه،نگران نباش،فقط ب پزشکت بگو حتما
0
1401/11/12
سوال کننده
جواب نمیده هیچوقت مطبشو
0
1401/11/12
سوال کننده
اونم ۱۲ میان ..زنگ میزنم جواب نمیدن
0
1401/11/12
سوال کننده
خیلی زیاده اخه
0
1401/11/12
سوال کننده
میدونم ولی لک بینی بیشتر هست
من قشنگ خون ریزیه
من قشنگ خون ریزیه
0
1401/11/12
🤍ننه آرتمیس 🤍
برو بیمارستان حتما
0
1401/11/12
سوال کننده
اخه قبول میکنن بودن هیچ آزمایشی؟
فقط بببی چک زدم هنوز
فقط بببی چک زدم هنوز
0
1401/11/12
🤍ننه آرتمیس 🤍
اره بیمارستان بری برات بررسی میکنن. ببین پزشکت کدوم بیمارستان میره برو همونجا بررسی میکنن باهاش تماس میگیرن
0
1401/11/12
شادی 🌈
برو ازمایش بتا اورژانسی بده
اگه مثبت بود برو بیمارستان
اگه منفی بود ب دکترت اطلاع بده، احتمالا باید داروهاتو قطع کنی
انشالا خیره و بارداری
اگه مثبت بود برو بیمارستان
اگه منفی بود ب دکترت اطلاع بده، احتمالا باید داروهاتو قطع کنی
انشالا خیره و بارداری
0
1401/11/12
سوال کننده
دکترم یه شهر دیگس
۲ساعت فاصله داریم
۲ساعت فاصله داریم
0
1401/11/12
سوال کننده
ممکنه منفی باشه اصا؟
بیبی چکم زدم از دیروزیم پررنگتره
بیبی چکم زدم از دیروزیم پررنگتره
0
1401/11/12
سوال کننده

0
1401/11/12
mahtab ...
میفهمم چه حالی داری
بدو آزمایش بده اول
بدو آزمایش بده اول
0
1401/11/12
mahtab ...
بی بی منم پررنگ بود نمیخوام دلتو خالی کنم ولی اول برو آزمایش بده
بعد تو این سرایط دکتر شماره ای نداده بهت؟
بعد تو این سرایط دکتر شماره ای نداده بهت؟
0
1401/11/12
mahtab ...
اصلا به بی بی کارنداشته باش برو آزمایش بده
اگرخدای نکرده منفی باشه باید هرجه سریعتر آمپولا رو قطع کنی
اگرخدای نکرده منفی باشه باید هرجه سریعتر آمپولا رو قطع کنی
0
1401/11/12
سوال کننده
نه گفت سوالی بود زنگ بزنیر مرکز
0
1401/11/12
سوال کننده
۵ دقیقه دیگ مرکز جواب میده بهشون بگم ببینم چی میگن اگ گفتن برو میرم آزمایش میدم
0
1401/11/12
غزل دلاور
عزیزم حتمااول ازمایش اورژانسی بده داروهاتوطبق نعمول مرتب ادامه بده بعدکه انشالله مثبت تپل شدی به مرکزت بگواحتنالا دوز شیافهاوامپولهاتوبیشترکنه...
0
1401/11/12
غزل دلاور
احتمالاهماتوم داری اگه باردارباشی
1
1401/11/12
mahtab ...
اوناهم بدون جواب آزمایش بهت جوابی نمیدن
باید اول مشخص بشه بعد تصمیم میگیرن
باید اول مشخص بشه بعد تصمیم میگیرن
0
1401/11/12
🌼پینار 🌼
میخواستم بگم غزل بیاد میگه اون سر در میاره خودت اومدی
0
1401/11/12
سوال کننده
میترسم الکی پاشم برم ازمایش بدم بعد بهم بگن چرا رفتی
0
1401/11/12
mahtab ...
خودشون بدون جواب آزمایش نمیتوتن هیچ تجویزی بکنن خب
0
1401/11/12
mahtab ...
چیکارکردی الان؟؟
0
1401/11/12
mahtab ...
روز یازدهمه انتقاله
اصلا بی بی ملاک نیست عزیزم
باید حتما آزمایش بدی ببینن اصلا مثبتی یا نه
منتظرم بیای از خودت خبری بدی انشالله خیره
اصلا بی بی ملاک نیست عزیزم
باید حتما آزمایش بدی ببینن اصلا مثبتی یا نه
منتظرم بیای از خودت خبری بدی انشالله خیره
0
1401/11/12
سوال کننده
رفتم ازپایش دادم جوابش ۷/۵ حاضر میشه
0
1401/11/12
سوال کننده
اره مرکزم همینو گفت گفت بیبی چک ملاک نیست فردا برو آزمایش ولی من دیگ نزدیک ازمایشگاه بودم رفتم آز دادم دیگه که گفتم ۲ روز دیگم تکرار کنم ببینم چطور شده
0
1401/11/12
سوال کننده
چشم عزیزم جوابشو گرفتم میگم اینجا
0
1401/11/12
آتنا صالحی
من از اول بارداری تا اخرش خونریزی داشتم 😬
0
1401/11/12
سوال کننده
جدی
چرا؟
علتش چی بود؟
تا آخر استراحت مطلق بودین؟
چرا؟
علتش چی بود؟
تا آخر استراحت مطلق بودین؟
0
1401/11/12
آتنا صالحی
من از اول استراحت مطلق بودم تا اخر . از هفته ی ۲۶ هم بستری بودم تا هفته ۳۶ زایمان کردم.
سرویکسم خیلییییی کوتاه بود ۱۰ میلیمتر بود و سرکلاژ بودم و پساری داشتم.
سرویکسم خیلییییی کوتاه بود ۱۰ میلیمتر بود و سرکلاژ بودم و پساری داشتم.
1
1401/11/12
آتنا صالحی
حاملگی چهارمم بود ولی نی نی اول
1
1401/11/12
تسنیم .
عزیزم شما که ای وی اف هستی
این خونریزی طبیعیه
اسمش هماتومه
شیاف وامپولاتو بزن
واستراحت باش
این خونریزی طبیعیه
اسمش هماتومه
شیاف وامپولاتو بزن
واستراحت باش
0
1401/11/12
Azi 💖 ...
هزارماشالله ب این نی نی اول😍😍🙏
0
1401/11/12
mahtab ...
ماشالله قهرمانه🤩🤩🤩 چشم بد دور😍😍😍
0
1401/11/12
mahtab ...
مریم چیشدی؟ خونریزی کمترشد؟
0
1401/11/12
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم
حالتان چطور است ؟
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم
حالتان چطور است ؟
0
1401/11/12
سوال کننده
ممنون خانم دکتر خونریزیم کم شده
رنگش قهوه ایی تیره و رقیق هست
ازمایش تیتر بتا دادم جوابش ۴۰ بود
برای روز ۱۱ عدد ۴۰ خوبه؟
رنگش قهوه ایی تیره و رقیق هست
ازمایش تیتر بتا دادم جوابش ۴۰ بود
برای روز ۱۱ عدد ۴۰ خوبه؟
0
1401/11/12
سوال کننده
عزیزم خداروشکر الان نی نی بغلتونه خدا حفظش کنه
0
1401/11/12
سوال کننده
بتا دادم عزیزم عددش ۴۰ بود مثبته
دو روز دیگ باید تکرار کنم ببینم چطور میشه
دو روز دیگ باید تکرار کنم ببینم چطور میشه
0
1401/11/12
سوال کننده
اره عزیزم کمتر شد خداروشکر
بتا دادم مثبت بود
بتا دادم مثبت بود
0
1401/11/12
mahtab ...
آره عزیزم خوب هم هست ۴۸ ساعت دیگه توهمون آزماشگاه تکرار کن انشالله که خوش خبری
0
1401/11/12
mahtab ...
چی ازین بهتر...
استراحت داشته باش تا این روزها هم به سلامت بگذره انشالله
استراحت داشته باش تا این روزها هم به سلامت بگذره انشالله
0
1401/11/12
سوال کننده
فداتشم دوست خوبم ممنون انشالله
0
1401/11/12
سوال کننده
چشم عزیزم دراز کشیدم کلا دیگه فقط برا سرویس بلند میشم
0
1401/11/12
پزشک اوما
عزیزدلم مهم این است که ببینیم بتا چه روندی را طی میکند، در همین آزمایشگاه با گذشت 48 ساعت تکرار کرده و نتیجه را گزارش دهید. فعلا هم استراحت کافی داشته باشید 🌹🌹
1
1401/11/12
سوال کننده
چشم حتما ممنون از لطفتون
1
1401/11/13
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️
1
1401/11/13
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




