سلام عزیزم شاید تو دوره ی تخمک گذاری باشی
چون اگر بو و خارش باشه میگن نشونه ی عفونته
نه تخمک گزاری نیس اخه در طول ماه هست همش
بخاطرش تا حالا دکتر نرفتی؟
حداقل پیگیری کن بدونی دلیلش چیه.
مناینجوری بودمولی واژنم درد میگرفت. از داخل و بیرون.
رفتم گفت قارچ
اخه فقط شکل ظاهری ترشحم فرق کرده هیچ علائم دیگه ای ندارم
بازم. بدونی دلیلشو بهتره. یه دفعه بدتر نشه.
سلام نازنینم
بله ترشحات پنیری بیانگر عفونت قارچی هستند ، چه مدت از شروع رابطه واژینال گذشته؟ چندسال دارید و آخرین بار کی پاپ اسمیر انجام دادید ؟
۲۵سالمه
حدود ۲سال
و تاحالا هم تست پاپ اسمیر ندادم
جان دلم جهت معاینه و انجام تست پاپ اسمیر مراجعه کنید تا هم سلامت سلول های دهانه رحم و واژن چک شود و هم درمان مناسب انتخاب گردد این تست را سالیانه تکرار کنید 🌹