سلام بچه ها
پسرم سرما خورده و تب کرد شبش ..بردیم از ریه اش عکس گرفتیم گفتن ریه اش خیلی کم عفونت داره..چون آلرژی داره بردمش پیش فوق تخصص آسم و آلرژی بهش دارو آزیترو و اسپری و نئوتادین، قرص مونته لوکاست داد.
الان دو روزه دارو میخوره ولی مجدد تبش ادامه داره البته نه مدام...شبا تب میکنه
حالا بنظرتون ببرمش بیمارستان؟
چون دکتر خودش شهر دیگس و فقط مطبش تا چهارشنبه ها بازه که بخوام زنگ بزنم و بهش اطلاع بدم.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



430
1401/11/13


