دوستان اوماییم شبتون بخیر...
تروخدا از تح دل واسم دعا کنید فردا بتام مثبت بشه...میخوام برم ازمایش میترسم بی بی چک کاذب بوده باشه
پرسش (1401/11/07):
دوستان بیایید یه لحظه
1689
160
1401/11/07
سوال کننده
0
1401/11/07
فاطیما احمدی
سلام
0
1401/11/07
سوال کننده
سلام جونم
0
1401/11/07
فاطیما احمدی
خوبی
0
1401/11/07
سوال کننده
فدات تو چطوری فاطیما جون
0
1401/11/07
فاطیما احمدی
تست نزدی دیگه
0
1401/11/07
فاطیما احمدی
من بد زیر دلم بد درده دعا کن کیستم برطرف بشه
0
1401/11/07
سوال کننده
زدم مارک ویتروتک زدم اونم هاله زد دوتا زدم
0
1401/11/07
فاطیما احمدی
کو ببینم
0
1401/11/07
سوال کننده
حس میکنم الکی دل خوش کردم الکی برداشتم تیکر زدم
1
1401/11/07
فاطیما احمدی
نه گلم امیدت بخدا باشه
5
1401/11/07
سوال کننده

0
1401/11/07
فاطیما احمدی
مثبته گلم
0
1401/11/07
فاطیما احمدی
شک نکن
0
1401/11/07
سوال کننده
نمیدونم
1
1401/11/07
سوال کننده
خدا کنه واسم دعا کن تروخدا
0
1401/11/07
masi maman parsa
عزیزم بهتره چندروز صبرکنی
0
1401/11/07
فاطیما احمدی
انشالله اندفعه برات بمونه
0
1401/11/07
سوال کننده
ببینم چی بشه
0
1401/11/07
فاطیما احمدی
ماکه سقط داریم فقط مثبت شدن تست و یا تیتر برامون کفایت نمیکنه
0
1401/11/07
فاطیما احمدی
😔😔انشالله خدا دلتو شاد کنه و ۹ ماه رو بخوبی بگذرونی
0
1401/11/07
سوال کننده
راس میگی بخدا
0
1401/11/07
سوال کننده
انشالا قسمت خودت عشقم ...
0
1401/11/07
فاطیما احمدی
خدا کنه که حاملگی راحتی داشته باشی
0
1401/11/07
سوال کننده
منم ک هنوز معلوم نیس
0
1401/11/07
سوال کننده
عکس پروف خودتی
0
1401/11/07
فاطیما احمدی
من که معلوم نیس کی بشه ایا بشه نشه هر سری خواستم اقدام کنم یه مشکل پیش امده
0
1401/11/07
فاطیما احمدی
نه گلم
0
1401/11/07
صدیقه 😍
ان شاالله که مثبته عزیزم
0
1401/11/07
Azi 💖 ...
عزیزم انشالله مثبت باشه و خوب پیش بره بارداریت😍
0
1401/11/07
💕 مهر مادر 💕 ..
سلام عزیزم ان شالله به امید خدا حتما مثبته و بسلامتی دوران میگذره واسه ات🌹❤️
0
1401/11/07
💕 مهر مادر 💕 ..
آمین
0
1401/11/07
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
سلام عزیزم بیبیچکایی ک زدی و بفرس
0
1401/11/07
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
انشالله که ب امید خدا مثبت میشع خبرشو بده بهمون
0
1401/11/07
سوال کننده
میشه باور کن میشه خدا سهم هممون رو گذاشته کنار
0
1401/11/07
سوال کننده
فداتشم آزی جون دعام کن
0
1401/11/07
سوال کننده
عزیزززمی ک آرام جان
0
1401/11/07
✨❤️ ✨❤️
الهی ب حق خانوم فاطمه زهرا مثبت باشه برات
0
1401/11/07
مامان ی خانم کوچولو
سلام عزیزم انشاا... مثبت شی و نه ماه رو بخوبی سپری کنی
0
1401/11/07
سوال کننده
قربونت برم عزیزم خدا یاشار جونو واست نگ داره
0
1401/11/07
سوال کننده
زنده باشی فاطمه جان
0
1401/11/07
Ayhan 🌜
گلم از ته دل دعات میکنم توهم مامان بشی میگن من دلم خیلی صافه دعام میگیره برا توهم اگه صلاحته از خدا میخوام یه نی نی کوچولو بده
0
1401/11/07
هستی
مبارکه هانا جان عزیزم ❤️
1
1401/11/07
سوال کننده
خیلی ممنون عزیزدلم دوست مهربونم مرسی بابت دعای خوبت
1
1401/11/07
سوال کننده
هستی جان بحق حضرت زینب قسمت تو
0
1401/11/07
mitra nosrati
سلام شما رفتین خونتون
0
1401/11/07
هستی
فدات بشم عشقم...باور کن تو یه تاپیک دیگه تا دیدم پهلوی اسمت نوشته بارداری انقدر خوشحال شدم...همونجا تبریک گفتم ندیدی😄
ما ها که اقدامیم وسختی انتظارو کشیدیم قشنگ وقتی یکیمون باردار میشه انگار خودمون شدیم.انقدر حسش قشنگه... انگار دلامون بهم پیوند خورده
ما ها که اقدامیم وسختی انتظارو کشیدیم قشنگ وقتی یکیمون باردار میشه انگار خودمون شدیم.انقدر حسش قشنگه... انگار دلامون بهم پیوند خورده
1
1401/11/07
سوال کننده
واقعا اینجوریه
انشالا این خ شحالی رو واس توهم میکنبم ما
بعد واس دلخوشی زدم تیکر رو هنوز ک معلوم نیس
انشالا این خ شحالی رو واس توهم میکنبم ما
بعد واس دلخوشی زدم تیکر رو هنوز ک معلوم نیس
0
1401/11/07
kok_mi
مثبته دختر قشنگم
0
1401/11/07
kok_mi
ان شاالله فردا بیای خوشحال ترمون کنی دلبر🥹❤️
0
1401/11/07
سوال کننده
کوثر🤣🤣🤣🤣
0
1401/11/07
سوال کننده
دختر 🤣🤣🤣🤣
فک کنم هم سن مامانم
فک کنم هم سن مامانم
0
1401/11/07
kok_mi
جان😂😂😂
0
1401/11/07
kok_mi
من خیلی کوچولوام خودم ولی بخاطر عشق و علاقه ام میگم دختر قشنگم😂😂😂
یه دفعه دیدی ب مامانمم گفتم
یه دفعه دیدی ب مامانمم گفتم
0
1401/11/07
سوال کننده
جوری گفتی دختر قشنگن فک کردم ۲۰ سالمه🤣🤣🤣
0
1401/11/07
سوال کننده
عععع 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0
1401/11/07
kok_mi
😂😂😂
0
1401/11/07
kok_mi
تا فردا ک تو بیای من ذوق مرگ میشم😂😂🥹
0
1401/11/07
Nazi ❤🥰)
سلام عزیزم انشالله که بارداری
0
1401/11/07
سوال کننده
موندم واقعا
گیرم فکرم مشغوله اینقد فک کردم مردم
گیرم فکرم مشغوله اینقد فک کردم مردم
0
1401/11/07
Nazi ❤🥰)
منم میخوام فردا برم دعا کنید
0
1401/11/07
Nazi ❤🥰)
وای منم خیلی سخته اصلا صبح نمیشه
0
1401/11/07
سوال کننده
انشالا بحق ابلفضل العباس مثبتیم همه
0
1401/11/07
سوال کننده
اره
0
1401/11/07
Nazi ❤🥰)
انشالله عزیزم پناه بر خدا
0
1401/11/07
سوال کننده
اره
0
1401/11/07
Nazi ❤🥰)
فردا منتظر خبر خوبتم به امید خدا
1
1401/11/07
سوال کننده
همجنبن
0
1401/11/07
🌸ftme M
عزیزم انشالله فردا آزمایشت مثبت میشه و کلی ذوق زده میشی❤
0
1401/11/07
fatem F
انشالله مثبته ، فردا بیای اینجا خبر خوش بدی
0
1401/11/07
فاطمه 👨👧👧👩🦰
ان شالله با لب خندون برمیگردی و بارداری زایمان و شیردهی عالی رو میگذرونی😍😘
0
1401/11/07
noor 81
انشالله مثبتی هانا جونم
تو دفعه اولت نیست که باردار میشی گلم
من دعا میکنم انشالله این بار بهترین بارداری و داشته باشی😍
تو دفعه اولت نیست که باردار میشی گلم
من دعا میکنم انشالله این بار بهترین بارداری و داشته باشی😍
0
1401/11/07
💜🩵دختر بهار🩵💜
هاناجان بی بیت مثبته ان شاءالله ازمایشتم جوابش خوبه و ۹ماه بارداری رو بسلامتی بگذرونی
0
1401/11/07
ریم ش
این بی بی چکها دقیقن مثبتی لیدی
0
1401/11/07
سوال کننده
خدا کنه قربونت برم
0
1401/11/07
فاطمه خانم دختر تابستان
سلام هانا جووووون هفته ۴ بارداریتو قربووووون
0
1401/11/07
فاطمه خانم دختر تابستان
عزیز دلم تبریک میگم
0
1401/11/07
فاطمه خانم دختر تابستان
خداروشکر🥰
0
1401/11/07
🌼 maryam 🌼
هانا جون انشاالله تیتر بتا هم مثبته و بسلامتی ۹ماه رو طی کنی
0
1401/11/07
فاطمه خانم دختر تابستان
ووییییی خدا دیگه باید بهش بگیم ۸ ماه بسلامتی رد کنی🥰🤣🤣🤣
0
1401/11/07
atefe k
عزیزم ایشالله ک مثبت باشی و دلشاد بشی ماهم خوشحال میشیم برات
0
1401/11/07
سیمین 🤱
سلام
آره واقعا حرف دل منو زدی😢منم الان بارداری سومم هست و دکترمم بهم گفته هنوز نمیدونیم این بچه موندگار هست یا نه.
ان شاء الله که هاناجان مثبته و بچه رو سالم و سلامت به دنیا بیاری.
آره واقعا حرف دل منو زدی😢منم الان بارداری سومم هست و دکترمم بهم گفته هنوز نمیدونیم این بچه موندگار هست یا نه.
ان شاء الله که هاناجان مثبته و بچه رو سالم و سلامت به دنیا بیاری.
0
1401/11/07
سوال کننده
فداتون بچه ها بشم ک اینقد خوبید
0
1401/11/07
سوال کننده
انشالا قسمت تک تک منتظرا
0
1401/11/08
فاطمه خانم دختر تابستان
من امشب یه لکه رو لباسم دیدم پسفردا موعدمه.میتونه لکه لانه گزینی باشه؟یا پریود میشم؟
0
1401/11/08
فاطمه خانم دختر تابستان
دوروز پیش بیبی زدم یکیش هاله سفید داشت یکیش هاله صورتی اما یکم رنگش پخش شد
0
1401/11/08
فایزه رضازاده
فاطمیا تو همونی با ندا و سعیده گروه داشتیم چن سال پبش
0
1401/11/08
فاطمه خانم دختر تابستان
دارم میمیرم از استرس خداکنه اگه باردار نیستم همین الان پریود بشم🥺
0
1401/11/08
فایزه رضازاده
ان شالله هرچی خیر و مصلحتت هست همون بشه
0
1401/11/08
فاطمه خانم دختر تابستان
ممنونم عزیزم.انشالله
0
1401/11/08
فاطمه خانم دختر تابستان
ممنونم عزیزم.انشالله
1
1401/11/08
ارکیده رحمانی
آن شاالله ک مثبته
1
1401/11/08
ارکیده رحمانی
نگران نباش خدابزرگ
1
1401/11/08
sara jafari
انشاالله که بارداری
0
1401/11/08
فایزه رضازاده
فاطمیا تو همونی با ندا و سعیده چن سال پیش گروه داشتیم ؟؟؟
0
1401/11/08
فاطمه خانم دختر تابستان
انشالله🥺
0
1401/11/08
لیلا 🌹🌹🌹
سلام . تو که هنوز بچه ات یک ماهشه
0
1401/11/08
لیلا 🌹🌹🌹
مثبته عزیزم توکل به خدا
0
1401/11/08
فاطیما احمدی
اره گلم همونم
0
1401/11/08
فاطیما احمدی
اون بچه جاریمه
0
1401/11/08
مهسا 26
آزمایش دادی عزیزم؟
0
1401/11/08
سوال کننده
دارم میرم ار
0
1401/11/08
سوال کننده

0
1401/11/08
مهسا 26
خبرشو بده 😍
0
1401/11/08
مهسا 26
قبل موعدته؟
0
1401/11/08
مهسا 26
این که مثبته دیگه 😍
0
1401/11/08
سوال کننده
آره ۲ روز مونده
0
1401/11/08
سوال کننده
آنروز زدمش
0
1401/11/08
مهسا 26
کاش صبرمیکردی بعدش میرفتی
که عدد بتات خوب باشه دیگه نخاد تکرار کنی
که عدد بتات خوب باشه دیگه نخاد تکرار کنی
0
1401/11/08
لیلا 🌹🌹🌹
انشالله تو هم بزودی نی نی خودتو بغل میکنی عزیزم
0
1401/11/08
مهسا 26
چیشد؟؟
0
1401/11/08
سوال کننده
رفتم آزمایش ساعت ۵ در میاد
ولی ی بی بی چک دیگ با ی مارک دیگ زدم مثبت شد
ولی ی بی بی چک دیگ با ی مارک دیگ زدم مثبت شد
0
1401/11/08
مهسا 26
چقد بی بی چک میزنی🤣
0
1401/11/08
مهسا 26
هوس بی بی چک کردپ
0
1401/11/08
سوال کننده
🤣🤣🤣اینماه ۸ تا زدم
0
1401/11/08
مهسا 26
🤣🤣🤣من ۵تا
0
1401/11/08
سوال کننده
برو ۳ تاهم بزن 🤣🤣🤣🤣🤣 برابر شیم
0
1401/11/08
zahra rad
بی بی هات ک پررنگ شده
ازمایشتم مثبته دیگ😍
ازمایشتم مثبته دیگ😍
0
1401/11/08
zahra rad
منم😂😂
0
1401/11/08
مهسا 26
من فعلا درگیر بتامم😭😭
0
1401/11/08
سوال کننده
چراا
0
1401/11/08
مهسا 26
روند رشدش خوب نبوده
0
1401/11/08
سوال کننده
زهراااا میبینی کار خدارو
0
1401/11/08
مهسا 26
دفعه اول ۴۲ بود دوروز بعد شد۵۹
دیگه فعلا منتظرم یه هفته بگذره دوباره برم
دیگه فعلا منتظرم یه هفته بگذره دوباره برم
1
1401/11/08
zahra rad
اهوم انشالله صحیح و سالم بغل میگیریش😍😍
1
1401/11/08
فاطمه خانم دختر تابستان
بچه ها تو این حالتون دعا کنید منم تا هفته دیگه با یه آزمایش مثبت بیام
0
1401/11/08
فاطمه خانم دختر تابستان
البته فردا موعدمه اگه پریود نشم....😍😍
1
1401/11/08
مهسا 26
انشالله عزیزم
0
1401/11/08
سوال کننده
انشالا ک هیچی نیس گلم
1
1401/11/08
سوال کننده
انشالا انشالا
0
1401/11/08
مهسا 26
چیشد دختر رفتی که خبر بدی
0
1401/11/08
kok_mi
هانا آزمایشتو گرفتی؟
0
1401/11/09
فایزه رضازاده
ااااا ای جانم تا اکانتت دیدم حدس زدم باید خودت باشی
خوب خوشحال شدم باز باهات هم صحبت شدم باد قدیم افتادم همش عکس غذاهاتم میفرستادی
خوب خوشحال شدم باز باهات هم صحبت شدم باد قدیم افتادم همش عکس غذاهاتم میفرستادی
0
1401/11/09
فاطیما احمدی
فداتشم گلم خوبی نینیت خوبه میبینم که نینی دومم توراهه☺️😉انشالله بسلامتی بیاد بغلت گلم منم خوشحال شدم عزیز دلم
0
1401/11/10
فایزه رضازاده
قربونت شکر خوبه
اره یهویی شد تو فکرش نبودیم اصن
ان شالله خودتم ب زودی مامان بشی عزیزم
اره یهویی شد تو فکرش نبودیم اصن
ان شالله خودتم ب زودی مامان بشی عزیزم
0
1401/11/10
فایزه رضازاده
از بچه ها کسی خبری داری
0
1401/11/10
فاطیما احمدی
نه گلمخبرندارم
0
1401/11/10
فاطیما احمدی
هدیه خدا یهوییومیده
0
1401/11/11
فایزه رضازاده
اره
ان شالله قسمتت بشه از این یهویی ها 🤩
ان شالله قسمتت بشه از این یهویی ها 🤩
1
1401/11/11
فاطیما احمدی
فدات گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




