سلام وقتتون بخیر میشه سونومو برام تفسیر کنید من هیچی متوجه نشدم کیست دارم یا نه ؟ چی میگه اصلا
0
1401/11/12
سوال کننده

0
1401/11/12
سوال کننده

0
1401/11/12
ma m
نوشته کیست داری
0
1401/11/12
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
زر میزنه توخودتو ناراحت نکن
0
1401/11/12
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ی کیست تو تخمدان چپت داری واضح نوشته ک
0
1401/11/12
مهربانو ❤️
کیست داری
0
1401/11/12
سوال کننده
اخه اونجا از دکتره ک سونوگرافیو انجام میداد پرسیدم کیست دارم گفت نه
0
1401/11/12
سوال کننده
بزرگه سایزش ؟؟خطرناک نباشه ☹️ چکار کنم حالا
0
1401/11/12
nafas shiramin
عزیزم نگران نباش من حامله بودم کیست ۲۱ میلی هم داشتم خودش دفع شد
0
1401/11/12
شهزاد مامان سه دسته گل
اندازه کیست رو زده ۱۹میلی توی تخمدان چپ ولی زیاد نیست اگه باردار بشی که خودش رفع میشه اگه هم قصد بارداری نداری با قرص از بین میره اصلا جای نگرانی نیست
0
1401/11/12
سوال کننده
مرسی عزیزای دلم
1
1401/11/13
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
وقتتون بخیر 🌹
طول سیکل ها چند روزه هست و روز چندم سیکل سونوگرافی انجام شده؟
وقتتون بخیر 🌹
طول سیکل ها چند روزه هست و روز چندم سیکل سونوگرافی انجام شده؟
0
1401/11/13
سوال کننده
من ۲۹ ماه قبل پریود شدم تا ۷ این ماه معمولا پریودیم منظمه و دیروز سونوگرافی انجام دادم طول سیکل نمیدونم چجوری حساب میشه
0
1401/11/13
پزشک اوما
عزیزم برای محاسبه طول سیکل از اولین روز شروع خونریزی در یک ماه تا اولین روز شروع خونریزی در ماه بعدی بشمرید و بر این اساس طول سیکل هایتان را بگویید. بر همین اساس از اولین روز شروع خونریزی بشمرید و بگویید سونوگرافی روز چندم سیکل انجام شده است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



484

