سلام خانوم دکترعزیز
من دخترم از امروز صبح گوشه داخلی چشمش چرک میکنه و اشک میاد.چی بزنم و چیکارکنم که چشمش خوب بشه؟
پرسش (1401/11/11):
چرک کردن چشم نوزاد چهل روزه
788
39
1401/11/11
سوال کننده
0
1401/11/11
مامان شهرزاد کوچولو .
سلام عزیزم دختر منم همین جوریه هرروز با پنبه و چایی چشمش رو میشورم از روز اولش خیلی بهتر شده
0
1401/11/11
محدثه S.M
عزیزم قطره شستوشو چشمی بزن
0
1401/11/11
💜 فاطیما 💜
سلام قطره کلوبیوتیک یا باکتی ماید میتونید بزنید
0
1401/11/11
محدثه S.M
پنبه بهداشتی نیست عزیزم
0
1401/11/11
محدثه S.M
اره عزیزم منم همینارو زدم خوب شد
0
1401/11/11
سوال کننده
چقدر طول میکشه تا خوب بشه؟
0
1401/11/11
سوال کننده
برم داروخونه بگم قطره چشمی میخوام یا اسم خاصی داره؟
1
1401/11/11
محدثه S.M
عزیزم پنبه نزن،بهداشتی نیست،چای هم دکتر گفت نزنین،
قطره بگیر بزن دو سه روزه خوب میشه
قطره بگیر بزن دو سه روزه خوب میشه
0
1401/11/11
محدثه S.M
باکتی ماید،قطره چشمیه
0
1401/11/11
سوال کننده
مرسی عزیزم ممنون ازراهنماییت حتما این قطره رو واسش میزنم
0
1401/11/11
محدثه S.M
قربونت
0
1401/11/11
سوال کننده
الان تو نت سرچ کردم نوشته نوزادان زیر۲ماه نمیتونن از این قطره استفاده کنن
3
1401/11/11
ماندانا ☺️
اگه بری دکتر خیلی بهتره تا درمان خونگی،
نوزادت کوچیکه ریسک نکن
نوزادت کوچیکه ریسک نکن
0
1401/11/11
سیده معصومه موسوی
عزیزم اگر شیر خودتونو میدین بهش، چون شیرمادر داری آنتی بیوتیک و ضدعفونی کنندست از شیر خودتون دوقطره بچکونید به چشماش خوب میشه.
دختر منم یه چشمش اینطور شده بود یه بار از شیرم چکوندم خوب شد
دختر منم یه چشمش اینطور شده بود یه بار از شیرم چکوندم خوب شد
1
1401/11/11
🌼پینار 🌼
عزیزم این یه ویروسه دکتر ببرین
خوددرمانی نکنین بچه نوزاده ریسکش بالاست
منم دخترم گرفت از بچه خواهر شوهرم
بردم دکتر قطره و پماد داد 4 روز طول کشید تا خوب شد
خوددرمانی نکنین بچه نوزاده ریسکش بالاست
منم دخترم گرفت از بچه خواهر شوهرم
بردم دکتر قطره و پماد داد 4 روز طول کشید تا خوب شد
0
1401/11/11
. .
ببرش دکتر چشم نوزاده عزیزم ، چایی چیه، شیر میریزید تو چشم نوزاد یا خدا 🤦♀️
0
1401/11/11
mamy nafas b
خدایا چشم خیلی حساسه اونم چشم نوزاد پاشو ببرش دکتر
0
1401/11/11
محدثه S.M
عزیزم من دکتر بهم این قطره رو داد و یه پماد چشمی،سریع خوب شد.
میخای ببرش درمانگاه پیش دکتر نوزادان ببینتش
میخای ببرش درمانگاه پیش دکتر نوزادان ببینتش
0
1401/11/11
Nastaran 🧚♀️
چشم چپ دخترمنم اینجوری بود چندبارباشیرخودم تمیزش کردم خوب شد
0
1401/11/11
فاطمه ع
عزیزم دختر من همین طور شده بود دکتر ببر اما به جز دارو دکتر توصیه کرد صبح با چای تمییز کن اصلا مشکلی نداره
0
1401/11/11
سوال کننده
الان رفتم دکتر گفت مجرای چشمش تنگ هست و یه پماد ویتامین آ چشمی بهش داد.الان باید پماد رو توی چشمش بزنم؟
0
1401/11/11
سوال کننده
الان بردمش دکتر
0
1401/11/11
black Rose 🖤
پسر من از وقتی بدنیا اومد اینطوری بود پماد اثر نکرد اما قطره چشمی باکتی ماید عالی بود فقط دوبار استفاده کردم خوب شد
0
1401/11/11
سوال کننده
شما بچه اتون چندروزه بود که قطره باکتی مایدواسش استفاده کردید؟چون تو اینترنت نوشته واسه بچه زیردوماه ممنوعه
پماد رو توی چشمش میزدید؟پمادزدن واسه بچه کوچیک خیلی سخته کاش قطره داده بود.
پماد رو توی چشمش میزدید؟پمادزدن واسه بچه کوچیک خیلی سخته کاش قطره داده بود.
0
1401/11/11
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم در چنین مواردی باید حتما مراجعه کنید تا درمان مناسب انتخاب گردد ، طبق دستورالعمل پزشک جلو بروید ، حتما روزانه در فواصل منظم دست های خود را شسته و سپس مجرای اشکی را ماساژ دهید. این فرآیند باید منظم انجام گردد. همچنین چشم ها با آب ولرم یا چای کمرنگ تمیز شوند🌸
عزیزم در چنین مواردی باید حتما مراجعه کنید تا درمان مناسب انتخاب گردد ، طبق دستورالعمل پزشک جلو بروید ، حتما روزانه در فواصل منظم دست های خود را شسته و سپس مجرای اشکی را ماساژ دهید. این فرآیند باید منظم انجام گردد. همچنین چشم ها با آب ولرم یا چای کمرنگ تمیز شوند🌸
0
1401/11/12
سوال کننده
خانم دکتر
من امشب دخترمو بردم مطب و گفتن باید چشمشو ماساژ بدیم و شستشو بدیم و پماد ویتامین آ چشمی هم براش استفاده کنیم.فقط چندتا چیزو یادم رفت از دکتر اطفالش بپرسم اینکه پماد رو باید داخل چشمش بزنم؟و چندبار در روز باید اینکارو انجام بدم؟
من امشب دخترمو بردم مطب و گفتن باید چشمشو ماساژ بدیم و شستشو بدیم و پماد ویتامین آ چشمی هم براش استفاده کنیم.فقط چندتا چیزو یادم رفت از دکتر اطفالش بپرسم اینکه پماد رو باید داخل چشمش بزنم؟و چندبار در روز باید اینکارو انجام بدم؟
0
1401/11/12
فاطمه ع
پماد رو بیرون چشم لبه پلک باید بمالی
0
1401/11/12
سوال کننده
من توی گوشه داخلی چشمش زدم یعنی اشتباهه؟لبه پلک که بزنم بازم میره داخل چشم
0
1401/11/12
پزشک اوما
عزیزم تعداد دفعات استفاده از پماد باید توسط پزشک تجویز کننده مشخص گردد ، در مورد نحوه استفاده معمولا در داخل پلک تحتانی توصیه میشود اما حتما از خود پزشک یا داروساز جویا شوید 🌹🌹
1
1401/11/12
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر❤️❤️🌷🙏
0
1401/11/12
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم 🌷🌹🌷
0
1401/11/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




