عزیزم PT و PTT انعقاد خونه که مال شما اوکیه
برای ای یو ای میخواستم بدم که شد ای وی اف
گفتمشاید مشکل انعقادی دارم که سقط میکنم
خانم دکتر این ازمایش انعقادی پیشرفتس یا فقط جزئیه یعنی من مشکل انعقادی ندارم؟؟
سلام جان دلم
بخشی ار فاکتورهای انعقادی و سلول های خونی چک د عملکرد تیرویید چک شده که همگی طبیعی هستند، فقط مواد غذایی غنی از آهن را بیشتر مصرف کنید چون در شرف کم خونی هستید. و این آزمایش برای یافتن دلیل سقط کفایت ندارد باید فاکتورهای تخصصی انعقادی چک شوند 🌷🌷
سقطهات چند هفته بودن؟ ازمایشای ایمنی رو دادی؟
ممنون خانم دکتر چه چیزایی رو باید دیگه بدم که مشخص بشه انعقاد خون دارم یانه
۶ هفته و ۵ هفته یکیش ۱۲ هفته بودم که تو ۶ هفته رشدش متوقف شده بود
جان دلم به مرکز ناباروری مراجعه کنید آزمایشات کامل درخواست شوند باید دید تابحال چه بررسی هایی انجام شده است
ممنون خانم دکتر یه ازمایش دیگم برای انعقادی از قبل گرفتم میشه اونم ببینید ببینید پیشرفتس یاخیر
خواهش میکنم نازنینم ، حاوی برخی موارد هست اما کامل نیست 🌹🌹