Ooma

شربت هیدروکساید منیزیوم برای بارداری مضر نیست؟ و سوال در خصوص میوه های پاییزی در

سلام شربت هیدروکساید منیزیوم برای بارداری مضر نیست؟
و اینکه امروز یه کم احساس گلو درد دارم بنظرتون ، لیمو شیرین و خرمالو و نارنگی و پرتقال که ویتامین سی زیاد دارن خطر داره برای نی نی تو شکمم؟زایمان زودرس نشه خدا نکرده

20 پاسخ 584 بازدید


درد پهلو راست در بارداری

سلام خوب هستید؟من تو هفته ۲۰ بارداری هستم از دیروز پهلوی راستم درد میکنه آیا طبیعی هست؟

9 پاسخ 441 بازدید


صدادادن نفس وتک سرفه

سلام خانم دکتر عزیزم .حدود دوهفته پیش پسرم سرماخورد بردمش دکتر دارو آموکسی کلاو .اسپری دهان وبینی.شربت بروفن .شربت نئو کال جی .پلارژین داد بهش دادم خداروشکر بهتر شد ولی ازاون موقع صدای نفسهاشو میشنوم حالت خرخر انگار توی سینش خلط داره دقیقا صداش از ته سینش میادواینکه آموکسی کلاو کلا بهش دادم ولی شربت نئو کال جی خیلی کم بهش دادم خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید

19 پاسخ 482 بازدید


... درمان سرماخوردگی چیه

سلام دکتر جان
دخترم ۷ماهشه کمی تب ابریزش بینی داره
درمانش چیه؟
چه خوبه درست کنم براش
قطره استامینوفن دادم دیگه چه بدم؟

6 پاسخ 330 بازدید


زمان کوتاه شیر خوردن نوزاد

سلام
من قبلا هم این سوال و پرسیدم ولی مشکلم حل نشده
دخترم به دنیا که اومد شیر کم میخورد ولی من بهش شیر خشک میدادم
اما الان شیر خشک اصلا نمیخوره
حتی با شیشه
شیر خودمم فقط ۵ دقیقه میخوره
بعدش هر کاری کنم نمیخوره تا یکی دو ساعت بعد
از اون وقت که این جوری شده نبردم برای وزن گیری ولی تا وقتی یکم شیر خشک شیر خودم و میخورد وزنش خوب بود
الان چیکار کنم
چه شیر خشکی بدم که بخوره یا شیر خودم و بیشتر بخوره

26 پاسخ 338 بازدید


درمورد ivfهست سوالم.

سلام، میشه توی ivfعلاوه بر این که تعیین جنسیت کرد. دوقلو هم بخاییم میشه؟

14 پاسخ 636 بازدید


خارش کل پوست بدن در بارداری و بعد از زایمان

درود وقتتون بخیر اومای عزیز
من دو هفته قبل از زابمانم بدنم شروع کرد به خاریدن هر چقققدر میخاروندم سیر نمیشدم نه فقط شکمم کل بدنم ساق پا رو زانو کمر دکتر گفت هورمونی بعد زایمان خوب میشی. هیچ دارویی هم نداد.هر چتد اینجا کلن دارو کم میدن. بعد از زایمانم انقد خانروندم که تنم همش زخمه خوبم نشدم الان ۷ روز از زایمانم میگذره . دارویی پمادی چیزی پیشنهاد میتونید بی زحمت بدین که حداقل نخارونم یا بتونم بخوابم چون یا دارم شیر میدم بچه خوابه من خودم و میخارونم.

41 پاسخ 479 بازدید


تک سرفه نوزاد پنج ماهه

سلام خسته نباشید
بچم 5ماهشه از دیروز تک و توک سرفه میکنه البته فاصله دار.
دمای بدنش معمولا37 یا37.1 هست. عطسه هم میکنه مثل قبلا.
علائم دیگه نداره.
ایا سرماخورده چون مطب دکترا شلوغه میخوام الکی نبرمش.
ضمنا یه دندونش بیرون اومده و کمی پیدا هست

11 پاسخ 278 بازدید


سوزش ادرار کودک

سلام علت سوزش ادرار دختر بچه چی هست؟

10 پاسخ 414 بازدید


کمردرد بعد از زایمان

سلام وقتتون بخیر
من تو دوران بارداری به مدت ۳ ماه استراحت کاملا مطلق بودم
در هفته ۲۹ زایمان زودرس داشتم
الان یه هفته س از زایمانم میگذره
بشدت کمر درد و لگن و پادرد دارم بخاطر اینکه نوزادم بیمارستان بستریه باید مدام در رفت و آمد باشم
خودم فک میکنم عوارض استراحت مطلقه
ممنون میشم اگه راهنمایی کنین که برای کاهش دردها چکار میتونم بکنم؟

45 پاسخ 498 بازدید


سلام‌نوزادم دچار کولیک و خیلی بی قراری میکنه چیکار کنم؟ ممنون میشم کمکم کنید ی ق

سلام مامانای گل و دکتر اوما عزیز. پسر من یک ماهشه متاسفانه کولیک یا همون نفخ شروع شده .من روزای اول شیرم نمیومدو چون زردی داشت شیر خشک دادمو شیشه منتها الان یکم به شیشه یا شیر خشک عادت ک با اینکه دیروز کلا شیر خودمو خورد گاهی شیر خشک میخواد درحدی که گوله گوله اشکاش میومد .از طرفی کولیکش باعث شده خوابش کوتاه بشه مدام میپره و گریه میکنه و مدام شیر میخواد چیکار کنم کولیک داره و بی قرارع آرومش کنم؟چیکار کنم بخوابه؟ اینقدر خوابش دز طول شبانه روز کمه که حد نداره

77 پاسخ 871 بازدید


توهفته من چه علائم خطر چیه؟

من از صبه حس میکنم شکمم اومده پایین هی شل وسفت میشه ولی دردندارم جزیکم کمردرد!تکونای بچه ام یکم نسبت به دیروز بیشتره خطرناکه؟

48 پاسخ 618 بازدید


شیردهی نوزاد ۲۳ روزه

ببخشید خانم دکتر نوزاد ۲۴ روزه چقدر خوبه که شیر بخوره
نوزاد من هر ۲ ساعت و نیم یا ۲ ساعت ۳۰ سیسی تا۴۰ سیسی شیر میخوره زیاده؟ همش میترسم ازاینکه زیاد میخوره همشم دهنش بازه و شیر میخواد

18 پاسخ 313 بازدید


روزهای تخمک گذاریمه سوال دارم

سلام دکتر جان و دوستان
من از امروز روزهای تخمک گذاریمه تا پنجشنبه هفته بعد ک داخل تقویم اومه سبز نشون میده بعد میخواستم بدونم چجوری اقدام کنم هرشب یا ی شب در میون
در ضمن اگر یک شب درمیون باشه روزی ک احتمال بسیار بالای بارداری زده نباید داشته باشم

514 پاسخ 1,431 بازدید


دیفن هیدرامین ساده برای نوزاد۶ماهه

سلام بچم عفونت گلوداشت دکتربراش دیفن هیدرامین وامپول بتامتازون وشربت سالبوتامول داد سوالم اینه مجازه دیفن هدرامین تواین سن؟!

28 پاسخ 485 بازدید


خونریزی سزارین تا کی

سلام وقت بخیر
من حدو یک ماه و نیمه زایمان کردم
هنوز لکه بینی دارم
به این صورت که یه روز دارم یه روز ندارم اصلا پاکم بعد دوباره یه روز به اندازه یه سکه مثلا خون میاد بعد لا به لاش خون ابه میاد
ولی قطع نمیشه
نمیفهمم کی پریدم کی نیستم

17 پاسخ 530 بازدید


علت بدخوابی و بیدار شدن مکرر بچه در شب

سلام وقتتون بخیر
دختر من شب تا صبح بیش از ۲۰ بار بیدار میشه و گریه میکنه
توی خواب هم‌ مدام‌ میچرخه و اینور اونور میشه
بعضی اوقات بدنش رو کش میده توی خواب
الان حدود یکی دوماه میشه که اینطوریه
دلیلش چی میتونه باشه ؟
خودم که خواب ندارم به کنار دلم براش میسوزه اینقدر توی خوابیدن اذیت میشه
ممنون میشه راهنمایی بفرمایید

47 پاسخ 1,083 بازدید


آزمایش قند دو ساعته

سلام دکتر عزیزم ببخشید میشه جواب آزمایش منو ببینید آخه من اصلا سابقه ی دیابت و قند ندارم🤕

12 پاسخ 522 بازدید


دیابت بارداری قند ناشتا

سلام من تو ۲۷هفته شدم الان حدود۳هفتست دکتر برام انسولین نوشته اول روزی۴واحد میزدم الان کرده ۸واحد از وقتی ۸میزنم احساس میکنم قند ناشتام کلا ریخته بهم ۱روز ۹۶ یه روز ۹۹ یه روز ۹۱ امروزم۱۰۳بوده ۲ساعتم معمولا زیر ۱۲۰ بیشتر با صبح ناشتام درگیرم و فکرمو درگیر میکنه تو غذا خوردم رعایت میکنم وقتی صبح ناشتام اینجوری شده نگران میشم چکار کنم صبح ناشتام کمتر بشه

48 پاسخ 445 بازدید


تفسیر تست پاپ اسمیر

سلام دکتر جان لطف میکنید تست پاپ اسمیرم رو تفسیر کنید ممنون

9 پاسخ 320 بازدید