با سلام و خسته نباشید من نوزاد دو ماهه دارم و شیر خشک مصرف میکنه و مشکل ریفلاکس هم داره تو ماه اول بخاطر ولع زیادی نوازدم ۹۰ سی سی هم تو یک وعده خورده و همه به من گفتن زیاد دادم الان ۶۰ سی سی دو به دو ساعت میخوره و احساس میکنم سیر نمیشه چون وقتی شیرش تموم میشه گریه میکنه و احساس میکنم باز شیر میخواد میخواستم بپرسم میشه بیشتر بهش شیر خشک بدم
0
1401/10/06
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید ❤️
طی 24 ساعت چند سی سی شیرخشک میدهید و وزن دلبندتان چقدر است ؟ عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم
زنده باشید ❤️
طی 24 ساعت چند سی سی شیرخشک میدهید و وزن دلبندتان چقدر است ؟ عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/10/06
سوال کننده
حدود ۶۰۰ سی سی چون شبها معمولادخودش بیدار بشه بهش شیر میدم
0
1401/10/06
سوال کننده
و من یه مدت حق عضویت نداشتم بخاطر همین نمودار رو تو اوما ندارم
1
1401/10/06
سوال کننده
ولی یک هفته پیش وزن ۴۶۰۰ و قد ۵۹ و دور سر ۳۹ بوده
0
1401/10/06
سوال کننده
دقیقا تا ۸ آذر رشدش خوب بود که ریفلاکس شروع شد و رشدش بالا و پا یین میشه
0
1401/10/06
سوال کننده
یعنی وزنش
0
1401/10/06
سوال کننده
۱۹ آذر پیش دکتر اطفال وزنش ۴کیلو ۸۰۰ بود و ۲۹ آذر تو مرکز بهداشت ۴ کیلو ۶۰۰ شد
0
1401/10/06
سوال کننده

این نمودار وزن تا ۸ آذر بوده
0
1401/10/06
سوال کننده

0
1401/10/06
سوال کننده
الان شیرخشک بیومیل ar میخوره
0
1401/10/06
پزشک اوما
جان دلم میزان شیردهی نسبت به وزن دلبندتان کم است بله حجم شیر را حداقل به 720 سی سی برسانید البته چون رفلاکس دارد، دفعات شیردهی را افزایش دهید تا حجم شیری که در یک نوبت دریافت میکند خیلی زیاد نشود ❤️
0
1401/10/06
سوال کننده
۶۰ سی سی در ۱۲ وعده خوبه
0
1401/10/06
سوال کننده
یا ۹۰ سی سی تو ۸ وعده
0
1401/10/06
سوال کننده
یعنی بیشتر حجم ۷۲۰ هم میشه شیر بدم
0
1401/10/06
پزشک اوما
در فواصل یک ساعت و نیم تا دو ساعته تنظیم کنید، با بزرگتر شدن دلبندتان کم کم باید بله بیشتر هم بدهید
1
1401/10/06
سوال کننده
ممنونم از شما پزشک عزیز
0
1401/10/06
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل 🌹
0
1401/10/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



445

