دکتر جان سلام من سه روزه متوجه شدم رو ناحیه واژنم رو لبه اش ی جوش دارم مثل جوش زیر پوستیه خارش خیلی کم بعضی وقتا دارم بنظرتون چیز بدیه؟لازمه برم دکتر ببینه؟میخام سه هفته دیگ برم دکتر ک هشت هفته باشم اگ لازمه چیز بدیه ک برم دکتر امروز احساس کردم یکم بزرگتر شده دست میزنم
تاحالا اینجوری جوش نزدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



511
1401/10/06





