تفسیر سونوان تی آزمایش غربالگری
سلام دوستان وخانم دکترعزیزبیزحمت سونوان تی وآزمایش غربالگری بنده روتفسیر میکنیدممنونم خیلی استرس دارم و اینکه حدس جنسیت
جنین
سلام دکتر او ما عکس سنمو میپرستم
سلام دکتر او ما عکس سنمو میپرستم نگاه کنید طبق سنو الان چند وقتمه
دکتر عزیز قراره این ماه اولینبار لتروزول بخورم اما یه هفته زودتر دارم پریود میشم
سلام ب دکتر عزیز و اوماهایی گل من برای اولین بار این ماه قرار لتروزول بخورم اما 7روز زودتر دادم پریود میشم،فعلا در حد لک بینیه،مشکلی نداره برای قرص خوردن😖🤔
جواب آزمایشات غربالگری هفته ۱۳
سلام خانم دکتر و دوستان عزیز.
جواب آزمایشات غربالگری من چطوره؟
لطفا راهنماییم میکنید.
علت قرمزی و سوزش کناره های دهانه ی واژن هنگام رابطه
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر . پوست بیکینی من کلا حساس شده به طوری که بلافاصله بعد از پریودی لبه های واژن تورم میکنه و پوست بیکینیم خشکی میزنه و میسوزه . و به غیر از این مورد ، هنگام رابطه ام دهانه واژنم قرمز میشه و میسوزه به قدری که تحملش واسم سخته . علت اینا چی میتونه باشه؟ آیا لیزر باعث این وضعیت من شده ؟ حدود ۹ جلسه اس که لیزر میرم . آخه من قبل لیزر با شیو کردن ناحیه خیلی اذیت بودم و بعد هر اصلاح به خارش و سوزش می افتادم واسه همین گفتم برم لیزر که راحت بشم اما الان باز این مدل اذیتم . به نظرتون چه کنم ؟ اگه مربوط به لیزر هست آیا به لیزرم ادامه بدم یا نه؟ الان برای درمان و بهبودی چکار باید بکنم ؟؟
تفسیر آزمایش غربالگری دوم
خانم دکتر لطفا تفسیر کنید نتیجه چطوره؟
نوار مغز پسرم ⭕️
سلام خانوم دکتر پسرم مشکوک ب اوتیسمه
دکتر نوار مغزشو دید گفت مشکوکه و فرستاد واسه ام آر آی
کلا چیزی راجع ب نوار مغزش نگفت ب من میشه بی زحمت به نوار مغزش یه نگاه بندازین من خیلی استرس دارم
علت امتناع نوزاد ۴ ماهه از خوردن شیر خشک
سلام،دختر مت ۳ ماه و ۲۴ روزش هست و چند روزه خوب شیر نمیخوره با زبونش سر شیشه رو بیرون میزنه و شیر و میریزه بیرون شیرخشک نان میخوره میشه راهنماییم کنید نگرانم
چه مواد غذایی باعث تشدید ریفلاکس میشه ؟
سلام گرم و یک دنیا انرژی مثبت برای شما
نیکان ریفلاکسش تشدید شده، دایم حالت عوق میزنه، بردم دیروز دکترش چک کرد گفت مال ریفلاکسه، نکسیوم رو کرد صبح و شب. میخوام بدونم چه مواد غذایی ندم یا بدم...
هرچندهیچی نمیخوره، دهنش کیپ
تا صبح هم می پیچه به خودش
بجای شیر، شبها تا پنج صبح بهش آب میدم هروقت خیلی نق میزنه
چرا ریفلاکس بدتر میشه بجای بهتر شدن😔😔
سرفه های مکرر بعد کرونا
سلام دکترجان خسته نباشید.
من بچم یک ماهش بود کرونا گرفت و منم ازش گرفتم منتها دوماهه سرفه هام قطع نمیشه فقط هم شبا سرفه دارم دکترم رفتم خیلی شربت و دارو داد ولی خوب نشدم. نشاسته و دانه ی به هم امتحان کردم نشد.ممنون میشم دکتر جان و اومایی ها اگه تجربه ای دارید کمکم کنید چون موقع شیر شب بچه مدام سرفه دارم و از خواب میپره. اسکن ریه هم دادم دکتر گفتم شاید ریه ام درگیره جوابشو می فرستم.
زردی نوزادم کم نمیشه چکار کنم
سلام پسر من23روزشه
الان زردیش 8.8هست نگرانم که ضرر داشته باشه بعد وقتی شیر خودمو بهش میدم زردیش زیاد میشه الان باید چکار کنم؟
مرتب کردن زمان شیردهی
سلام وقتتون بخیر.
خانم دکتر پسر من قبلا هر دو ساعت 60 تا شیرخشک اپتامیل میخورد
الان چند روز مد پیدا کرده هر یک ساعت 30تا میخوره و اصلا بیشتر نمیخوره و سرساعت برا شیر بیدار میشه نه خودش خواب راحت داره نه من
میگم روشی نیس که بشه حجم شیرو زیاد کرد تا تایم خوابش بره بالا ؟
و اصلا برا یه پیمانه شیر اصلا آروغ نمیزنه بعدا بالا میاره
نرمال شدن تیرویید در سه ماه دوم بارداری و ادامه مصرف قرص
سلام خانوم دکتر اومای عزیز خسته نباشید من هفته های اول بارداری آزمایش تیرویید که دادم عددش۴.۶بود و دکترم گفت باید روزی یک عدد لووتیروکسین ۵۰میلی گرم مصرف کنی الان دوباره آزمایش دادم عددش اومده روی ۴۵.(چهل و پنج صدم)،الان باید قرص رو ادامه بدم یا خیر تا ۲۱اینماه وقت دکتر خودم هست باید چکار کنم،در ضمن من سابقه تیرویید قبل از بارداری نداشتم.ممنون از راهنمایی شما
عفونت قارچی واژن گرفتم هم خارش هم سوزش
سلام
قبل بارداری من هیچ مشکلی ندلشتم اما بعد بارداری خارش و سوزش امانم رو بریده متخصص بهم کرم واژینال داد گفت که عفونت قارچی گرفتم
الان نگرانم استفاده کردم دو شب
روز اول ظهر خارج شد اما روز دوم خارج نشده چکار کنم؟
دوستان اومدم حرم نائب الزیاره همه هستم.
اون دوستمون که دیشب دلش هوای حرم رو کرده بود خیلی دعا کردم برات ان شاء الله که خدا معجزشو به توام نشون بده
ان شاء الله بیای مشهد حتما با بچت
برای همه چشم انتظارا دعا کردم
خیلی حس و حال خوبیه
هوا بارونیه
😍😍😍😍😍 التماس دعا
شما هم برای منو تو دلیم دعا کنین
بوتاکس و مراقبت های بعد تزریق
سلام من الان 5 روزه بوتاکس دور چشم انجام دادم ب نظرتون میتونم صورتمو بند بندازم یا نه.
و یک چیز دیگه ک دندونم دیروز کشیدم و درد دارم میتونم مسکن استفاده کنم یا نه.
در کل مراقبتهای بعد بوتاکسو بگید ممنون میشم ب نظرتون روش خوبی برای از بین بردن چروک هست یا ن
ممنون 😘💖
خارش مقعد کودک ۳ ساله
سلام پزشک محترم اوما سه روزی میشه فرزندم دچار خارش مقعد شده و این امر بیشتر در طول شبه و خواب و آرامش پسرم رو ازش گرفته بردمش دکتر براش پماد انتی هموریئد و قرص جویدنی هفته ای یه دونه تجویز کرد ولی بهتر نشده عصری آب ولرم هم نشوندمش ولی فقط برای مدت کوتاهی خوب بود عذر میخوام مدفوعش رو هم نگاه کردم اثری از انگل داخلش نبود فقط چند روز پیش دچار یبوست شد که برطرف شده به نظرتون مشکل از کجاست من باید چکار کنم یه راهکار بدید تا از این نگرانی در بیام؟
سلام دکتراوما تغییررنگ نرس هارویز
روش زده تغییررنگ جزیی امااین بیشتربه زردی میزنه
قرص امپرازول یا پنتوپرازول در بارداری
سلام.
من هفته ۱۸ بارداری هستم. از اول بارداری سوزش معده داشتم و هنوز دارم. که گلوم هم سوزش داره. علاوه بر اون از همون اول احساس میکنم که یک چیزی شبیه حباب توی گلوم هست و توی گلوم بالا و پایین میره و خیلی آزار دهنده ست. همراه با بالا و پایین شدنش حالت تهوع هم میاد. گفتم تموم میشه دیگه اما همچنان هست. کسی این مشکل رو داشته؟ چیکار کردین با این موضوع؟ قرص پنتوپرازول هم پیشنهاد دادن، کسی استفاده کرده؟ جواب داده؟
کار نکردن شکم نوزاد ۵۵ روزه
دخترم ۵۵ روزشه از روز یکشنبه شکمش کار نکرده . شیر خشک زمانی که دستم بند باشه یا خونه نباشم میخوره شاید یه روز در میون اونم دو درجه شیر خشک گیگوز میخوره بی قراری هم نمیکنه که بگم دل درده شکمش هم سفت نیست فقط نگرانم کرده




