جو دو سر پرک برای صبحانه نوزاد
سلام دکتر عزیز. وقت بخیر. دخترم نه ماه دارد و برای صبحانه اصلا تمایلی به خوردن فرنی نداره ولی جو دو سر پرک که به همراه خرما و گاها موز یا سیبی که به مخلوط فوق اضافه می کنم رو بهتر می خوره به نظرتون مشکلی نیست اگه برای صبحانه بهش بدم؟
استفاده از چاودار، سبوس برنج یا جو دو سر هم موردی ندارد؟
درد زیر شکم موقع ادرار
سلام
من 17 هفته 4 روزمه
ببخشید اینو میگم من موقعی که میرم دستشویی ادرار دارم موقع ادرار پایین شکمم درد میگیره تا پهلوهامم دردش میره
علتش چیه?
خانمایی که تواین هفته بارداری هستید
شما هم حرکت بچه هاتون کم وبیشترمیشه من صبح تا حالا کمه
شیر نخوردن نوزاد
سلام دکتر عزیز و بچه ها من بچم سینه نمیگیره یعنی تو این بیست روز که دنیا اومده شاید سه یا چهاربار سینه گرفته باشه شیر خشک میخوره خیلی کم اشتها و بی اشتها هست دکتر بردمش و کلی قطره اشتها آور بهش داده ولی انگار نه انگار یه درجه شیر براش درست میکنم یه بار میخوره چند بار نمیخوره اصلا نمیشه به زور بهش شیر داد تا یکم زوری بهش میدم سریع میخواد همرو بالا بیاره واسه همین زوری بهش نمیدم و مشکل دیگه روزا کلا خوابه شبا بیدار وقتی هم خوابه به هیچ طریقی بیدار نمیشه همه راه ها امتحان کردم نمیشه کسی مشکل منو داشته؟ راهی هست؟
دمنوش برا سرماخوردگی نوزادان
سلام ميگما بنظرتون چه دمنوشی خوبه زود جواب میده من بخورم بره توشیرم برای بچم آبریزش داره بینی وچشم.. نمیخام دارو شیمیایی بهش بدم
تاریخ انقضا شیر خشک
سلام من شیر خشک نهم مهر خریدم الان هم هنوز دارمش و به بچم میدم ممکنه تاریخش گذشته باشه آخه میگن تا یک ماه باید مصرف بشه بعد باز شدن..لطفا جواب من بدهید
درد سر و رگهای سر
سلام وقت بخیر . دکتر عزیز من چند ماهی هست بشدت سردرد دارم و رگهای سرم بشدت درد میکنن. انگار کشیده میشن.
البته این کشیدگی از خیلی قبل پیش بود ک دو ماه یبار پیش میومد ولی الان یک ماهه زیاد شده . علت و درمانش رو میشه بگید
و نمیدونم حضوری باید چ دکتری مراجعه کنم
برگردوندن شیر و کار نکردن شکم
سلام خسته نباشید پسر من دوماه و دوازده روزشه از دیروز شیرواب برمیگردونه یه بارم دیروز شکمش کارکرد هم زیاد بود هم ابکی دیگه تاالان کار نکرده اب دهنشم زیاد میاد
گفتن شربت گریپ میچر بده خوب میشه اما نشد چیکار کنم
بیبی چک هاله داره یا نه
سلام
وقتتون بخیر
دوستان بنظرتون بی بی چکم مثبته؟؟؟
عدم دفع نوزاد سیزده روزه
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر
نوزادم از دیروز ده صبح دفع نداشته و دو روزه تو خواب ناله میکنه و به خودش میپیچه پاهاشو تو شکمش جمع میکنه و سرشو عقب میده
از شیر خودم و شیر خشک تغذیه میکنه تقریبا ۲۵۰ تا ۳۰۰ تا شیرخشک گیگوز بهش میدم و دو تا سه ساعتم شیرخودمو میخوره
میخوام بدونم طبیعیه این عدم دفع و بیقراری یا باید به پزشک متخصص اطفال مراجعه کنم ؟ ممنون از وقتی که میذارید ❤
تفسیر آزمایش اسپرم
لطفا آزمایش اسپرم رو نگاه کنید بگین خوبه یانه
میخوام بدونم جلوگیری کردن در حین اقدام یعنی چی؟
سلام
دوستان قضیه این جلوگیری با کاندوم موقع اقدام به بارداری چیه؟
منی که اندومترم پایین فولی ۸هستم باید چیکار کنم؟
پیاده روی کردمچند روزه ترشحات تخم مرغی دارم نشونه چیه؟
نفسیر آزمایش اسپرموگرام 🛑🚦🚦🚫⛔⛔❌❌❌
سلام خانوم دکتر جان و دوستان اومایی شبتون بخیر
جواب اسپرم همسرم رو میگید لطفااا
تکون های نی نی
سلام دوستان
میگم که چند روزه تکونای نی نیم به قدرت قبل نیست. مدتی یود که مدااام حرکت میکرد و تکون میخورد اونم با شدت
اما الان چند روزه حس میکنم یا تکوناش ضعیفه یا حتما باید به شکمم دست یا ضربه بزنم که تکون بخوره . نگران شدم.. برای چی اینطوره ☹️
اورژانسی. اورژانسی. بچم از تخت افتتاد
خانوم دکتر تو رو خدا چیکار کنم بچم از تحت افتاد
سلام دکتر عزیز این دارو در روز چقدر مصرف کنم چون بچه شیر میدم
و اصلا اینکه تاثیری داره؟ من رفتم داروخانه گفتم برای اینکه زود ارضا بشم دارو میخام اینو داد. نمیدونم ضرر نداره و ایا هرروز بخورم مشکلی پیش نمیاد ممنون
ورم کلیه های جنین
سلام خانم دکتر ۳۲ هفته ام بچمم پسره امروز رفتم سونوگرافی گفت کلیه های جنین ورم داره ممکنه از تنگی مجاری ادراریش باشه تو برگه هم نوشته استاز در سیستم پیلوکالیسیل کلیه های جنین دیده میشود خواستم بپرسم در کل این یعنی چی ؟ بعد ختنه خوب میشه ؟ چ چیزی باعث میشه این مشکل پیش بیاد ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید 🙏🌸
گرفتگی بینی نوزاد یک ماهه
سلام خانم دکتر و دوستان اوما.
دختر من بینیش کیپه صدای خرخر و سوت میده . وقتی تمیز میشه بهتره ولی بعد چند ساعت باز همونه. وقتی کیپه شیر خوردن براش سخته نق میزنه.
بعضی مواقع حالت اوق زدن هم داره انگار چیزی تو گلوشه. گاهی وقتا مثلا روزی ۳ بار ، نیم ساعت بعد شیر خوردن بالا میاره پنیریه ولی جهنده نیست
وقتی بیدار میشه هم خیییلی پیچ میزنه و قرمز میشه. اینا میتونه علائم رفلاکس باشه؟ برا گرفتگی بینیش چکار کنم؟ دکترش نیست امروز.
تا چه زمان قطره آد رو باید داد
سلام خانم دکتر عزیزم وقتتون بخیر
ببخشید قطره آد رو تا چه زمانی باید به پسرم بدم و از کی مولتی رو شروع کنم ؟
پودر امپرازول و حساسیت
سلام خانم دکتر پسر من رفلاکس پنهان داره ک سونو داد گفتن خفیفه چندباری ک شیر زیاد خورد پرتابی اورد بالا بعد اون دگ فقط تا گلوش میاد
دکتر پودر امپرازول داد گفت ب مدت ۱۵روز
۱.۴ صبح ۱.۴ شب
حالا از دیروز دادم دگ شکمش کار نکرده الانم متوجه شدم پاش پر شده جوش ریز قرمز
خیلی بی قراره زور میزنه قرمز میشه قبلا روزی چندبارشکمش کار میکرد
ساعت ۶ هم برای اولین بار بهش قطره روتفلور دادم
چکار کنم دارو امپرازول ادامه بدم؟




