Ooma

جو دو سر پرک برای صبحانه نوزاد

سلام دکتر عزیز. وقت بخیر. دخترم نه ماه دارد و برای صبحانه اصلا تمایلی به خوردن فرنی نداره ولی جو دو سر پرک که به همراه خرما و گاها موز یا سیبی که به مخلوط فوق اضافه می کنم رو بهتر می خوره به نظرتون مشکلی نیست اگه برای صبحانه بهش بدم؟
استفاده از چاودار، سبوس برنج یا جو دو سر هم موردی ندارد؟

10 پاسخ 5,772 بازدید


درد زیر شکم موقع ادرار

سلام
من 17 هفته 4 روزمه
ببخشید اینو میگم من موقعی که میرم دستشویی ادرار دارم موقع ادرار پایین شکمم درد میگیره تا پهلوهامم دردش میره
علتش چیه?

5 پاسخ 445 بازدید


خانمایی که تواین هفته بارداری هستید

شما هم حرکت بچه هاتون کم وبیشترمیشه من صبح تا حالا کمه

17 پاسخ 660 بازدید


شیر نخوردن نوزاد

سلام دکتر عزیز و بچه ها من بچم سینه نمیگیره یعنی تو این بیست روز که دنیا اومده شاید سه یا چهاربار سینه گرفته باشه شیر خشک میخوره خیلی کم اشتها و بی اشتها هست دکتر بردمش و کلی قطره اشتها آور بهش داده ولی انگار نه انگار یه درجه شیر براش درست میکنم یه بار میخوره چند بار نمیخوره اصلا نمیشه به زور بهش شیر داد تا یکم زوری بهش میدم سریع میخواد همرو بالا بیاره واسه همین زوری بهش نمیدم و مشکل دیگه روزا کلا خوابه شبا بیدار وقتی هم خوابه به هیچ طریقی بیدار نمیشه همه راه ها امتحان کردم نمیشه کسی مشکل منو داشته؟ راهی هست؟

22 پاسخ 404 بازدید


دمنوش برا سرماخوردگی نوزادان

سلام ميگما بنظرتون چه دمنوشی خوبه زود جواب میده من بخورم بره توشیرم برای بچم آبریزش داره بینی وچشم.. نمیخام دارو شیمیایی بهش بدم

4 پاسخ 412 بازدید


تاریخ انقضا شیر خشک

سلام من شیر خشک نهم مهر خریدم الان هم هنوز دارمش و به بچم میدم ممکنه تاریخش گذشته باشه آخه میگن تا یک ماه باید مصرف بشه بعد باز شدن..لطفا جواب من بدهید

1 پاسخ 446 بازدید


درد سر و رگهای سر

سلام وقت بخیر . دکتر عزیز من چند ماهی هست بشدت سردرد دارم و رگهای سرم بشدت درد میکنن. انگار کشیده میشن.
البته این کشیدگی از خیلی قبل پیش بود ک دو ماه یبار پیش میومد ولی الان یک ماهه زیاد شده . علت و درمانش رو میشه بگید
و نمیدونم حضوری باید چ دکتری مراجعه کنم

18 پاسخ 396 بازدید


برگردوندن شیر و کار نکردن شکم

سلام خسته نباشید پسر من دوماه و دوازده روزشه از دیروز شیرواب برمیگردونه یه بارم دیروز شکمش کارکرد هم زیاد بود هم ابکی دیگه تاالان کار نکرده اب دهنشم زیاد میاد
گفتن شربت گریپ میچر بده خوب میشه اما نشد چیکار کنم

9 پاسخ 476 بازدید


بیبی چک هاله داره یا نه

سلام
وقتتون بخیر
دوستان بنظرتون بی بی چکم مثبته؟؟؟

88 پاسخ 1,244 بازدید


عدم دفع نوزاد سیزده روزه

سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر
نوزادم از دیروز ده صبح دفع نداشته و دو روزه تو خواب ناله میکنه و به خودش میپیچه پاهاشو تو شکمش جمع میکنه و سرشو عقب میده
از شیر خودم و شیر خشک تغذیه میکنه تقریبا ۲۵۰ تا ۳۰۰ تا شیرخشک گیگوز بهش میدم و دو تا سه ساعتم شیرخودمو میخوره
میخوام بدونم طبیعیه این عدم دفع و بیقراری یا باید به پزشک متخصص اطفال مراجعه کنم ؟ ممنون از وقتی که میذارید ❤

10 پاسخ 351 بازدید


تفسیر آزمایش اسپرم

لطفا آزمایش اسپرم رو نگاه کنید بگین خوبه یانه

17 پاسخ 371 بازدید


میخوام بدونم جلوگیری کردن در حین اقدام یعنی چی؟

سلام
دوستان قضیه این جلوگیری با کاندوم موقع اقدام به بارداری چیه؟
منی که اندومترم پایین فولی ۸هستم باید چیکار کنم؟
پیاده روی کردم‌چند روزه ترشحات تخم مرغی دارم نشونه چیه؟

69 پاسخ 881 بازدید


نفسیر آزمایش اسپرموگرام 🛑🚦🚦🚫⛔⛔❌❌❌

سلام خانوم دکتر جان و دوستان اومایی شبتون بخیر
جواب اسپرم همسرم رو میگید لطفااا

37 پاسخ 777 بازدید


تکون های نی نی

سلام دوستان
میگم که چند روزه تکونای نی نیم به قدرت قبل نیست. مدتی یود که مدااام حرکت میکرد و تکون میخورد اونم با شدت
اما الان چند روزه حس میکنم یا تکوناش ضعیفه یا حتما باید به شکمم دست یا ضربه بزنم که تکون بخوره . نگران شدم.. برای چی اینطوره ☹️

47 پاسخ 658 بازدید


اورژانسی. اورژانسی. بچم از تخت افتتاد

خانوم دکتر تو رو خدا چیکار کنم بچم از تحت افتاد

26 پاسخ 980 بازدید


سلام دکتر عزیز این دارو در روز چقدر مصرف کنم چون بچه شیر میدم

و اصلا اینکه تاثیری داره؟ من رفتم داروخانه گفتم برای اینکه زود ارضا بشم دارو میخام اینو داد. نمیدونم ضرر نداره و ایا هرروز بخورم مشکلی پیش نمیاد ممنون

42 پاسخ 540 بازدید


ورم کلیه های جنین

سلام خانم دکتر ۳۲ هفته ام بچمم پسره امروز رفتم سونوگرافی گفت کلیه های جنین ورم داره ممکنه از تنگی مجاری ادراریش باشه تو برگه هم نوشته استاز در سیستم پیلوکالیسیل کلیه های جنین دیده می‌شود خواستم بپرسم در کل این یعنی چی ؟ بعد ختنه خوب میشه ؟ چ چیزی باعث میشه این مشکل پیش بیاد ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید 🙏🌸

63 پاسخ 1,161 بازدید


گرفتگی بینی نوزاد یک‌ ماهه

سلام خانم دکتر و دوستان اوما.
دختر من بینیش کیپه صدای خرخر و سوت میده . وقتی تمیز میشه بهتره ولی بعد چند ساعت باز همونه. وقتی کیپه شیر خوردن براش سخته نق میزنه.
بعضی مواقع حالت اوق زدن هم داره انگار چیزی تو گلوشه. گاهی وقتا مثلا روزی ۳ بار ، نیم ساعت بعد شیر خوردن بالا میاره پنیریه ولی جهنده نیست
وقتی بیدار میشه هم خیییلی پیچ میزنه و قرمز میشه. اینا میتونه علائم رفلاکس باشه؟ برا گرفتگی بینیش چکار کنم؟ دکترش نیست امروز.

38 پاسخ 463 بازدید


تا چه زمان قطره آد رو باید داد

سلام خانم دکتر عزیزم وقتتون بخیر ‌‌
ببخشید قطره آد رو تا چه زمانی باید به پسرم بدم و از کی مولتی رو شروع کنم ؟

11 پاسخ 389 بازدید


پودر امپرازول و حساسیت

سلام خانم دکتر پسر من رفلاکس پنهان داره ک سونو داد گفتن خفیفه چندباری ک شیر زیاد خورد پرتابی اورد بالا بعد اون دگ فقط تا گلوش میاد
دکتر پودر امپرازول داد گفت ب مدت ۱۵روز
۱.۴ صبح ۱.۴ شب
حالا از دیروز دادم دگ شکمش کار نکرده الانم متوجه شدم پاش پر شده جوش ریز قرمز
خیلی بی قراره زور میزنه قرمز میشه قبلا روزی چندبارشکمش کار میکرد
ساعت ۶ هم برای اولین بار بهش قطره روتفلور دادم
چکار کنم دارو امپرازول ادامه بدم؟

12 پاسخ 294 بازدید