غذا دادن به نوازد رفلاکسی
سلام خدمت خانم دکتر و مامان های گل
بچه من رفلاکسی هست و شیر رو بالا میاره ، بردیم دکتر و خلاصه بعد کلی دارو اس امپرازول و اُ امپرازول و ...
کلی دارو دیگه که هیچ کدوم بهش نساخت و شدید دل درد میشد و بی قراری
خلاصه مطلب دکتر بهش گفت فقط شیر ای ار بهش بده
تا چند مدت پیش که بردم دکتر گفت بهتر شده و .. به مرور زمان شیر ای ار قطع کردیم و شیر نان عادی دادیم که بهتر شده بود خداروشکر و بالا نمیورد
تا اینکه از دیروز بهش فرنی دادم
خود فرنی بالا نیورد ولی از دیروز بی نهایت شیر بالا میاره
میخواستم کمکم کنید چی بهش بدم ؟
چه غذایی ؟
میخوام دیگه دکتر نبرم
احتمال زیاد کرونا دارم و روزی ۳تا قرص متفورمین میخورم واسه دیابت بارداری تست کرونا هم دادم جوابش دو روز دیگه میاد
سلام یکشنبه لرز و بیحال شدم رفتم دکتر چون شوهرم کرونا داشتند به منم گفت احتمال زیاد کرونا هستش و بهم ازیترومایسین و برم هگزین و کلرفنیل امین داد علائم دیگه ای هم ندارم حتی حس بویایی هم خوبه فقط هر به چند ساعت عرق سرد میکنم بدنم ضعف میره چون دیابت دارم نمیتونم اب عسل یا اناناس و انبه بخورم امشب دوباره رفتم دکتر بهم امپول نوروبیون داد و گفت دمنوش اسطوخودوس به لیمو و گل گاوزبون بخور به نظرتون اینا بد نیستند تو بارداری
خواهشا بگید چکار کنم حالم بهتر بشه برای بچه ام ناراحتم
دیابت بارداری و زمان زایمان
سلام و وقت بخیر
من ماه اخر بارداری هستم و دیابت بارداری دارم الان با روزی ۳ تا متفورمین قندم ۹۲ هست
دکتر گفتن باید ۳۸ هفته و ۳ روز بستری بشم و اگر زایمان طبیعی بخوام انحام بدم با امپول فشار بچه به دنیا بیاد و اگر سزارین هم انتخاب کنم باز هم همون تاریخ
سوال من اینه اگر بخوام صبر کنم بچه به وقت طبیعی به دنیا بیاد چی میشه؟
الان که همه جا میگن بچه باید کامل برسه بعد فرایند زایمان طی بشه اگر حواسم به تکونهاش باشه نمیشه نگهش دارم؟
تاخیر پریودی و دفع لخته (با عکس)
سلام دوستان اگه بدتون میاد لطفا تایپینگ باز نکنید
من ۳ روز از موعدم گذشته این ماه امپول سینال و اچ سی جی روز ۱۲ سیکلم تزریق کردم یه روز قبل موعدم بیبی زدم هاله ضعیف داشت دیگه نزدم تا امروز که دوباره زدم منفی شد دیشب یه مقداری خیلییی جزیی لکه دیدم
گفتم میخوام پری بشم صبح یه مقداری لخته سیاه دفع کردم اما بعدش خون نیومد هر چی دستمال هم کشیدم ترشح سفید میاد
الان رو پریودیم حساب کنم یا نه؟؟؟
بهترین سنوگرافی شیراز کدومه
به نظرتون برای سنو انتی کدوم سنوگرافی شیراز برم ؟؟
کدومش بهتره
سلام دکتراوماامروزچشم پسرم اینطورشده
نگرانم دیروزحمومش کردم،پریروزم خیلی خابیدتاهمسرم بیادببرم پیش دکترچیکارکنم انگارکوچیکم شده
پزشک اوما دوستان من سوزش معده دارم هرچی داروهم میخورم
فایده نداره چیکارکنم تا گلوم میسوزه
خون در روز هفتم انتقال
سلام خسته نباشید من یکشنبه انتقال داشتم امروز روز هفتم انتقالم هست رفتم دستشویی سه چهار قطره خون تو شورتم دیدم خونم قرمز بود نمیشه گفت لکه بود
خیلی ناراحتم ممکنه چون کار خونه کردم خون اومده باشه
به دکترم دسترسی ندارم تا روز دوشنبه بتونم بهش زنگ بزنم فقط روزای زوج میات من اهوازم اون تهران
من تهران انجام دادم اگر نیاز هست دارویی چیزی بگیرم بگید ممنون میشم حس پریودی میاتو میره
ممکنه قندم رفته باشه بالا امروز خیلی شیرینی خوردم
روزی دوتا استرادیول میخورم
دوتا آمپول پروژسترون
یک عدد نئوکساپارین
ویتامین ای
ویتامین دی هفته یک بار
شبی یک یدوفولیک
بررسی آزمایش و سونو داپلر
سلام دکتر جان خسته نباشید
آزمایش هفت ماهگی و سونو داپلر رو بررسی می کنیی ممنونم ازتون
دیابت دارم انسولین می زنم
آسیب به لثه نوزاد
سلام خانم دکتر
ظهر در حین غذا خوردن پسرم برگشت افتاد لثه بالایش خورد به لیوان پلاستیکی، خون اومد. الان دیدم یه کم از پوستش جدا شده.
زیاد گریه نکرد، میشه عکسشو نگاه کنید اگر لازمه فردا ببرم دکتر.
سپاس
علت و درمان ایجاد مولوسکوم
🌸درود بر خانم دکتر عزیز.🤗🌹
قبل بارداری روی باسنم (قسمت لاین)دانه زده بود،زیاد جدی نگرفتم،اماوقتی بار دار شدم دیدم که بیشتر شدن و قسمت کشاله رونم هم دانه زده،به دکتر نشون دادم گفتن که مولوسکوم هست.از آن زمان تاحالا کمتر شده،ولی هنوز هست،هر چند وقت یک بار دونش ورم میکنه بعد خالی میشه و خشک میشه.
میخواستم بدونم درمانی هست که زودتر خوب بشم؟
واینکه این دانه ها واگیر دار هم هست؟؟
واینکه احساس میکنم بدنم کم خون شده،سردرد و سرگیجه و خستگی دارم.لثه هام رنگش رو به سفیدی رفته،چه قرصی خوبه بخورم؟
قطره ی آهن به دخترم نمیسازه انگار
سلام وقت بخیر.شنبه دکتر برای دخترم قطره ی اهن لیپوزوفر و مولتی ویتامین پدیا بست تجویز کردن.داروخونه اهن آیروسول داد گفت همونه فقط شرکتش فرق میکنه.الان مشکل اینه که چند روزه بیرون روی دخترم خیلی زیاد شده.روزی ۵ بار مدفوع میکنه.کم میکنه ولی خب میکنه.پاهاش به شدت سوخته.پماد کلوتریمازول و هیدروکورتیزون زدم فرق نکرد.پماد بی بی فرست زدم باز فرق نکرد.زخم شده دیگه.نمیدونم چیکار کنم؟میخوام دیگه آهن رو ندم.لطفا راهنماییم کنین
بچه هایکم دیگ میرم ازمایش بتا بدم
خیلی استرس دارم ک چی میشه امروز۳۶سیکلم
سونو و ازمایش آنومالی
سلام
من چند روز دیگه باید برم ازمایش و سونو آنومالی بعد هزینه ازمایشش خیلی زیاده زنگ زدم آزمایشش یکو خرده ای هست و سونو 600خرده ای
ایا حتما من باید ازمایشش رو انجام بدم
اینکه من ان تی رفتم هم سونو هم آزمایش هنه چی خوب بوده
بازم. نیاز هست این ازمایش انومالی رو. انجام بدم حتما ممنون میشم جوابم بدید
سوزش بعدازادراربدون عفونت
سلام خانم دکتر عزیز من انتهای ادرارم تاده دقیقه بعدش احساس سوزش دارم تکررادرارهم ندارم وکمی خارش واژن هم دارم آزمایش اورژانسی خون وادرارم کاملانرمال بود
پس دلیل سوزشم چیه
قرص لووتیروکسیین۱۰۰ میلی در بارداری
سلام خانم دکتر عزیز میشه این نسخه رو ببینید قرص تیروئیدمو باید صبح نصفشو استفاده کنم یا یک دونشو کامل مصرف کنم
قرمزی زیرگردن نوزاد ۳ماهه
باسلام خدمت دکتر اومای عزیز
دخترم زیرگردنش قرمزشده راهکاری برایِ بهترشدن لطفا بفرمایید.
پریدن دست و پای نوزاد در خواب
سلام دکترجان، وقتتون بخیر
خانم دکترجان در مورد تشنج نوزاد میخواستم بپرسم کمی نگران شدم
پریدن دست و پای نوزاد توی خواب نشونه تشنجه ؟
گاهی پسرم توی خواب دست و پاش میپره و مچ دستش میلرزه.
یکی دو بارم دیدم پلک چشمش لرزش داره.
از خواب هم که بیدار میشه خیلی خودشو کش و قوس میده.
این موردا طبیعین؟
مامانای گلی که تجربه دارن هم راهنمایی کنن.
جوش ریز قرمز یا دونه های قرمز
سلام وقت بخیر
نوزاد ۱۶روزه دارم روی صورتش جوش ریز یا دونه قرمز ریز زده
نمیدونم برای چیه
احتمال بارداری وجود داره؟
سلام من الان حدود 4 روز از موعدم میگذره و دوروزه که لکه بینی قهوهای مثل روز های آخر پریود دارم و اصلا درد هم ندارم و علائم همیشگی پریود هم ندارم لکه بینی ام هی قطع میشه
به نظرتون احتمال داره باردار باشم؟ تست بزنم؟
کسی بوده اینطوری باشه و حامله باشه؟




