Ooma

غذا دادن به نوازد رفلاکسی

سلام خدمت خانم دکتر و مامان های گل
بچه من رفلاکسی هست و شیر رو بالا میاره ، بردیم دکتر و خلاصه بعد کلی دارو اس امپرازول و اُ امپرازول و ...
کلی دارو دیگه که هیچ کدوم بهش نساخت و شدید دل درد میشد و بی قراری
خلاصه مطلب دکتر بهش گفت فقط شیر ای ار بهش بده
تا چند مدت پیش که بردم دکتر گفت بهتر شده و .. به مرور زمان شیر ای ار قطع کردیم و شیر نان عادی دادیم که بهتر شده بود خداروشکر و بالا نمی‌ورد
تا اینکه از دیروز بهش فرنی دادم
خود فرنی بالا نیورد ولی از دیروز بی نهایت شیر بالا میاره
میخواستم کمکم کنید چی بهش بدم ؟
چه غذایی ؟
می‌خوام دیگه دکتر نبرم

65 پاسخ 452 بازدید


احتمال زیاد کرونا دارم و روزی ۳تا قرص متفورمین میخورم واسه دیابت بارداری تست کرونا هم دادم جوابش دو روز دیگه میاد

سلام یکشنبه لرز و بیحال شدم رفتم دکتر چون شوهرم کرونا داشتند به منم گفت احتمال زیاد کرونا هستش و بهم ازیترومایسین و برم هگزین و کلرفنیل امین داد علائم دیگه ای هم ندارم حتی حس بویایی هم خوبه فقط هر به چند ساعت عرق سرد میکنم بدنم ضعف میره چون دیابت دارم نمیتونم اب عسل یا اناناس و انبه بخورم امشب دوباره رفتم دکتر بهم امپول نوروبیون داد و گفت دمنوش اسطوخودوس به لیمو و گل گاوزبون بخور به نظرتون اینا بد نیستند تو بارداری
خواهشا بگید چکار کنم حالم بهتر بشه برای بچه ام ناراحتم

37 پاسخ 933 بازدید


دیابت بارداری و زمان زایمان

سلام و‌ وقت بخیر
من ماه اخر بارداری هستم و‌ دیابت بارداری دارم الان با روزی ۳ تا متفورمین قندم ۹۲ هست
دکتر گفتن باید ۳۸ هفته و ۳ روز بستری بشم و اگر زایمان طبیعی بخوام انحام بدم با امپول فشار بچه به دنیا بیاد و اگر سزارین هم انتخاب کنم باز هم همون تاریخ
سوال من اینه اگر بخوام صبر کنم بچه به وقت طبیعی به دنیا بیاد چی میشه؟
الان که همه جا میگن بچه باید کامل برسه بعد فرایند زایمان طی بشه اگر حواسم به تکونهاش باشه نمیشه نگهش دارم؟

12 پاسخ 635 بازدید


تاخیر پریودی و دفع لخته (با عکس)

سلام دوستان اگه بدتون میاد لطفا تایپینگ باز نکنید
من ۳ روز از موعدم گذشته این ماه امپول سینال و اچ سی جی روز ۱۲ سیکلم تزریق کردم یه روز قبل موعدم بیبی زدم هاله ضعیف داشت دیگه نزدم تا امروز که دوباره زدم منفی شد دیشب یه مقداری خیلییی جزیی لکه دیدم
گفتم میخوام پری بشم صبح یه مقداری لخته سیاه دفع کردم اما بعدش خون نیومد هر چی دستمال هم کشیدم ترشح سفید میاد
الان رو پریودیم حساب کنم یا نه؟؟؟

44 پاسخ 1,034 بازدید


بهترین سنوگرافی شیراز کدومه

به نظرتون برای سنو انتی کدوم سنوگرافی شیراز برم ؟؟
کدومش بهتره

22 پاسخ 405 بازدید


سلام دکتراوماامروزچشم پسرم اینطورشده

نگرانم دیروزحمومش کردم،پریروزم خیلی خابیدتاهمسرم بیادببرم پیش دکترچیکارکنم انگارکوچیکم شده

15 پاسخ 757 بازدید


پزشک اوما دوستان من سوزش معده دارم هرچی داروهم میخورم

فایده نداره چیکارکنم تا گلوم میسوزه

20 پاسخ 623 بازدید


خون در روز هفتم انتقال

سلام خسته نباشید من یکشنبه انتقال داشتم امروز روز هفتم انتقالم هست رفتم دستشویی سه چهار قطره خون تو شورتم دیدم خونم قرمز بود نمیشه گفت لکه بود
خیلی ناراحتم ممکنه چون کار خونه کردم خون اومده باشه
به دکترم دسترسی ندارم تا روز دوشنبه بتونم بهش زنگ بزنم فقط روزای زوج میات من اهوازم اون تهران
من تهران انجام دادم اگر نیاز هست دارویی چیزی بگیرم بگید ممنون میشم حس پریودی میاتو میره
ممکنه قندم رفته باشه بالا امروز خیلی شیرینی خوردم
روزی دوتا استرادیول میخورم
دوتا آمپول پروژسترون
یک عدد نئوکساپارین
ویتامین ای
ویتامین دی هفته یک بار
شبی یک یدوفولیک

41 پاسخ 654 بازدید


بررسی آزمایش و سونو داپلر

سلام دکتر جان خسته نباشید
آزمایش هفت ماهگی و سونو داپلر رو بررسی می کنیی ممنونم ازتون
دیابت دارم انسولین می زنم

30 پاسخ 429 بازدید


آسیب به لثه نوزاد

سلام خانم دکتر
ظهر در حین غذا خوردن پسرم برگشت افتاد لثه بالایش خورد به لیوان پلاستیکی، خون اومد. الان دیدم یه کم از پوستش جدا شده.
زیاد گریه نکرد، میشه عکسشو نگاه کنید اگر لازمه فردا ببرم دکتر.
سپاس

5 پاسخ 430 بازدید


علت و درمان ایجاد مولوسکوم

🌸درود بر خانم دکتر عزیز.🤗🌹
قبل بارداری روی باسنم (قسمت لاین)دانه زده بود،زیاد جدی نگرفتم،اماوقتی بار دار شدم دیدم که بیشتر شدن و قسمت کشاله رونم هم دانه زده،به دکتر نشون دادم گفتن که مولوسکوم هست.از آن زمان تاحالا کمتر شده،ولی هنوز هست،هر چند وقت یک بار دونش ورم میکنه بعد خالی میشه و خشک میشه.
میخواستم بدونم درمانی هست که زودتر خوب بشم؟
واینکه این دانه ها واگیر دار هم هست؟؟
واینکه احساس میکنم بدنم کم خون شده،سردرد و سرگیجه و خستگی دارم.لثه هام رنگش رو به سفیدی رفته،چه قرصی خوبه بخورم؟

8 پاسخ 491 بازدید


قطره ی آهن به دخترم نمیسازه انگار

سلام وقت بخیر.شنبه دکتر برای دخترم قطره ی اهن لیپوزوفر و مولتی ویتامین پدیا بست تجویز کردن.داروخونه اهن آیروسول داد گفت همونه فقط شرکتش فرق میکنه.الان مشکل اینه که چند روزه بیرون روی دخترم خیلی زیاد شده.روزی ۵ بار مدفوع میکنه.کم میکنه ولی خب میکنه.پاهاش به شدت سوخته.پماد کلوتریمازول و هیدروکورتیزون زدم فرق نکرد.پماد بی بی فرست زدم باز فرق نکرد.زخم شده دیگه.نمیدونم چیکار کنم؟میخوام دیگه آهن رو ندم.لطفا راهنماییم کنین

37 پاسخ 605 بازدید


بچه هایکم دیگ میرم ازمایش بتا بدم

خیلی استرس دارم ک چی میشه امروز۳۶سیکلم

224 پاسخ 2,356 بازدید


سونو و ازمایش آنومالی

سلام
من چند روز دیگه باید برم ازمایش و سونو آنومالی بعد هزینه ازمایشش خیلی زیاده زنگ زدم آزمایشش یکو خرده ای هست و سونو 600خرده ای
ایا حتما من باید ازمایشش رو انجام بدم
اینکه من ان تی رفتم هم سونو هم آزمایش هنه چی خوب بوده
بازم. نیاز هست این ازمایش انومالی رو. انجام بدم حتما ممنون میشم جوابم بدید

31 پاسخ 517 بازدید


سوزش بعدازادراربدون عفونت

سلام خانم دکتر عزیز من انتهای ادرارم تاده دقیقه بعدش احساس سوزش دارم تکررادرارهم ندارم وکمی خارش واژن هم دارم آزمایش اورژانسی خون وادرارم کاملانرمال بود
پس دلیل سوزشم چیه

19 پاسخ 472 بازدید


قرص لووتیروکسیین۱۰۰ میلی در بارداری

سلام خانم دکتر عزیز میشه این نسخه رو ببینید قرص تیروئیدمو باید صبح نصفشو استفاده کنم یا یک دونشو کامل مصرف کنم

64 پاسخ 354 بازدید


قرمزی زیرگردن نوزاد ۳ماهه

باسلام خدمت دکتر اومای عزیز
دخترم زیرگردنش قرمزشده راهکاری برایِ بهترشدن لطفا بفرمایید.

18 پاسخ 370 بازدید


پریدن دست و پای نوزاد در خواب

سلام دکترجان، وقتتون بخیر
خانم دکترجان در مورد تشنج نوزاد میخواستم بپرسم کمی نگران شدم
پریدن دست و پای نوزاد توی خواب نشونه تشنجه ؟
گاهی پسرم توی خواب دست و پاش میپره و مچ دستش میلرزه.
یکی دو بارم دیدم پلک چشمش لرزش داره.
از خواب هم که بیدار میشه خیلی خودشو کش و قوس میده.
این موردا طبیعی‌ن؟
مامانای گلی که تجربه دارن هم راهنمایی کنن.

27 پاسخ 467 بازدید


جوش ریز قرمز یا دونه های قرمز

سلام وقت بخیر
نوزاد ۱۶روزه دارم روی صورتش جوش ریز یا دونه قرمز ریز زده
نمی‌دونم برای چیه

11 پاسخ 332 بازدید


احتمال بارداری وجود داره؟

سلام من الان حدود 4 روز از موعدم میگذره و دوروزه که لکه بینی قهوه‌ای مثل روز های آخر پریود دارم و اصلا درد هم ندارم و علائم همیشگی پریود هم ندارم لکه بینی ام هی قطع میشه
به نظرتون احتمال داره باردار باشم؟ تست بزنم؟
کسی بوده اینطوری باشه و حامله باشه؟

17 پاسخ 708 بازدید