ابریزش بینی نوزاد ده ماه یازده روز
دکتر جان و مامانای محترم دختر من از من سرما خوردگی گرفته فقط ابریزش بینی داره چه شربتی بدم اب بینیش قط بشه فردا میخوایم بریم مهمونی هم خودم هم بچم اذیت میشیم هی بینیشو پاک کنم وقتی پاک میکنم گریه میکنه لطفا راهنمایی کنید چه شربتی زود اثر داره؟
تفسیر سونو وزن جنین
سلام خانم دکتروقتتون بخیر باشه
این سونو رو امروز انجام دادم اگه میشه برام تفسیرش کنید.دکترسونوگرافی گفت بندناف یک دور دورگردن جنین پیچیده
خلط پشت گلو رو چیکار میشه براش کرد
سلام دخترم سرما خورده بود و فقط آبریزش بینی داشت تب و علایم دیگه نداشت ، دکتر بردم دارو داد آبریزش بینیش همون روز اول قطع شد صبح سر استفاده از فین گیر انقدر گریه کرد که از ظهر تا حالا خلط پشت گلو داره باید چیکار کنم ؟؟هی اذیت میشه باید برم دوباره دکتر؟ ممکنه این ترشحات پشت حلق بریزه تو سینه ، البته عفونت نداره الان کاملا خوبه فقط خلط پشت حلق داره ممنونم
ب نظر شما می تونم این ماه هم لتروزول بخورم
سلام دکتر جان وقت بخیر.
ماه قبل از روز ٣ تا ٧ دوره لتروزول.
از ٨تا ١٢دوره استرادیول
از ٥ تا ١٠ دوره ١٢واحد سینال اف دور ناف
٩و١٠ دورهhmg
روز ١١دوره سونو واژینال شدم و ٣ تا فولیکول ب اندازه ١٨ -١٩-٢١داشتم.
روز ١٢ دوره همزمان دوتا hcgزدم .
از ١٤ دوره هم شبی دوتا دوفاستون خوردم.باهمه این داروها سر٢٨ روز پریود شدم.ب نظر شما این ماه هم می تونم این نسخه رو تکرار کنم.
خانم دکتر استرادیول شبی دوتا میخوردم .رفتم داروخانه بگیرم گفتن چ شماره ای اما من یادم نیست ماه قبل چند بود خوردم
درمان معده درد و سوزش معده؟
سلام
وقت بخیر پزشک اوما
چند روزه معده درد شدید گرفتم
چه دارویی مجازه مصرف کنم با توجه به اینکه هفته 6بارداری هستم
درد و کشش کشاله ران پا
سلام دکتر اوما عزیزو دوستان گلم
دوروزه کشاله رون پای سمت چپم ب شدت درد میکنه تیر میکشه دقیقا از جایی ک رون پا شروع میشه حالت کشیدگی داره دردش بده زیاد نمیتونم راه برم ب لگن هم فشار میاره
چیکار کنم بهترشه؟
آزمایشات مربوط به اقدام به بارداری و سقط
با سلام خدمت پزشک محترم و خانمهای عزیز لطفا آزمایشهای منو تفسیر کنین ممنون میشم
سلام دکترعزیزسوالم راجب شیرخشکشه
نوزاددوماهه اول شیرخشک نان ۱استفاده میکردشکمش بعدیه مدت سفت کارمیکردبردیمش دکتردکترازمدفوعش ازمایش گرفت شیرخشکش روعوض کردبهش وبلاگ کامفورت دادالان وبلاگ میخوره وخیلی اذیته به سختی شکمش کارمیکنه لطفاراهنمایی کنیدک چ شیرخشکی روشماپیشنهادمیکنیدک بهش بدیم تاشکمش رون بشه واذیت نشه..راستی پی پیشم خیلی سفت وسبزه
تست بعد از نزدیکی یا Pct
سلام دکتر عزیز و اومایی های گل
میخواستم شرایطی که باید برای تست بعد از نزدیکی رعایت کنیم بدونم. و اینکه ایا باید روز تخمکگذاری انجام بشه؟ دکتر برا من روز دهم سیکل نوشته. کسی تجربه داره؟
علت ترشحات سفید رنگ
باسلام خدمت خانم دکتر عزیز و دوستان اومایی
تقریبا چهل روز از سقطم میگذره و یک هفته ای هست ک درد پریودی هرزگاهی دارم ولی پریود نمیشم ولی ترشحات سفید دارم ک نه بو نه خارش و نه سوزش دارم
میشه لطفا راهنماییم کنید.ممنون
سونوگرافی چسبندگی جفت در بارداری
سلام عزیزای دل
یه سوال
سونو چسبندگی جفت همون روشکم انجام میشه یا واژیناله؟بعد اگه چسبندگی باشه با دارو رفع میشه یا ربطی نداره؟و اینکه هفتهچندم انجام بشه بهتره؟
فتق و کیست کورد
سلام پزشک محترم و دوستای اومایی
پسر من هفته پیش بنا به تشخیص دکتر و سونوگرافی فتق سمت راستش رو عمل کرد اما در کمتر از شش روز بعد عمل یه برآمدگی دقیقا عین همون فتق قبلی سمت چپ مثانه در اومد که بنا به تشخیص دکتر و سونوگرافی کیست کورد گفتن هست و نیاز به عمل ندار و به مرور جذب میشه ه، الان من واقعا نگرانم ممکنه از بین نره و عمل نیاز داشته باشه ، خطری برا پسرم داره یا نه ، ممنون میشم راهنماییم کنین ، فتق و کیست از چی بوجود میان
زمان انجام تست پاپ اسمیر
سلام خانم دکتر عزیز من شنبه صبح سونو واژینال دارم. دوشنبه غروب میتونم پاپ اسمیر انجام بدم؟ یا باید یک هفته بگذره چون از لوبریکانت استفاده میشه شنیدم باید یک هفته بگذره
دمای بدن بعد واکسن دوماهگی
سلام امروز پسرم واکسن زده
هر چهار ساعت گفتن قطره استامینوفن بدم و دارم میدم
دما بدنشو که چک میکنم یا ۳۴/۵هستش یا نهایت ۳۵
کم نیست؟؟؟
قطره هنوزم بدم یا دیگه کافیه؟
⭕️ يبوست شدید ⭕️
دخترم اصلا لب ب غدا نمیزنه و فقط شیر خشک میخوره تاحالا خیلی تلاش کردم غذا بدم ولی هر سری انقد گریه میکنه و جیغ میکشه ک دیگه ندادم بهش
الان از شنبه يبوست شدید داره الان ک بازش کردم دیدم مقعدش کامل اومده بیرون و مدفوع گیر کرده انقد ترسیدم دارم سکته میکنم
نمیتونه اونو دفع کنه تا حالا همهی راه ها از جمله ماساژ شکم با روغن شیاف گلیسیرین و ماساژ دادن مقعد با گوش پاک کن و روغن و..... امتحان کردم فایده نداشته
چیکار کنم دفع کنه😭😭
بارداری۳ ماه بعد از زایمان
سلام دکتر جان
۳ماهه که زایمان کردم و پریود نمیشم. یکبار نزدیکی محافظت نشده داشتم.امکان بارداری بعد از ۳ماه وجود داره؟!؟
و با وجود پریود نشدن از کجا متوجه بشم که باردار هستم یا نه🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
آبکی بود مدفوع نوزاد
سلام دوستان پسرم ۲۵ روزشه همون چند روز اول که مدفوعش رنگش عوض شد و زرد شد مدفوعش آبکیه خیلی هم بیرون روی داره همراه با باد معده بنظرتون عادی هستش یا ببرم پیش متخصص
دوستان یه سوال فوری میشه راهنمایی کنید
من ک کارم بهivf کشیده خب؟میشه مثلا همه کاراشو بکنم،تخمک کشی کنن و جنینم درست بشه ولی انتقال ندم؟مثلا بزارم ۱سال بعد انتقال بدم.
یااینکه فقط تخمک فریز کنم.اخه الان شرایطم یکم فرق کرده نمیتونم بچه داربشم،ولی نمیخوام تخمک هامم ازدست بره
نظرتون چیه؟
روند انجام ivf چجوریه؟لطفا راهنمایی کنید
سلام دوستان،میشه لطفا راهنماییم کنید دوستانی ک ivfانجام دادن
من یبارiuiمنفی داشتم،امروز رفتم ی مرکز دیگه برای مشاوره،ک بهم پیشنهادivfدادن،اخه اندومتریوزدارم
بخاطرiuiوداروهاش کیست هموراژیک ب وجوداومدبرام،حالا امروز بمن قرص جلوگیری(دزولست)برای۳ماه متوالی دادن،ویتامینDواسیدفولیک واوابست هم دادن
الان من اصلا ازروندivfچیزی نمیدونم،که مثلا چقد طول میکشه،چیکارمیکنن؟من الان۳ماه ک باید داروجلوگیری بخورم،بعدازاون برایivfچیکارمیکنن؟شنیدمivfچندمرحله داره.تازمان انتقال جنین چ مدت طول میکشه؟
خونریزی لانه گزینی چه علائمی داره و چجوری میتونم متوجه بشم؟
سلام
من امروز متوجه شدم دستمال خونی شده به صورت رنگ مات،کمر درد و یک کم زیر شکمم درد میکنه مثل پریود اما خیلی کمتر،از کجا میتونم متوجه بشم لانه گزینی هست یا نه؟ببخشید میخوام عکسش بزارم 🙈 لطفاً راهنماییم کنید🙏😘🌹❤️




