Ooma

ابریزش بینی نوزاد ده ماه یازده روز

دکتر جان و مامانای محترم دختر من از من سرما خوردگی گرفته فقط ابریزش بینی داره چه شربتی بدم اب بینیش قط بشه فردا میخوایم بریم مهمونی هم خودم هم بچم اذیت میشیم هی بینیشو پاک کنم وقتی پاک میکنم گریه میکنه لطفا راهنمایی کنید چه شربتی زود اثر داره؟

23 پاسخ 339 بازدید


تفسیر سونو وزن جنین

سلام خانم دکتروقتتون بخیر باشه
این سونو رو امروز انجام دادم اگه میشه برام تفسیرش کنید.دکترسونوگرافی گفت بندناف یک دور دورگردن جنین پیچیده

39 پاسخ 698 بازدید


خلط پشت گلو رو چیکار میشه براش کرد

سلام دخترم سرما خورده بود و فقط آبریزش بینی داشت تب و علایم دیگه نداشت ، دکتر بردم دارو داد آبریزش بینیش همون روز اول قطع شد صبح سر استفاده از فین گیر انقدر گریه کرد که از ظهر تا حالا خلط پشت گلو داره باید چیکار کنم ؟؟هی اذیت میشه باید برم دوباره دکتر؟ ممکنه این ترشحات پشت حلق بریزه تو سینه ، البته عفونت نداره الان کاملا خوبه فقط خلط پشت حلق داره ممنونم

4 پاسخ 473 بازدید


ب نظر شما می تونم این ماه هم لتروزول بخورم

سلام دکتر جان وقت بخیر.
ماه قبل از روز ٣ تا ٧ دوره لتروزول.
از ٨تا ١٢دوره استرادیول
از ٥ تا ١٠ دوره ١٢واحد سینال اف دور ناف
٩و١٠ دورهhmg
روز ١١دوره سونو واژینال شدم و ٣ تا فولیکول ب اندازه ١٨ -١٩-٢١داشتم.
روز ١٢ دوره همزمان دوتا hcgزدم .
از ١٤ دوره هم شبی دوتا دوفاستون خوردم.باهمه این داروها سر٢٨ روز پریود شدم.ب نظر شما این ماه هم می تونم این نسخه رو تکرار کنم.
خانم دکتر استرادیول شبی دوتا میخوردم .رفتم داروخانه بگیرم گفتن چ شماره ای اما من یادم نیست ماه قبل چند بود خوردم

4 پاسخ 502 بازدید


درمان معده درد و سوزش معده؟

سلام
وقت بخیر پزشک اوما
چند روزه معده درد شدید گرفتم
چه دارویی مجازه مصرف کنم با توجه به اینکه هفته 6بارداری هستم

11 پاسخ 394 بازدید


درد و کشش کشاله ران پا

سلام دکتر اوما عزیزو دوستان گلم
دوروزه کشاله رون پای سمت چپم ب شدت درد میکنه تیر میکشه دقیقا از جایی ک رون پا شروع میشه حالت کشیدگی داره دردش بده زیاد نمیتونم راه برم ب لگن هم فشار میاره
چیکار کنم بهترشه؟

58 پاسخ 469 بازدید


آزمایشات مربوط به اقدام به بارداری و سقط

با سلام خدمت پزشک محترم و خانمهای عزیز لطفا آزمایشهای منو تفسیر کنین ممنون میشم

30 پاسخ 394 بازدید


سلام دکترعزیزسوالم راجب شیرخشکشه

نوزاددوماهه اول شیرخشک نان ۱استفاده میکردشکمش بعدیه مدت سفت کارمیکردبردیمش دکتردکترازمدفوعش ازمایش گرفت شیرخشکش روعوض کردبهش وبلاگ کامفورت دادالان وبلاگ میخوره وخیلی اذیته به سختی شکمش کارمیکنه لطفاراهنمایی کنیدک چ شیرخشکی روشماپیشنهادمیکنیدک بهش بدیم تاشکمش رون بشه واذیت نشه..راستی پی پیشم خیلی سفت وسبزه

14 پاسخ 416 بازدید


تست بعد از نزدیکی یا Pct

سلام دکتر عزیز و اومایی های گل
میخواستم شرایطی که باید برای تست بعد از نزدیکی رعایت کنیم بدونم. و اینکه ایا باید روز تخمکگذاری انجام بشه؟ دکتر برا من روز دهم سیکل نوشته. کسی تجربه داره؟

9 پاسخ 442 بازدید


علت ترشحات سفید رنگ

باسلام خدمت خانم دکتر عزیز و دوستان اومایی
تقریبا چهل روز از سقطم میگذره و یک هفته ای هست ک درد پریودی هرزگاهی دارم ولی پریود نمیشم ولی ترشحات سفید دارم ک نه بو نه خارش و نه سوزش دارم
میشه لطفا راهنماییم کنید.ممنون

20 پاسخ 696 بازدید


سونوگرافی چسبندگی جفت در بارداری

سلام عزیزای دل
یه سوال
سونو چسبندگی جفت همون روشکم انجام میشه یا واژیناله؟بعد اگه چسبندگی باشه با دارو رفع میشه یا ربطی نداره؟و اینکه هفته‌چندم انجام بشه بهتره؟

34 پاسخ 398 بازدید


فتق و کیست کورد

سلام پزشک محترم و دوستای اومایی
پسر من هفته پیش بنا به تشخیص دکتر و سونوگرافی فتق سمت راستش رو عمل کرد اما در کمتر از شش روز بعد عمل یه برآمدگی دقیقا عین همون فتق قبلی سمت چپ مثانه در اومد که بنا به تشخیص دکتر و سونوگرافی کیست کورد گفتن هست و نیاز به عمل ندار و به مرور جذب میشه ه، الان من واقعا نگرانم ممکنه از بین نره و عمل نیاز داشته باشه ، خطری برا پسرم داره یا نه ، ممنون میشم راهنماییم کنین ، فتق و کیست از چی بوجود میان

19 پاسخ 802 بازدید


زمان انجام تست پاپ اسمیر

سلام خانم دکتر عزیز من شنبه صبح سونو واژینال دارم. دوشنبه غروب میتونم پاپ اسمیر انجام بدم؟ یا باید یک هفته بگذره چون از لوبریکانت استفاده میشه شنیدم باید یک هفته بگذره

5 پاسخ 285 بازدید


دمای بدن بعد واکسن دوماهگی

سلام امروز پسرم واکسن زده
هر چهار ساعت گفتن قطره استامینوفن بدم و دارم میدم
دما بدنشو که چک میکنم یا ۳۴/۵هستش یا نهایت ۳۵
کم نیست؟؟؟
قطره هنوزم بدم یا دیگه کافیه؟

14 پاسخ 563 بازدید


⭕️ يبوست شدید ⭕️

دخترم اصلا لب ب غدا نمیزنه و فقط شیر خشک میخوره تاحالا خیلی تلاش کردم غذا بدم ولی هر سری انقد گریه میکنه و جیغ میکشه ک دیگه ندادم بهش
الان از شنبه يبوست شدید داره الان ک بازش کردم دیدم مقعدش کامل اومده بیرون و مدفوع گیر کرده انقد ترسیدم دارم سکته میکنم
نمیتونه اونو دفع کنه تا حالا همه‌ی راه ها از جمله ماساژ شکم با روغن شیاف گلیسیرین و ماساژ دادن مقعد با گوش پاک کن و روغن و..... امتحان کردم فایده نداشته
چیکار کنم دفع کنه😭😭

120 پاسخ 659 بازدید


بارداری۳ ماه بعد از زایمان

سلام دکتر جان
۳ماهه که زایمان کردم و پریود نمیشم. یکبار نزدیکی محافظت نشده داشتم.امکان بارداری بعد از ۳ماه وجود داره؟!؟
و با وجود پریود نشدن از کجا متوجه بشم که باردار هستم یا نه🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

33 پاسخ 2,198 بازدید


آبکی بود مدفوع نوزاد

سلام دوستان پسرم ۲۵ روزشه همون چند روز اول که مدفوعش رنگش عوض شد و زرد شد مدفوعش آبکیه خیلی هم بیرون روی داره همراه با باد معده بنظرتون عادی هستش یا ببرم پیش متخصص

5 پاسخ 453 بازدید


دوستان یه سوال فوری میشه راهنمایی کنید

من ک کارم بهivf کشیده خب؟میشه مثلا همه کاراشو بکنم،تخمک کشی کنن و جنینم درست بشه ولی انتقال ندم؟مثلا بزارم ۱سال بعد انتقال بدم.
یااینکه فقط تخمک فریز کنم.اخه الان شرایطم یکم فرق کرده نمیتونم بچه داربشم،ولی نمیخوام تخمک هامم ازدست بره
نظرتون چیه؟

64 پاسخ 597 بازدید


روند انجام ivf چجوریه؟لطفا راهنمایی کنید

سلام دوستان،میشه لطفا راهنماییم کنید دوستانی ک ivfانجام دادن
من یبارiuiمنفی داشتم،امروز رفتم ی مرکز دیگه برای مشاوره،ک بهم پیشنهادivfدادن،اخه اندومتریوزدارم
بخاطرiuiوداروهاش کیست هموراژیک ب وجوداومدبرام،حالا امروز بمن قرص جلوگیری(دزولست)برای۳ماه متوالی دادن،ویتامینDواسیدفولیک واوابست هم دادن
الان من اصلا ازروندivfچیزی نمیدونم،که مثلا چقد طول میکشه،چیکارمیکنن؟من الان۳ماه ک باید داروجلوگیری بخورم،بعدازاون برایivfچیکارمیکنن؟شنیدمivfچندمرحله داره.تازمان انتقال جنین چ مدت طول میکشه؟

13 پاسخ 665 بازدید


خونریزی لانه گزینی چه علائمی داره و چجوری میتونم متوجه بشم؟

سلام
من امروز متوجه شدم دستمال خونی شده به صورت رنگ مات،کمر درد و یک کم زیر شکمم درد می‌کنه مثل پریود اما خیلی کمتر،از کجا میتونم متوجه بشم لانه گزینی هست یا نه؟ببخشید می‌خوام عکسش بزارم 🙈 لطفاً راهنماییم کنید🙏😘🌹❤️

49 پاسخ 14,150 بازدید