Ooma

خونریزی لانه گزینی چه علائمی داره و چجوری میتونم متوجه بشم؟

سلام
من امروز متوجه شدم دستمال خونی شده به صورت رنگ مات،کمر درد و یک کم زیر شکمم درد می‌کنه مثل پریود اما خیلی کمتر،از کجا میتونم متوجه بشم لانه گزینی هست یا نه؟ببخشید می‌خوام عکسش بزارم 🙈 لطفاً راهنماییم کنید🙏😘🌹❤️

49 پاسخ 14,150 بازدید


آزمایش کم خونی

سلام این آزمایش خون تازه گرفتم چطوره هنوز کم خونم ؟؟؟؟؟

7 پاسخ 400 بازدید


پسرم یک ماه و 16روزشه سینه های منو نمیگیره ولی هرجای دیگه‌میرم میگیره

سلام خدمت مامانای گل و دکتر اوما . پسر من یک ماه و 16روزشه تو خونه سینه های منو خوب نمگیره گریه میکنه و پس میزنه یا هی میخوزه ول میکنه ولی وقتی جایی میرم یعنی غیر از خونه خودم سریع سینه هامو میگیره و شیر میخوره بدون اینکه ول کنه یا پس بزنه و قشنگ‌ زیر سینه هام میمونه .بنظرتون علتش چیه؟ چرا خونه خودم اینطوری میکنه ؟

35 پاسخ 643 بازدید


نفسیر سونو رشد جنین

با سلام خدمت خانم دکتر اوما و دوستان گل من چهارشنبه هفته قبل رفتم سونو و این جواب رو گرفتم و من رو بیمارستان بستری کردن میشه لطفا جواب سونو رو تفسیر کنید و اینکه من دیشب تازه مرخص شدم البته به من گفتن هم سونو بشم هر هفته و هم اینکه bpp بدم دو روز در هفته

47 پاسخ 636 بازدید


تفسیر سونوگرافی آنومالی

سلام دکتر و اومایی های عزیز میشه لطف کنید سونوگرافی منو تفسیر کنید. دکتر سونوگرافی گفت یکم جفت پایینه. خطرناکه به نظرتون

16 پاسخ 715 بازدید


تفسیر جواب ازمایش لطفا

سلام خانم دکتر من لکه بینی داشتم بعد از سقط میشه ازمایشم تفسیر کنید؟

9 پاسخ 426 بازدید


تفسیر آزمایش سلفری

سلام میشه لطف کنید بیاید و آزمایش سلفری منو تفسیر کنید خیلی نگرانم

15 پاسخ 485 بازدید


استفاده کردن از دهان شویه در بارداری ضررداره یا نه

سلام خانم دکتر خسته نباشید، استفاده از این دهانشویه در بارداری مشکلی نداره؟؟
البته این ژل شتسشو صورت چی مشکلی نداره استفاده اش؟؟
عکس ازشون میفرستم ببینید

7 پاسخ 334 بازدید


تفسیر آزمایش غربالگری دوم

خانم دکتر میشه لطف کنید و جواب آزمایش غربالگری دوم من ببینید و بفرمایید باید چی کار کنم. من در آزمایش و سنو غربالگری اول هیچ مشکلی نداشتم و عدد آن تی برابر ۱.۶۵ بود. اما آزمایش غربالگری دوم که در هفته ۱۵ انجام دادم برام ریسک سندروم دان و پره اکلامپسی را بالا زده و من خیلی نگرانم. من تا الان فشار خونم معمولا ۱۲ روی ۸ بوده و فقط یک کیلو وزن اضافه کردم. و به غیر از حالت تهوع و استفراغ که معمولا شب ها بیشتر میشه علائم دیگه ای ندارم ممنون میشم اگه جواب منو بدهید.

54 پاسخ 811 بازدید


تفسیر آزمایش ۲۷ هفتگی

سلام خانم دکتر لطفا جواب آزمایش منو تفسیر کنید ممنونم از لطفتون

7 پاسخ 381 بازدید


غذا دادن به نوزاد ۹ ماهه

سلام
به بچه ی ۹ ماهه چه مدل غذاهایی به جز انواع سوپ و کته میشه داد؟
بعد تخم مرغ هم باید حتما آب پر بدیم به بچه؟ مثلا نمیشه با زرده تخم مرغ براش نیمرو درست کنم ؟

98 پاسخ 1,145 بازدید


خوردن قرصای چرک خشک کن تودوران شیردهی

سلام من دارم برادندونم چرک خشک کن مصرف میکنم اشکال نداره؟؟روی مزه شیرم تاثیرنداره؟؟

17 پاسخ 934 بازدید


خونریزی بعد رابطه در اقدام به بارداری

با سلام من از ماه پیش اقدام به بارداری داشتم با توجه به اینکه قبل اقدام سیکل قاعدگی من ٣١ روزه بود ولی درماه اول اقدام در روز ١٨ پریود بعد رابطه خونریزی داشتم،با وجود همه علایم بارداری اون دوره رور ۴٢ سیکل پریود شدم یعنی با ١١روز تاخیر؟! این دوره هم روز ١۵ دوره بعد و حین رابطه باز خونریزی داشتم و امروز هم روز ١٧ دوره بازهم حین و بعد رابطه خونریزی داشتم که من رو بد جور نگران میکنه، علت چی میتونه باشه؟؟چی کار باید کنم؟

91 پاسخ 836 بازدید


سوالمو پایین پرسیدم باید چکار کنم

سلام دکتر او ما من امروز رفتم مراقب داشتم بهداشت رفتم ماما گفت اول بارداری 83کیلو بودی امروزم و زنم کرد گفت سر همون و نت موندی الا ن وزن من کمه یا بچه

38 پاسخ 769 بازدید


تفسیر سونو گرافی انومالی

سلتم خدمت پزشک اوما و خانمای محترم
میشه جواب سونوگرافی انومالی منو ببینید و بهم بگین اگر مشکلی هست
دکتر سونو بهم گفت طول سرویکس چون از ۳۰ بالاتر هست خوبه اما یه مقدار جفت پایینه و خودش ماهای دیگه میره بالاتر چکار کنم که بره بالا و ایا خطرناکه ؟ چون سونوهای قبلی گفتن خوبه و پایین نیس

36 پاسخ 530 بازدید


آزمایش بارداری قبل از پریودی

با سلام خدمت همه من یه سوال داشتم
چند روز قبل از موعد پریودی جواب آزمایش مثبت میشه؟

27 پاسخ 710 بازدید


احتمال اشتباه بودن آزمایش خون

خانمها احتمال داره ادم زود بره آزمایش خون و نشون نده که بارداره

5 پاسخ 536 بازدید


درد های زایمان

سلام خانم دکتر من هفته سی دو هستم از دیشب تا حالا دردهای پریود ی داشتم خیلی شدید نیست ک زیاد اذیت بشم ولی نگرانم چون زایمان قبلی اصلا درد نداشتم اما الان دیشب تا حالا دو تا سه بار درد داشتم سزارین هستم جنین هم تکون هاش مرتب هست ممنون میشم پاسخ بدید

23 پاسخ 722 بازدید


عوارض قرص لایر یور

سلام خانم دکتر عزیز مادرشوههرم این قرص رو دکتر داده دیشب خوردن از صبحی بی ادبی سر گیجه دارن و کف بالا میارن میگن سرم هم منگه خطر ناکه لازمه به دکتر مراجعه کنن

8 پاسخ 5,485 بازدید


مصرف زنجبیل در بارداری

سلام من از تهوع و استفراغ شدید رنج میبرم میخوام بدونم مصرف زنجبیل و روزانه چه مقدارش مفید

12 پاسخ 614 بازدید