سلام . تو رو خدا کمک کنید . من دیروز صبح واکسن ۱۸ ماهگی دخترم را زدم ولی شب ساعت ۲ یهو شروع کرده به حالت تهوع تا الان . الان حتی شیر یا آب هم بهش میدم بالا میاره. چیکارش کنم. رفتم داروخانه بهم دارو نداد. 😭😭
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1287
1401/10/04




