سلام خانوم دکتر عزیز و دوستای گلم
من الان دو هفته ست به شدت بد حالم
حالت تهوع و درد سینه که جدا
به شدت بی حال و بی قرارم نفسم بالا نمیاد
5 دقیقه کار کنم 10 دقیقه باید استراحت کنم حتی کارای معمولی روزانه مم نمیتونم انجام بدم
دیشب با دستگاه فشار خونگی فشارمو گرفتم 9 رو 6 بود
ظربان قلبم 95
حالا سوالم اینه چیکار باید بکنم حالم بهتر بشه در عذابم😢
پرسش (1401/10/04):
بدحالی و فشار پایین در بارداری
469
84
1401/10/04
سوال کننده
2
1401/10/04
nahid mns
دکتر به من آمپول نوروبیون داده بود هفته ای یه دونه میزدم هم واسه بی حالیم خوب بود هم حالت تهوعم
0
1401/10/04
فرشته🌸 🌸🌸
با دکترت در جریان بزار
0
1401/10/04
فرشته🌸 🌸🌸
اشتهات چطوره؟
0
1401/10/04
Solmaz .
سلام غزلی چطورییی
0
1401/10/04
Solmaz .
اوضاعت چطوره رفتی سونو؟؟
0
1401/10/04
سوال کننده
دکتر نرفتم متاسفانه ینی حال ندارم
0
1401/10/04
سوال کننده
گرسنه میشم ولی تهوعم زیاده به زور یکم میخورم
0
1401/10/04
سوال کننده
سلام عزیزم قربونت
خوب که نیستم
تو در چه حالی
خوب که نیستم
تو در چه حالی
0
1401/10/04
سوال کننده
نه نرفتم سونو
0
1401/10/04
Solmaz .
عزیزم برو دکتر حتما
منم ک فعلا منتظرم پریود تشریف بیاره برم ازمایش ذخیره بدم 🥺
منم ک فعلا منتظرم پریود تشریف بیاره برم ازمایش ذخیره بدم 🥺
0
1401/10/04
Solmaz .
انشالله صدای قشنگ قلبشو بشنوی
0
1401/10/04
سوال کننده
باورت نمیشه در توانم نیست از جام بلند شم
چه برسه بخوام برم تو مطب بشینم نوبتم بشه
شاید امشب برم اورژانس بیمارستان
چه برسه بخوام برم تو مطب بشینم نوبتم بشه
شاید امشب برم اورژانس بیمارستان
0
1401/10/04
سوال کننده
خداکنه تشریف نیاره این ماه😅
1
1401/10/04
سوال کننده
به امید خدا قشنگم😘🤲
0
1401/10/04
Solmaz .
عهه 🥺 برو حتما
0
1401/10/04
سحر باانو
عزیزم منم دقیقا همینطوری بودم ،تهوع شدید هشت کیلو وزن کم کردم تا پنج ماه تهوع داشتم ،دکتر بهم سرم داد که ویتامین میزدم توش ،ی نفر میومد خونه برام میزد ،حتی حال نداشتم برم دستشویی ،باید زیر بغلم رو میگرفتن،خداروشکر اون دوران تمام شد و بعد از پنج ماه به اشتها افتادم ،بعدش که رفتم آزمایش گفت به شدت کم خون هستی و بی حالیت به خاطر همین هست ،الان روز دو بار قرص آهن داده بهم که میخورم خیلی بهترم خداروشکر
1
1401/10/04
Solmaz .
خدا کنه 😅
1
1401/10/04
سوال کننده
دیگه تحملم تموم شده باید برم
0
1401/10/04
سوال کننده
وای چقدر سخته گذشته بهت😢
منم همین قدر بی حالم
تهوعم از قبل مثبت شدن آزمایشم شروع شده ولم نمیکنه
خداروشکر تموم شده اون دورانت عزیزم
منم همین قدر بی حالم
تهوعم از قبل مثبت شدن آزمایشم شروع شده ولم نمیکنه
خداروشکر تموم شده اون دورانت عزیزم
0
1401/10/04
سوال کننده
حس میکنم این شدت از بی حالی به فشارم ربط داره
چیکار کنم بالا بیاد
چیکار کنم بالا بیاد
0
1401/10/04
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
فشارت همیشه چندبوده؟؟
ب اینم بستگی داره .
اگر همیشه همین بودی یا پایین بوده اشگال نداره .
من همیشه تو این بارداریم فشارم ۹ رو ۶ بوده
ب اینم بستگی داره .
اگر همیشه همین بودی یا پایین بوده اشگال نداره .
من همیشه تو این بارداریم فشارم ۹ رو ۶ بوده
1
1401/10/04
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
دوهفته پیش افت فشار داشتم ۸ رو ۵ شد ک دوتا ب کمپلکس زدم بهتر شدم .
ب دکتر زنگ بزن یا برو ببین چی میگن
ب دکتر زنگ بزن یا برو ببین چی میگن
0
1401/10/04
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ی خیار نمک بزن بخور .
0
1401/10/04
سوال کننده
12 رو 8
میومد رو 10 دیگه سردرد و سرگیجه میگرفتم
الان کمترم شده
میومد رو 10 دیگه سردرد و سرگیجه میگرفتم
الان کمترم شده
0
1401/10/04
سوال کننده
مرسی عزیزم الان امتحان می کنم❤️
0
1401/10/04
زینب محمودی
سلام غزل جان عزیزم منم این چند وقت دو سه بار فشارمو گرفتم ۱۰بود منم بشدت بیحالم بلند که میشم حالت تهوع میگیرم 😞 ضعف شدید دارم ...راهی پیدا کردی به منم بگو
0
1401/10/04
زینب محمودی
پرتقال نمک بزن من وقتی میخورم بهتر میشم اما فقط حین خورن خوبم بعد دوباره شروع میشه
0
1401/10/04
سوال کننده
سلام عزیزم حتما😘
من بارداری قبلیم فشارم 10 بود ولی حالم بد نبود
ویار و تهوعم نداشتم
این سری دارم نابود میشم
من بارداری قبلیم فشارم 10 بود ولی حالم بد نبود
ویار و تهوعم نداشتم
این سری دارم نابود میشم
0
1401/10/04
تیامH jlili
سلا عزیزم منم عین تو بودم تو هفته ۷تا ۱۰بعدش خوب شدم اما فشار پایین هیچ کاریش نمیشه کرد تحمل کن منم ظرفام ک میخواستم بشورم دوتا دوتا میشستم چند دقیقه دراز میکشیدم دوباره میرفتم
0
1401/10/04
تیامH jlili
چی بود بچه
0
1401/10/04
سوال کننده
همه چیو تحمل میکنم
این بی حالی امونمو بریده ینی حتی وقتی دراز کشیدمم آرامش ندارم لعنتی نفس بالا نمیاد
اینم امتحان میکنم شاید فرجی شد
این بی حالی امونمو بریده ینی حتی وقتی دراز کشیدمم آرامش ندارم لعنتی نفس بالا نمیاد
اینم امتحان میکنم شاید فرجی شد
1
1401/10/04
تیامH jlili
برا تهوع من ب۶با دمیترون جواب میداد بخصوص دمیترون
0
1401/10/04
زینب محمودی
منم شنیدم بارداریا باهم فرق دارن برا خودمم همینطور بوده قبلا به یه سری چیزا فقط واکنش نشون میدادم الان کلا بلند که میشم حالم بد میشه
0
1401/10/04
زینب محمودی
فداتشم ان شا الله بهتر میشی😘
0
1401/10/04
سوال کننده
آخ آخ دقیقا کار کردن منم همینه😢
0
1401/10/04
سوال کننده
دختر بود عزیزم
0
1401/10/04
تیامH jlili
اره عزیزم نگران نباش استراحت کن میگن بچه پسر باشه اینجوری میشی
1
1401/10/04
سوال کننده
دقیقا مامانمم همینو میگه
0
1401/10/04
تیامH jlili
این فک کنم پسره من ۱۰میرم ببینم چیه ب تو هم میگم 😂😂
1
1401/10/04
سوال کننده
مرسی قشنگم به امید خدا 😘❤️
0
1401/10/04
سوال کننده
نیومده داره منو میکشه😂
0
1401/10/04
سوال کننده
اره حتما بهم بگو😅
0
1401/10/04
تیامH jlili
فقط بزوور شده غذا بخور ک مث من نابود نشی من تو دو ماه ۱۱کیلو کم کردم الان لاغر موندم دارم قرص میخورم بلکه یکم وزن بگیرم
0
1401/10/04
سوال کننده
به زور غذا میخورم ولی لذت که نداره هیچ
حالم بدترم میشه بعد از غذا خوردن
حالم بدترم میشه بعد از غذا خوردن
0
1401/10/04
تیامH jlili
امیدوارم ک مث من باشی اخه من هفته ۱۱خوب شدم کم کم تا هفته ۱۳ خوب خوب شدم الان دیگه هیچ تهوع بی حالی ندارم اصلا فقط فشارم پایین همین
0
1401/10/04
تیامH jlili
چشم گلم میام تو همین تایپک میگمت پاک نکنی😄😄
0
1401/10/04
سوال کننده
خداروشکر که نجات پیدا کردی🤲
برای نجات منم دعا کن😅
برای نجات منم دعا کن😅
0
1401/10/04
سوال کننده
نه عزیزم پاک نمیکنم تاپیکامو از اول هر جی زدم هست
0
1401/10/04
تیامH jlili
دیگه چاره ای نیست 😂😂فقط لطفا هیچ قرصی دارویی بجز ب۶ دمیترون ویتامین دی واسید فولیک دیگه چیزی استفاده نکن تهوع تحمل کن بهتره تا بچه ناقص بشه خدای نکرده من ذجر کشیدم ولی تحمل کردم ۱۴روز سرماخوردم مردم یعنی هزار بار گفتم خدایا فقط کمکم کن اما هیچ دارویی نخوردم از ترس بچه
1
1401/10/04
تیامH jlili
انشاالله خوب میشی جونم نگران نباش تحمل کن تا چند هفته
1
1401/10/04
تیامH jlili
باش قربونت
0
1401/10/04
سوال کننده
دقیقا
منم هیچ قرصی نمیخورم مبادا براش ضرر داشته باشه
سرما خوردگیمم تازه یکم خوب شده
همینارم باید دکتر بنویسه دلم آروم بگیره بخورم😅
منم هیچ قرصی نمیخورم مبادا براش ضرر داشته باشه
سرما خوردگیمم تازه یکم خوب شده
همینارم باید دکتر بنویسه دلم آروم بگیره بخورم😅
1
1401/10/04
تیامH jlili
اره منم تا دکتر ننوشت نخوردم هیچی
0
1401/10/04
تیامH jlili
اما اسید فولیک حتما بخور با ویتامین دی ۱۰۰۰من شش ماه قبل بارداری خوردم اخرش ویتامین دی بدنم پایین بود
0
1401/10/04
تیامH jlili
اسید فولیک هم ک واجه س ماه قبل بارداری بخوری تا دکتر بگه
0
1401/10/04
سوال کننده
اسید فولیک که از چند ماه قبل اقدام شروع کردم
بعد مثبت شدن آزمایشم یدوفولیک و D1000 رو شروع کردم
تیروئیدم دارم که قرص اونو ناشتا میخورم
بعد مثبت شدن آزمایشم یدوفولیک و D1000 رو شروع کردم
تیروئیدم دارم که قرص اونو ناشتا میخورم
0
1401/10/04
تیامH jlili
اره اسید فولیک ترک نکنی اصلا تا دکتر بگه
0
1401/10/04
سوال کننده
باشه عزیزم حتما حواسم هست😘
1
1401/10/04
تیامH jlili
😘❤❤❤
0
1401/10/04
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
آزمایشات ابتدایی بارداری انجام شده ؟چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
آزمایشات ابتدایی بارداری انجام شده ؟چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
0
1401/10/04
سوال کننده
یک ماه قبل از اقدام آزمایش کامل دادم و ماه بعد باردار شدم
دکترم گفت با سونوی قلب بچه که اومدی میفرستم آزمایش
هفته گذشته سونو رفتم فقط کیسه ابو دیدن گفتن زوده
الان یدوفولیک و ویتامین D1000 استفاده می کنم
دکترم گفت با سونوی قلب بچه که اومدی میفرستم آزمایش
هفته گذشته سونو رفتم فقط کیسه ابو دیدن گفتن زوده
الان یدوفولیک و ویتامین D1000 استفاده می کنم
0
1401/10/05
پزشک اوما
عزیزم برای بهبود تهوع در قدم اول تعداد وعده های غذایی را به ۷ یا ۸ وعده در روز افزایش داده و به جای آن از حجم هر وعده کم کنید. غذاهای محرک مانند غذاهای چرب، سرخ کردنی و پرادویه را کاملا از برنامه غذایی خود حذف کنید. همراه با غذا هیچ نوع مایعاتی نخورید و بین مصرف انواع نوشیدنی های با غذا حداقل 30 تا 60 دقیقه فاصله بگذارید. بعد از خوردن غذا بلافاصله خم نشده و یا دراز نکشید. صبح ها هنگام بیدار شدن قبل از بیرون آمدن از تخت برای 30 دقیقه صبر کنید و چند عدد نان تست خشک یا چوب شور یا بیسکوییت زنجبیلی بخورید. قرص ویتامین ب 6 هر 12 ساعت یک عدد بخورید اگر موثر نبود ، اول روزی یک عدد و اگر جواب نداد هر 12 ساعت یک عدد دمیترون (اندانسترون) بخورید. سلام مامان گل
وقتتون بخیر عزیزم ❤️
در مورد مشکل تهوع، اگرچه این مسئله با نام بیماری صبحگاهی شناخته میشود اما زمان شروع و اوج گرفتن آن در طی شبانه روز در هر خانم با دیگری متفاوت بوده و بنابراین شرایط شما نیز کاملاً طبیعی است. اگر شدت تهوع زیاد است، تعداد وعده های غذایی را به ۷ یا ۸ وعده در روز افزایش داده و به جای آن از حجم هر وعده کم کنید. غذاهای محرک مانند غذاهای چرب، سرخ کردنی و پرادویه را کاملا از برنامه غذایی خود حذف کنید. همراه با غذا هیچ نوع مایعاتی نخورید و بین مصرف انواع نوشیدنی های با غذا حداقل 30 تا 60 دقیقه فاصله بگذارید. بعد از خوردن غذا بلافاصله خم نشده و یا دراز نکشید.
صبح ها هنگام بیدار شدن قبل از بیرون آمدن از تخت برای 30 دقیقه صبر کنید و چند عدد نان تست خشک یا چوب شور یا بیسکوییت زنجبیلی بخورید. اگر این راهکارها مثمرثمر نبودند، قرص ویتامین ب 6 هر 12 ساعت یک عدد بخورید اگر موثر نبود روزی یک عدد دمیترون (اندانسترون) بخورید و. اگر جواب نداد هر 12 ساعت یکی مصرف کنید اگر باز هم جواب نداد کپسول زینتوما روزی یک عدد مصرف کنید. با بهبود تهوع و خوردن بهتر مواد مغذی شرایط بهتر میشود. ولی بابت بی قراری و تنگی نفس باید مراجعه کنید شرایطتان از نزدیک چک شود 🌸
وقتتون بخیر عزیزم ❤️
در مورد مشکل تهوع، اگرچه این مسئله با نام بیماری صبحگاهی شناخته میشود اما زمان شروع و اوج گرفتن آن در طی شبانه روز در هر خانم با دیگری متفاوت بوده و بنابراین شرایط شما نیز کاملاً طبیعی است. اگر شدت تهوع زیاد است، تعداد وعده های غذایی را به ۷ یا ۸ وعده در روز افزایش داده و به جای آن از حجم هر وعده کم کنید. غذاهای محرک مانند غذاهای چرب، سرخ کردنی و پرادویه را کاملا از برنامه غذایی خود حذف کنید. همراه با غذا هیچ نوع مایعاتی نخورید و بین مصرف انواع نوشیدنی های با غذا حداقل 30 تا 60 دقیقه فاصله بگذارید. بعد از خوردن غذا بلافاصله خم نشده و یا دراز نکشید.
صبح ها هنگام بیدار شدن قبل از بیرون آمدن از تخت برای 30 دقیقه صبر کنید و چند عدد نان تست خشک یا چوب شور یا بیسکوییت زنجبیلی بخورید. اگر این راهکارها مثمرثمر نبودند، قرص ویتامین ب 6 هر 12 ساعت یک عدد بخورید اگر موثر نبود روزی یک عدد دمیترون (اندانسترون) بخورید و. اگر جواب نداد هر 12 ساعت یکی مصرف کنید اگر باز هم جواب نداد کپسول زینتوما روزی یک عدد مصرف کنید. با بهبود تهوع و خوردن بهتر مواد مغذی شرایط بهتر میشود. ولی بابت بی قراری و تنگی نفس باید مراجعه کنید شرایطتان از نزدیک چک شود 🌸
1
1401/10/05
سوال کننده
مرسی از توصیه های خوبتون خانم دکتر
حتما رعایت می کنم
ممنون که وقت گذاشتید مهربون❤️😘🙏
حتما رعایت می کنم
ممنون که وقت گذاشتید مهربون❤️😘🙏
0
1401/10/05
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، امیدوارم موثر باشند و حالتان بهتر شود، در پناه امن خدا باشین 🌹💗🌹
0
1401/10/05
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/10/05
سوال کننده
stk: |~|2|~|square_14_col
1
1401/10/05
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
0
1401/10/05
پزشک اوما
stk: |~|2|~|grunge_14_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




