سلام
من دو روز پشت سر هم اقدام داشتم تو حوالی تخمک گذاری .بعد از سه روز درد شدیدی زیر دلم شروع شد و سه روز طول کشید هی می گرفت و ول میکرد الانم ۷ روز از اقدامم میگذره و دیگه درد ندارم .میشه از علائم لقاح و بارداری باشه؟
پرسش (1401/03/07):
درد زیر شکم سه روز بعد از اقدام
644
38
1401/03/07
سوال کننده
1
1401/03/07
باران r
سلام خيلي زوده عزیز علائم تخمک گذاری بگی منطقی تره
0
1401/03/07
سوال کننده
تخمک گذاری ۳۱م بود
0
1401/03/07
سوال کننده
اقدام داشتم
0
1401/03/07
سوال کننده
الان ۷ روز گذشته
1
1401/03/07
💙 Fatemeh 💙
طبیعیه عزیزم
1
1401/03/07
💙 Fatemeh 💙
علائم بارداری که اینقد زود مشخص نمیشه
2
1401/03/07
fatemeh *****
انشالا همون چیزی بهش فکر میکنی باشه
1
1401/03/07
باران r
ان شاالله ک باشه زیاد خودتو درگير نکن چون به این زودی محاله علائم
1
1401/03/07
Maryam pormehr
علائم بارداری خودشونو به این زودی نشون نمیدن
1
1401/03/07
سوال کننده
ممنونم از همه ی عزیزان که پاسخ دارین
ان شاءالله هرچی خیر نصیب هممون شه
ان شاءالله هرچی خیر نصیب هممون شه
3
1401/03/07
Maryam pormehr
توی اقدام هرگونه درد و انواع اقسام تهوع ها پیش میاد..عادیه🤣
0
1401/03/07
سارا کیانی
اگر ترشحات عفونی نداری طبیعی یه
0
1401/03/07
سوال کننده
نه ندارم
1
1401/03/07
رقیه 💚
منم دقیقا چند روز بعد تخمک گذاری علائمم شروع شد نگو حامله بودم
ب بچه ها میگفتم انقد میخندیدن
میگفتن امکان نداره علائم انقد زود بیاد و جالب اینکه واقعا باردار بودم
ب بچه ها میگفتم انقد میخندیدن
میگفتن امکان نداره علائم انقد زود بیاد و جالب اینکه واقعا باردار بودم
0
1401/03/07
🌺 goli🌺 ❇
منم دقیقا یک هفته از اقدامم میگذره
بشدت کمر درد دارم و پاهام درد میکنه و یکم لگنم درد دارم
ولی خب خیلی به علائم دلخوش نمیکنم یوقت ضد حال بخورم😕
بشدت کمر درد دارم و پاهام درد میکنه و یکم لگنم درد دارم
ولی خب خیلی به علائم دلخوش نمیکنم یوقت ضد حال بخورم😕
0
1401/03/07
🌺 goli🌺 ❇
انشالله واسه شما بارداری باشه
0
1401/03/07
سوال کننده
الحمدالله .خیر ان شاءالله
1
1401/03/07
سوال کننده
ان شاءالله واسه شمام همینطور😘
0
1401/03/07
سوال کننده
شما علائم دیگه ای هم داشتین ؟
و اینکه بی بی چک کی نشون داد براتون
و اینکه بی بی چک کی نشون داد براتون
0
1401/03/08
پزشک اوما
سلام جان دلم
عزیزم به صرف علامت های جسمانی مانند این نمیتوان در رابطه با باردار بودن یا نبودن نظری داد و باید تا موعد قاعدگی صبوری کنید. اگر به امید خدا دچار تاخیر شدید آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت مشخص شود. امیدوارم که شادی در انتظارتان باشد 🌷
عزیزم به صرف علامت های جسمانی مانند این نمیتوان در رابطه با باردار بودن یا نبودن نظری داد و باید تا موعد قاعدگی صبوری کنید. اگر به امید خدا دچار تاخیر شدید آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت مشخص شود. امیدوارم که شادی در انتظارتان باشد 🌷
1
1401/03/08
سوال کننده
ممنونم از پاسخگوییتون 🌹
0
1401/03/08
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/03/08
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 💗💓💗
0
1401/03/08
سوال کننده
ببخشین شما علائم دیگه ای هم داشتین
بی بی چک چند وقت بعد نشون داد
من حواسم نبود رو پاسخ دوستمون گلی رپلای کرده بودم
بی بی چک چند وقت بعد نشون داد
من حواسم نبود رو پاسخ دوستمون گلی رپلای کرده بودم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




