سلام دکتر عزیز و خانمها من سونوگرافی ان تی سه ماهه اول رو انجام دادم .تو سونو بقیه دیدم توضیحاتش خیلی بیشتره میخواستم ببینم الان این سونو من دقیقه؟
0
1401/10/05
سوال کننده
احساس میکنم این دکتر سرسری گرفت و زیاد وقت نزاشت.ممنون میشم جواب بدین
0
1401/10/05
banoo z
عکسش نفرستادی
0
1401/10/05
سوال کننده

0
1401/10/05
سوال کننده

0
1401/10/05
کیانا مامان دلین 💛✨
همه چی نرماله عزیزم
0
1401/10/05
کیانا مامان دلین 💛✨
پسرم هست فک کنم😍
0
1401/10/05
shoko6968 z~z
سلام جنسیتت نگفت بهت؟
0
1401/10/05
⭐️☀️آسمان☀️⭐️ م
راستش منم حس میکنم زیادی خلاصه کرده
از من که یه صفحه کامل بود
مثلا ضربان قلب جنین رو ننوشته
از من که یه صفحه کامل بود
مثلا ضربان قلب جنین رو ننوشته
0
1401/10/05
yasamin 😊😊😊😊😊
آره مثلا در مورد مایع امنیوتیک هم چیزی ننوشته .
0
1401/10/05
آسمان آرت
نوع جفتت رو نزده؟!!! قدامی یا خلفی
0
1401/10/05
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
میتوانستند جامع تر توضیح داده و حداقل جایگاه جفت را مشخص می کردند، با مرکز انجام دهنده تماس بگیرید و گلایه کنید که چرا جایگاه جفت مشخص نشده است اما مابقی موارد همگی چک شده و همه هم طبیعی هستند 💗
میتوانستند جامع تر توضیح داده و حداقل جایگاه جفت را مشخص می کردند، با مرکز انجام دهنده تماس بگیرید و گلایه کنید که چرا جایگاه جفت مشخص نشده است اما مابقی موارد همگی چک شده و همه هم طبیعی هستند 💗
0
1401/10/05
سوال کننده
چرا گفت احتمالا پسره.اونم البته خودم پرسیدم گفت
0
1401/10/05
سوال کننده
خب الان که جایگاه جفت رو مشخص نکرده من میتونم دوباره برم؟
0
1401/10/05
سوال کننده
حتما باید باشه جایگاه جفت؟
0
1401/10/05
پزشک اوما
مامان جان تعیین جایگاه جفت در رابطه با روال مراقبتی شما اطلاعات دقیق تری در اختیار ما قرار می دهد اول تماس بگیرید و جویا شوید ممکن است فراموش کرده باشند ذکر کنند اگر گفتند مشکلی نبوده نیاز به تکرار سونوگرافی نیست اما اگر بررسی نشده تکرار کنید🌹
0
1401/10/05
سوال کننده
خیلی ممنون.اگر تکرار کنم باید دوباره آزمایش هم بدم؟
0
1401/10/05
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ، نیازی به تکرار آزمایش نیست 🌹
0
1401/10/06
سوال کننده
لطف کردین ممنونم دکتر مهربون
0
1401/10/06
سوال کننده
stk: |~|12|~|288
0
1401/10/06
سوال کننده
و اینکه ببخشید الان فقط جایگاه جفت رو بخوام که تکرار بشه.یا اینکه توضیحات دیگه ای مثل این عکسی که الان براتون میفرستم هم بخوام چک کنن؟
0
1401/10/06
سوال کننده

برای یکی از مامانای اومایی هست که تو پرسشها دیدم.توضیحات خیلی بیشتری داره.
0
1401/10/06
پزشک اوما
مامان گل بله میتوانید درخواست کنید، سونوگرافی ها را در مراکز دقیق و معتبر انجام دهید برخی همکاران متاسفانه دلسوزی ندارند 🌹
1
1401/10/06
سوال کننده
ممنون از وقتی که گذاشتین .چشم حتما .
0
1401/10/06
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️
0
1401/10/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/10/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- عنوان نکردن استخوان بینی در سونوگرافی ان تی طبیعی است؟
- تفسیر سونوگرافی ان تی.
- جواب سونوگرافی ان تی
- تفسیر آزمایش nt کسی میدونه خوبه یا نه
- سونوگرافی خوب توی مشهد میخوام برای ان تی
- خانما ببینید بچه ام چه جنسیتی داره.
- سونوگرافی خوب در رشت
- جواب سونو ان تی منو ببینید
- تفسیر سونوگرافی ان تی
- ازمایش غربالگریم بلاخره جوابش اومد



514

