سلام به شما پزشک عزیز و خانم های اوما
من ۳۱هفته و دو روز هستم این سنو روانجام دادم میشه تفسیر کنید واسم .
ایا وزنش کم نیست ؟خیلی نگرانم اخه شکمم خیلی بزرگ نشده
یه چیزی توی سنو 4 هفته بیشتره چی هست خیلی نگرانم ممنون میشم راهنماییم کنید.
پرسش (1401/10/04):
ممنون میشم سنو منوتفسیر کنید
438
68
1401/10/04
سوال کننده
0
1401/10/04
سوال کننده

0
1401/10/04
رز. .
عزیزم وزنش خداروشکر خیلی هم خوبه نگران نباش
0
1401/10/04
شادی .
عزیزم اون Bpd قطر سر هستش
وزنشم تا اونجایی که من میدونم برای هفته شما عالیه
وزنشم تا اونجایی که من میدونم برای هفته شما عالیه
0
1401/10/05
رز. .
اونم قطر سرش هست که فکر نکنم مشکلی باشه حالا به دکتر هم حتما نشون بده هفته های بالاتر درست میشه معمولا هم تو بچه های پسر اینجوریه
0
1401/10/05
سوال کننده
پایین نیست پس؟ اخه نگرانم که رشدش خوب باشه اخه هرکس منومیبینه میگه اصلا مشخص نیست ماه هشت باشی
0
1401/10/05
سوال کننده
یعنی سرش بزرگه؟ خدایی نکرده مشکلی نیست؟اره از منم پسره.بعد ممکنه بخاطز دور سرش طبیعی زایمان نکنن؟
0
1401/10/05
رز. .
نه اتفاقا از میانگین نرمالش هم یکم بیشتره خداروشکر خیلی خوبه
0
1401/10/05
سوال کننده
خداکنه همه چیزش خوب باشه این هفته هارودیدم که باهم فرق دارن دلم هزار راه رفت
0
1401/10/05
سوال کننده
خب خداروشکر بعد دور سرش بزرگه بچم زشت نمیشه؟😂
0
1401/10/05
رز. .
بیشتر واسه زایمان بررسی میشه نه اگر مشکلی بود که تو سونوگرافی میگفتن معمولا دو سه هفته دیگه سونو رو تکرار میکنن
0
1401/10/05
سوال کننده
اهان خب پس حالا فردا باید نشون دکترم بدم دلم طاقت نیاورد گفتم از اینجا بپرسم
0
1401/10/05
رز. .
با توجه به وزنش هم میزان نرمال بودن بررسی میشه
0
1401/10/05
سوال کننده
اهان خب پس😍
0
1401/10/05
رز. .
نه هفته های آخر درست میشه چون الان تو رشد هستش این اختلاف اندازه ها ممکنه پیش بیاد
0
1401/10/05
سوال کننده
عزیزم از شما توی هفته ی من چند بود الان چنده؟
0
1401/10/05
سوال کننده
خب پس خداروشکر خیالم راحت شد🥰😘😘😘
1
1401/10/05
سوال کننده
مرسی عزیزدلم
0
1401/10/05
رز. .
اتفاقا الان که واسه شما رو دیدم یاد خودم افتادم مثل من تقریبا
0
1401/10/05
سوال کننده
ای جانم😍😍 الان چند کیلو هست
0
1401/10/05
رز. .
تو ۳۰ هفته ۱۶۰۰ بود فکر میکنم دقیق یادم نیست
0
1401/10/05
سوال کننده
ای جونم 😍😍
0
1401/10/05
رز. .
الان رو دیگه نمیدونم ولی یادمه دور سر بچه منم دو هفته جلوتر بود
0
1401/10/05
رز. .
انشالله دعا میکنم بچه تازه و صحیح و سلامت بغل بگیری عزیزم
0
1401/10/05
رز. .
بچه نازت
0
1401/10/05
رز. .
عزیزمی
0
1401/10/05
سوال کننده
خب پس خیالم راحت شد🤗🤗 همش پیش خودم استرس داشتم که چیز بدی باشه😍😍
0
1401/10/05
رز. .
نه عزیزم نگران نباش منم مثل شما خیلی استرسی ش م به خدا توکل کردم
1
1401/10/05
سوال کننده
فداتشم گلم مرسی از راهنماییت لطف کردی انشاالله به سلامتی تو دلیتوبغل بگیری چیزی نمونده دیگه خیلی دعا کن واسه همه خانمها😍😍😍🙏🙏🙏
0
1401/10/05
رز. .
حتما عزیزم من هر روز واسه تمام مادرای باردار و تو دلی شون و همه اقدامی ها عزیزم اوما دعا میکنم شما هم واسه من دعا کنید غریب هستم و تنها که فقط خدارو دارم
1
1401/10/05
سوال کننده
اره واقعا منم دیگه سپردم دست خدا خودش مواظبشون باشه😍🙏
1
1401/10/05
رز. .
آره واقعا توکل به خدا 🌹🌹🌹
1
1401/10/05
سوال کننده
حتماگلم انشاالله نی نی نازتو بغل بگیری به سلامتی خدا محافظ خودتو نی نی عزیزت باشه😍😍😍😍😘😘😘😘 به سلامتی بگذره واست عزیزدلم😘😘😘😘
1
1401/10/05
سوال کننده
انشاالله ❤️🙏🙏🙏
1
1401/10/05
رز. .
مرسی عزیزدلم همچنین برای خودت و نی نی نازت انشالله بسلامت بغل بگیری و خدا حافظ خودت و نی نیت باشه😘😘😘😘
0
1401/10/05
سوال کننده
ممنونم مهربونم 😘😘🙏🙏
0
1401/10/05
Kimiya 💛
عزیزم انگار همین دیروز بود خبر بارداریتو تو اوما دادی چقد زود گذشت❤️
انشاءالله به سلامتی و دل خوش تو دلیتو بغل بگیری ❤️❤️
موقع زایمانت برای منم دعا کن ❤️😘
انشاءالله به سلامتی و دل خوش تو دلیتو بغل بگیری ❤️❤️
موقع زایمانت برای منم دعا کن ❤️😘
0
1401/10/05
Kimiya 💛
منو شما یادمه دوهفته فاصله داشتیم
0
1401/10/05
سوال کننده
فداتشم گلم اره زود گذشت اما واسم خیلی سخت گذشت الهی به زودی خدا یه فندق کوچولو ناز بزاره تو دلت. حتما عزیزم اگه خدا قابلم بدونه😘😘😘😘
0
1401/10/05
سوال کننده
الهی به زودی جاش سبز بشه عشقم از ته دل از خدا میخوام به زودی دامنتو سبز کنه😘😘😘😘🙏🙏🙏🙏
0
1401/10/05
فافا .
سلام عزیزم
غزاله وزنش خیلیم خوبه
من با ۳۰هفته و دوروز طرق ان تی رفتم وزنش ۱۴۳۰ بود
که دکتر گفت کمه. وزن پسرتو خیلی خوبه ماشاالله
غزاله وزنش خیلیم خوبه
من با ۳۰هفته و دوروز طرق ان تی رفتم وزنش ۱۴۳۰ بود
که دکتر گفت کمه. وزن پسرتو خیلی خوبه ماشاالله
0
1401/10/05
سوال کننده
سلام عزیزم خوبی دخملی خوبه؟ ا پس نگران نباشم دور سرش ۴هفنه بیشتره اون نگرانم کرده
0
1401/10/05
فافا .
قربونت برم ما خوبیم
نگران نباش عزیزم
حالا بازم صبر کن دکتر اوما بیاد نظرشونو ببین
نگران نباش عزیزم
حالا بازم صبر کن دکتر اوما بیاد نظرشونو ببین
0
1401/10/05
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
نگران نباشید وزن دلبندتان در حدود میانگین مورد انتظار است، سونوگرافی ان تی و. زمان انجام آن را ارسال کنید تا ببینم
نگران نباشید وزن دلبندتان در حدود میانگین مورد انتظار است، سونوگرافی ان تی و. زمان انجام آن را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/10/05
سوال کننده
ممنون از شما پزشک مهربانم بله الان میفرستم خدمتتون
0
1401/10/05
سوال کننده

0
1401/10/05
سوال کننده
خدمت شما
1
1401/10/05
سوال کننده
انشاالله مرسی عزیزم.
0
1401/10/05
پزشک اوما
ممنونم گل من ، در سونوگرافی همه چیز خوب است و وزن دلبندتان فقط نسبت به میانگین مورد انتظار عقب نیست ولی جای بهتر شدن دارد ، برای بهبود روند وزن گیری در این هفته ها گوشت های کبابی بیشتر بخورید ، روزانه قارچ کبابی ، تخم مرغ و آجیل خام مصرف کنید و به پهلوی چپ بیشتر دراز بکشید. اما در مرود دور سر، احتمالا در خانواده شما یا همسرتان به صورت فامیلی کمی سر بزرگتر است که در میان خیلی از خانواده ها این شکل ظاهر رایج است اما جهت اطمینان و نظارت دقیق تر ده روز دیگر سونوگرافی بیومتری در یک مرکز معتبر تکرار شود
1
1401/10/05
سوال کننده
ممنون از شما پزشک مهربانم بله حتما چشم ممنونم از اینکه باحوصله جواب میدهید🥰😘😘🙏🙏
1
1401/10/05
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان من ، ممنونم از محبت و حسن نظرتون و چشم هاتون بی اشک باشند 💗💗💗
1
1401/10/05
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/10/05
سوال کننده
😘🥰🙏🙏🙏
1
1401/10/05
پزشک اوما
💗💗💗💗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- میشه این سنو تفسیر کنین
- تاحالا کسی شده ان تی بره بگه پسره بعدانومالی بگه دختره بعدش۱سنو دیگه بره بازپسره؟؟؟
- سنو NT دادم میشه تفسیرش کنید ممنون
- سونوگرافی حاملگی میشه تفسیر کنید
- تفسیر سنو ان تی سه ماه اول بارداری با آزمایش غربالگری
- سلام دوستان ممنون میشم جواب بدین
- noshin s کجایی عزیرم سارا م بیا ببینم رفتی سنو آنومالی 😍
- جنسیت درسنو ان تی
- بچها تو رو خدا بگین کی وضعیتش مثل من بوده خیلی میترسم
- سلام لطفا میشه سنو سلامت و ازمایش سلامت نینیمو تفسیر کنید




