سلام دکتر گرامی و دوستان اومایی
من این ماه کلومیفن و لتروزول روزی یه دونه از هرکدوم خوردم. و این جواب سونوگرافی روز سیزدهم هست. پس فردا هم که میشه ۱۵ سیکلم نوبت دکتر دارم. بنظرتون لازمه آمپول ازادسازی زده بشه یا نه؟ بعد اگه قرار باشه بزنم تا دو روز دیگه دیر نمیشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



405
1401/06/19




