Ooma

😟سرفه خلط دار بدون تب و آبریزش و علائم سرماخوردگی😟

سلام دکتر اوما
و مامانی اومایی
پسرم دوروزه تک و توک سرفه خلط دار میکنه
هیچ علايم دیگه ای نداره نه تب نه آبریزش نه بیحالی
همه چیش طبق روال عادیه خوب میخابه غذا و شیرشم میخوره
این مدت هم کسیو ندیدیم که بگیم مریض شده ازش گرفته
من از دیروز بهش پلارژین دادم
ادامه بدم با داروی دیگه ای بهش بدم؟
سرفه میکنه غم دنیا میریزه تو دلم😭
انقد هم مطبا شلوغه و همه مریض جرات ندارم ببرمش دکتر😢

13 پاسخ 471 بازدید


طول دوره انفولانزا و سرماخوردگی

سلام خدمت خانم دکتر و دوستان
خانوادم ینی مامان و بابام وخواهر برادرم سرماخورده حالا یا انفولانزا گرفتن
از چهارشنبه هفته قبل دیگه علائمشون شروع شد و حالشون خیلی بد شد ینی تا امروز تقریبا ده روز
بعد الان انگار فقط سرفه هاشون مونده چون چن باره پشت سرهم سرماخورده میشن و هنوز سرفه هاشون خوب نشده دوباره مریض میشن
الان با این وضعیت سرفه هاشون میتونم برم پیششون واگیر نداره برا من و دخترم دیگه بعد ده روز چون دخترم بهونشون میگیره

9 پاسخ 372 بازدید


قرص امپرازول رفلاکس نوزاد

سلام خانم دکتر جان خسته نباشید ببخشید من برای رفلاکس دخترم امپرازول میدم امروز که یکی دیگه خریدم قوطیش فرق میکنه ب نظر شما اینا یکی اند یا نه فرق دارند

7 پاسخ 304 بازدید


در مورد حباب معده

هفته ۲۰ بارداری هستم .سونوگرافی مجدد بهم گفتن حباب معده کوچیک دیده شده خیلی نگرانم

17 پاسخ 2,347 بازدید


استفاده از شیاف پروژسترون در هفته های اول بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه؟

سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید، من بخاطر اینکه کمردرد شدیدی داشتم ، دکترم برام شیاف پروژسترون نوشت، و البته به من گفت ۳ هفته دیگ سونو برو برای صدای قلب، ولی سوالم اینه، استفاده از این شیاف توی این هفته های اول و قبل از این ک مشخص بشه قلب جنین تشکیل شده یا ن، مشکلی ایجاد نمیکنه؟ اخه خانم دکتر نمیدونم چرا من همش استرس سقط شدن دارم برا همین میگم یه موقع الان ک اطلاعی از وضعیت جنین ندارم اشکالی نداره استفاده کنم،

45 پاسخ 512 بازدید


بهترین زمان مصرف مکمل ها در بارداری

باسلام بهترین زمان مصرف قرص جوشان کلسیم و مولتی ویتامین و آهن چه زمانیست جهت جذب بهترآن در بدن

24 پاسخ 373 بازدید


یبوست کردن شیر پاستوریزه

سلام وقت بخیر.دخترم ۱۴ ماهشه .از یکسالگی هم شیر خشک شماره ۳ میدم هم پاستوریزه کم چرب.شیر پاستوریزه خیلی یبوستش میکنه.چند روزه کلافمون کرده.الان به زور شیاف یکم دسشویی کرده.بنظرتون چیکار کنم یا چه شیری بدم؟

4 پاسخ 1,121 بازدید


سلام خوبین. شدیدا دلم گرفته انگار نا امید شدم از همه چی

امشب دکتر بودم روز ۳ سیکل هستم. سونو وازینال داد گفت خیلی ذخیره تخمدانت پایین
اصلا همین که گفت روحبه ام باختم
امپول سینال اف داده و لتروزل بخورم. گفت این ماه حامله نشدی بیا iui😭😭
نمیدونم واقعا چکار کنم

82 پاسخ 936 بازدید


آیا درد زیرشکم در هفته ۳۲ بارداری طبیعی هست؟

سلام زمانی که من دراز کشیدم چه به پهلو چپ چه به پهلو راست،وقتی میخوام پهلو به پهلو بشم زیر شکمم یدفعه درد میگیره جوری که صدام در میاد گاهی وقتا یه سمته زیر شکم کنار تخمدان،میخواستم بدونم طبیعیه؟بعد اینکه من زمانی که میخوام پهلو به پهلو بشم بلند نمیشم بلکه به پشت دراز میکشم بعد یه پهلو دیگه میشم میخواستم بدونم ایا مشکلی پیش میاد؟

19 پاسخ 642 بازدید


پایین بودن پلاکت خون بابام توروخدا راهنمایی کنید

سلام خدمت پزشک و دوستان گلم
پدر من رفته ازمایش داده پلاکتش۶۵هزار شده ک خیلی پایین
فردا قراره ببریم دکتر
توروخدا کسی مشکل مشابه پدرمو داشته راهنمایی کنه مشکل چی بوده

13 پاسخ 539 بازدید


راهنمایی برای تغذیه نوزاد

سلام میشه لطفا راهنمایی کنید سویق و سرلاک و پودر مغزیجات رودقیقا و به تفکیک از چندماهگی میشه شروع کرد و میوه های مجاز هر ماه کدوما هست؟

15 پاسخ 504 بازدید


مصرف قرص پردنیزولون و شیر دادن به نوزاد

سلام . ببخشید من یه مریضی خودایمنی دارم و الان قرص پردنیزلون مصرف میکنم . آیا بعدا اگه بچه به دنیا بیاد میتونم بهش شیر بدم یا اینکه چون قرص مصرف میکنم نمیشه?!

10 پاسخ 556 بازدید


تفسیر تست پاپ اسمیر

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
لطفا تست پاپ اسمیر من رو تفسیر میکنید.ممنونم♥️

11 پاسخ 402 بازدید


بزاق زیاد دهان نوزاد ۵ ماه و ۲۰ روز

با سلامت خدمت دکتر عزیز ..من دخترم خیلی اب دهن زیاد میریزه بخاطر چیه؟چیکار کنم ؟

14 پاسخ 461 بازدید


برای درمان رفلاکس و کولیک نوزاد 24 روزه

سلام خانوم دکتر عزیز پسر من 24 روزشه موقع خواب شیر میاد تو گلوش همش سعی ببره پایین بردم یه دکتر قطره کولیکز و شربت اهورا نی نی بهش داد ولی میترسم هر هشت ساعت بدم چون میگن عادت میکنه معده ش شکمش نفخ داره خیلی شربت اهورا نی نی هم دیگه ندادم چون روش نوشته بود برای نوزاد بالای 1 ماه
شما چی نسخه میکنید

8 پاسخ 561 بازدید


ادامه دادن اسپری سالبوتامول و شربت نئوتادین خطرناکه؟

سلام خانم دکترو مامانا.پسرم سرما خورد .سرفه هاش کمتر شد.انتی بیوتیکم تا دیروز که ۶روز میشد دادم قطع کردم.نئوتادینم همینطور.ولی الان دیدم دماغش دوباره آویزونه.رنگش روشنه.اگر ادامه بدم اشکال داره؟ بخاطر رفلاکسم پودر امپرازول میدم.یکم خس خس داره.اسپری رو ادامه بدم چی.اونم اشکال داره؟ دکترش گفت تا خوب بشه بهش بده

6 پاسخ 513 بازدید


قرص اپزوپرین باعث ضربان قلب میشه

دکتر جان من بخاطر دردم و جلوگیری از زایمان زودرس قرص ایزوپرین میخورم
ولی ضربان قلبم میره بالا تا ۱۳۰
بعد از ۲ ساعت دوباره گرفتم ۱۰۰
حالا مشکلی هست تا ۱۳۰ یا نه؟؟
البته من همیشه ضربان قلبم ۹۸ تا ۱۱۰ هست
یک مقدار هم سینه ام میسوزه اما نمیدونم از قلب یا معده
قرص جایگزینی هست یا نه

40 پاسخ 511 بازدید


درد مبهم در قسمت واژن

سلام توروخدا جوابمو بدید من یه نقطه ای ز ناحیه پایین تنم درد میکنه و ضربان داره دقیقا نمیدونم کجاست واژنمه یا مثانمه‌نمیدونم
فقط حس میکنم که یه نقطه ای اون پایین درد داره و ضربان میزنه
نمیدونم‌چیکار کنم علایم چیه خیلی میترسم و نگرانم

6 پاسخ 523 بازدید


عقب انداختن زمان پریود

سلام خانم دکتر عزیز و خانمای جذاب

من خواهرم ۲ آبان پریود و۹ تموم شده.الان آخر ماه میخواد بره مسافرت میگه میخوام تا ۱۰ آذر که برمیگردم پریود نشم درواقع عقب بندازه.شما چه راه کاری واسش پیشنهاد میدین؟

18 پاسخ 1,310 بازدید


رفلاکس و برونشیت نوزاد

سلام دکترجان و دوستان.پسرم رفلاکس خفیف داره.بهش پودر امپرازول میدم هرروز.الان دو روزه که سرفه میکنه.انگار که خلط داره.بردمش دکتر فک کردم سرما خورده. دکتر سینشو گوش کرد گفت از ریه و سینه تیست از معدشه.اسید معدش میزنه به ریه اش برونشیت شده.باید نئوتادین بدی و همون پودر و اسپری دهانی سالبوتامول هر ۶ساعت.گفته که با همینا خوب میشه.نگرانشم.اخه خیلی صدای سرفه اش بده. کسی از شما بچش از رفلاکس سرفه شدید پیدا کرده؟؟

12 پاسخ 503 بازدید