😟سرفه خلط دار بدون تب و آبریزش و علائم سرماخوردگی😟
سلام دکتر اوما
و مامانی اومایی
پسرم دوروزه تک و توک سرفه خلط دار میکنه
هیچ علايم دیگه ای نداره نه تب نه آبریزش نه بیحالی
همه چیش طبق روال عادیه خوب میخابه غذا و شیرشم میخوره
این مدت هم کسیو ندیدیم که بگیم مریض شده ازش گرفته
من از دیروز بهش پلارژین دادم
ادامه بدم با داروی دیگه ای بهش بدم؟
سرفه میکنه غم دنیا میریزه تو دلم😭
انقد هم مطبا شلوغه و همه مریض جرات ندارم ببرمش دکتر😢
طول دوره انفولانزا و سرماخوردگی
سلام خدمت خانم دکتر و دوستان
خانوادم ینی مامان و بابام وخواهر برادرم سرماخورده حالا یا انفولانزا گرفتن
از چهارشنبه هفته قبل دیگه علائمشون شروع شد و حالشون خیلی بد شد ینی تا امروز تقریبا ده روز
بعد الان انگار فقط سرفه هاشون مونده چون چن باره پشت سرهم سرماخورده میشن و هنوز سرفه هاشون خوب نشده دوباره مریض میشن
الان با این وضعیت سرفه هاشون میتونم برم پیششون واگیر نداره برا من و دخترم دیگه بعد ده روز چون دخترم بهونشون میگیره
قرص امپرازول رفلاکس نوزاد
سلام خانم دکتر جان خسته نباشید ببخشید من برای رفلاکس دخترم امپرازول میدم امروز که یکی دیگه خریدم قوطیش فرق میکنه ب نظر شما اینا یکی اند یا نه فرق دارند
در مورد حباب معده
هفته ۲۰ بارداری هستم .سونوگرافی مجدد بهم گفتن حباب معده کوچیک دیده شده خیلی نگرانم
استفاده از شیاف پروژسترون در هفته های اول بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه؟
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید، من بخاطر اینکه کمردرد شدیدی داشتم ، دکترم برام شیاف پروژسترون نوشت، و البته به من گفت ۳ هفته دیگ سونو برو برای صدای قلب، ولی سوالم اینه، استفاده از این شیاف توی این هفته های اول و قبل از این ک مشخص بشه قلب جنین تشکیل شده یا ن، مشکلی ایجاد نمیکنه؟ اخه خانم دکتر نمیدونم چرا من همش استرس سقط شدن دارم برا همین میگم یه موقع الان ک اطلاعی از وضعیت جنین ندارم اشکالی نداره استفاده کنم،
بهترین زمان مصرف مکمل ها در بارداری
باسلام بهترین زمان مصرف قرص جوشان کلسیم و مولتی ویتامین و آهن چه زمانیست جهت جذب بهترآن در بدن
یبوست کردن شیر پاستوریزه
سلام وقت بخیر.دخترم ۱۴ ماهشه .از یکسالگی هم شیر خشک شماره ۳ میدم هم پاستوریزه کم چرب.شیر پاستوریزه خیلی یبوستش میکنه.چند روزه کلافمون کرده.الان به زور شیاف یکم دسشویی کرده.بنظرتون چیکار کنم یا چه شیری بدم؟
سلام خوبین. شدیدا دلم گرفته انگار نا امید شدم از همه چی
امشب دکتر بودم روز ۳ سیکل هستم. سونو وازینال داد گفت خیلی ذخیره تخمدانت پایین
اصلا همین که گفت روحبه ام باختم
امپول سینال اف داده و لتروزل بخورم. گفت این ماه حامله نشدی بیا iui😭😭
نمیدونم واقعا چکار کنم
آیا درد زیرشکم در هفته ۳۲ بارداری طبیعی هست؟
سلام زمانی که من دراز کشیدم چه به پهلو چپ چه به پهلو راست،وقتی میخوام پهلو به پهلو بشم زیر شکمم یدفعه درد میگیره جوری که صدام در میاد گاهی وقتا یه سمته زیر شکم کنار تخمدان،میخواستم بدونم طبیعیه؟بعد اینکه من زمانی که میخوام پهلو به پهلو بشم بلند نمیشم بلکه به پشت دراز میکشم بعد یه پهلو دیگه میشم میخواستم بدونم ایا مشکلی پیش میاد؟
پایین بودن پلاکت خون بابام توروخدا راهنمایی کنید
سلام خدمت پزشک و دوستان گلم
پدر من رفته ازمایش داده پلاکتش۶۵هزار شده ک خیلی پایین
فردا قراره ببریم دکتر
توروخدا کسی مشکل مشابه پدرمو داشته راهنمایی کنه مشکل چی بوده
راهنمایی برای تغذیه نوزاد
سلام میشه لطفا راهنمایی کنید سویق و سرلاک و پودر مغزیجات رودقیقا و به تفکیک از چندماهگی میشه شروع کرد و میوه های مجاز هر ماه کدوما هست؟
مصرف قرص پردنیزولون و شیر دادن به نوزاد
سلام . ببخشید من یه مریضی خودایمنی دارم و الان قرص پردنیزلون مصرف میکنم . آیا بعدا اگه بچه به دنیا بیاد میتونم بهش شیر بدم یا اینکه چون قرص مصرف میکنم نمیشه?!
تفسیر تست پاپ اسمیر
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
لطفا تست پاپ اسمیر من رو تفسیر میکنید.ممنونم♥️
بزاق زیاد دهان نوزاد ۵ ماه و ۲۰ روز
با سلامت خدمت دکتر عزیز ..من دخترم خیلی اب دهن زیاد میریزه بخاطر چیه؟چیکار کنم ؟
برای درمان رفلاکس و کولیک نوزاد 24 روزه
سلام خانوم دکتر عزیز پسر من 24 روزشه موقع خواب شیر میاد تو گلوش همش سعی ببره پایین بردم یه دکتر قطره کولیکز و شربت اهورا نی نی بهش داد ولی میترسم هر هشت ساعت بدم چون میگن عادت میکنه معده ش شکمش نفخ داره خیلی شربت اهورا نی نی هم دیگه ندادم چون روش نوشته بود برای نوزاد بالای 1 ماه
شما چی نسخه میکنید
ادامه دادن اسپری سالبوتامول و شربت نئوتادین خطرناکه؟
سلام خانم دکترو مامانا.پسرم سرما خورد .سرفه هاش کمتر شد.انتی بیوتیکم تا دیروز که ۶روز میشد دادم قطع کردم.نئوتادینم همینطور.ولی الان دیدم دماغش دوباره آویزونه.رنگش روشنه.اگر ادامه بدم اشکال داره؟ بخاطر رفلاکسم پودر امپرازول میدم.یکم خس خس داره.اسپری رو ادامه بدم چی.اونم اشکال داره؟ دکترش گفت تا خوب بشه بهش بده
قرص اپزوپرین باعث ضربان قلب میشه
دکتر جان من بخاطر دردم و جلوگیری از زایمان زودرس قرص ایزوپرین میخورم
ولی ضربان قلبم میره بالا تا ۱۳۰
بعد از ۲ ساعت دوباره گرفتم ۱۰۰
حالا مشکلی هست تا ۱۳۰ یا نه؟؟
البته من همیشه ضربان قلبم ۹۸ تا ۱۱۰ هست
یک مقدار هم سینه ام میسوزه اما نمیدونم از قلب یا معده
قرص جایگزینی هست یا نه
درد مبهم در قسمت واژن
سلام توروخدا جوابمو بدید من یه نقطه ای ز ناحیه پایین تنم درد میکنه و ضربان داره دقیقا نمیدونم کجاست واژنمه یا مثانمهنمیدونم
فقط حس میکنم که یه نقطه ای اون پایین درد داره و ضربان میزنه
نمیدونمچیکار کنم علایم چیه خیلی میترسم و نگرانم
عقب انداختن زمان پریود
سلام خانم دکتر عزیز و خانمای جذاب
من خواهرم ۲ آبان پریود و۹ تموم شده.الان آخر ماه میخواد بره مسافرت میگه میخوام تا ۱۰ آذر که برمیگردم پریود نشم درواقع عقب بندازه.شما چه راه کاری واسش پیشنهاد میدین؟
رفلاکس و برونشیت نوزاد
سلام دکترجان و دوستان.پسرم رفلاکس خفیف داره.بهش پودر امپرازول میدم هرروز.الان دو روزه که سرفه میکنه.انگار که خلط داره.بردمش دکتر فک کردم سرما خورده. دکتر سینشو گوش کرد گفت از ریه و سینه تیست از معدشه.اسید معدش میزنه به ریه اش برونشیت شده.باید نئوتادین بدی و همون پودر و اسپری دهانی سالبوتامول هر ۶ساعت.گفته که با همینا خوب میشه.نگرانشم.اخه خیلی صدای سرفه اش بده. کسی از شما بچش از رفلاکس سرفه شدید پیدا کرده؟؟




