سلام خانوما تا الان روزی یک سیسی سیدرال به بچم میدم خاستم ببینم شما هم همین مقدار میدین یا دو سیسی تو سن بچه من؟؟
0
1401/10/07
💎 sara 💎
دکتر بچه های من گفت یک و نیم سی سی
0
1401/10/07
نسترن ..
من دو سیسی میدم
0
1401/10/07
سوال کننده
بعد من میزارم تو یخچال شمام میزارین
1
1401/10/07
نسترن ..
البته دکترش گفته
0
1401/10/07
سوال کننده
من ی سیسی دادم البته خیلی خودش دوس داره اصرار داره یکی دیگم بدم ی نصف کوچولو هم میدم😄
1
1401/10/07
💎 sara 💎
آره یخچالیه
0
1401/10/07
عاطفه موسوی
اگه زده ۱۴mg یک سی سی ۱۱ یک و نیم سی سی ۷ دو سی سی من فروزومال میدم ۱۱ و ۷ داره دکتر گفت این مقدار بده جون بچه باید در روز ۱۴ میلی گرم آهن دریافت کنه
0
1401/10/07
سوال کننده
ممنون نگاه میکنم حتما میگم
0
1401/10/07
. .
دو سی سی میدم چون آهنش ۷، باید بذاری یخچال
0
1401/10/07
. .
دخترت چند کیلواه؟
0
1401/10/07
. .
آزمایش یک سالگیش کم خون نبود؟
0
1401/10/07
. .
اوما چرا منو پرت می کنه بیرون
1
1401/10/07
سوال کننده
برا واکسن هجده ماه دیگع نبردم
1
1401/10/07
سوال کننده
دکترش ننوشت براش هنوز
0
1401/10/07
. .
من دقیق یادم نیس ولی فک کنم یه دکتری می گفت چون جذبش بالاست یک سی سی هم اوکیه ولی بالای ده کیلو دو سی سی بدید بازم دقیق یادم نیس
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



357

