Ooma

جیش نکردن نوزاد ۸ماهه

سلام خدمت دکتر و اومایی های عزیز.دخترم ۴ساعتی یا ۵ساعتی یبار جیش میکنه این طبیعیه؟شیر میخوره خوب ولی تقریبا از وقتی غذای کمکی میدمش اینجوری شده

32 پاسخ 474 بازدید


تازگیا دخترم جیش و پی پی شو نمیگه چیکار کنم ؟

سلام دخترم دو سال و شش ماهش از دوسالگی از مای بی بی گرفتمش و جیش میگفت شب ادرایم از نوزادی نداشت تا الان
مشکل اصلیم این الان حدود سه هفته میشه جیش و پی پی شو نمیگه هر روشی بگی امتحان کردم فایده نداره میخوام بدونم چیکار کنم یعنی علت خاصی داره؟

11 پاسخ 628 بازدید


زردی نوزاد من چنده؟

سلام رفتم آزمایش برا زردی نوزاد
میشه جوابشو اگ بلدید بگید

17 پاسخ 422 بازدید


شیاف بجای قطره میشه؟

سلام میشه بجای قطره شیاف استامینوفن برای نوزاد ۷ماهه استفاده کرد
ممنون زود بگید واسه امشب میخام
قطره رو همش بالا میاره تب داره

34 پاسخ 1,135 بازدید


درمان خلط پشت گلو کودک ۱ ساله

دوستای خوبم و دکتر مهربون اوما پسرم چندروزی هست ک خلط پشت گلو داره.شربت باریچ دادم ولی خوب نشده.چ پیشنهادی دارید.خودم و شوهرم هم فقط خلط داریم پسرم دیروز عق زد کلی خلط اومد بیرون ولی باز داره دوست ندارم چرک خشک کن بدم چون قبلا دادم اثر نداشت.یبار نئوتادین دادم خوب بود ولی الان چون فقط خلط داره نمیخوام ببرمش دکتر ازبس ک تو مطب مریضی های دیگه هست

16 پاسخ 367 بازدید


تنظیمات اومای من درست کار نمیکنه و سن بارداری اشتباه میزنه

سلام دکتر جان و پشتیبان عزیز
وقت بخیر.
من تاریخ اولین روز از آخرین پریودیم 18ام تیر هست (البته بین 15تا 18 خاطرم نیست چون اومای بنده پرید و مجدد اطلاعات دادم، الان هم نرم افزار هنگ میکنه و برای ارسال پیام و نظر مشکل دارم) اگر سیستم بتونه چک کنه کی بوده خوب میشه.
و اینکه اگر 18تیر بزنم میزنه 19 هفته ولی بهداشت رفتم گفت 17 هفته که دوباره خودم اوما رو تغییر دادم. سونوها هم متفاوت هستن.
اگر لطف کنید سن دقیق بارداری رو بفرمایید در نرم افزار درست کنم چون هفته 18 باید سونو آنومالی برم و نمیدونم کدوم هفته و چه روزی برم

13 پاسخ 369 بازدید


اقدامی های این ماه بیاین انرژی مثبت

من اسفند ۱۴۰۰ یه سقط ایست قلب داشتم در هفته ۱۱ بودم اما قلب ۹ هفته ایست کرده بود ... که بار دوم اقدام گرفته بود ... دکتر گفت ۳ یا ۴ ماه صبر کنم ... دیگه تا ازمایش بدم و پاپ اسمیر و اچ پی وی و اینا نشد و همسر گفت فعلا دست نگه داریم ... چهارشنبه خیلی اتفاقی رفتم دکتر و گفت دو تا فولی داری یکی ۱۶ یکی ۱۷ ... منم وسوسه شدم این ماه تا دیدم همه چی اوکیه اقدام کردم ... چون به دکتر گفتم پسر خیلی دوست دارم گفت جمعه اقدام کن بر اساس سونو ... منم دیشب اقدام کردم ... فولیک هم که میخوردم ...
دعا کنید بگیره اول سالم باشه بعد اگر خدا خواست پسر باشه

82 پاسخ 715 بازدید


تفسیرسونوگرافی بارداری وموقعیت جفت

سلام funnelingدهانه سرویکس مشاهده نشد وپرزانتاسیونvariableینی چی؟؟
زایمان قبلیم طبیعی بود وبخیه خوردم الان متوجه شدم اینگاربادکردن زدن بیرون حالت قلمبه ایی دارن دردسرسازنیس؟؟ینی بخاطراینکه الان باردارم اینجورشدن؟؟

15 پاسخ 338 بازدید


خلط زیاد گلو و کیپ شدن بینی پسرم در خواب

سلام وقت بخیر
پسرم ۲۰ ماهه هست و سرما خورده بود ، الان کاملا سرماخوردگیش خوب شده ولی فقط شب ها به محض اینکه خوابش می بره گلوش پر از خلط میشه و دماغش کاملا کیپ میشه و شروع به گریه می‌کنه .
واسش از همون اول بخور سرد و اسپری سدیم کلراید زدم ولی هیچ فایده ای نداشته

27 پاسخ 400 بازدید


جیغ کشیدن زیاد نوزاد یک ساله

سلام ب همه اومایی ها...دخترمن یکسالشه
خیییییلی جیغ میکشه...
اصن موندم چیکار کنم
بنظرتون چ چیزی ب آروم شدنش کمک میکنه

31 پاسخ 695 بازدید


سرماخوردگی و کرونا در بارداری

سلام خانوم دکتر میخواستم بگم من حدودا ۲ ماه پیش کرونا گرفتم والان یک ماه از مدت درمانم گزشته ولی توی این مدت من همش حالت های سرما خوردگی مثل آبریزش بینی بدن درد و سر درد دارم واکسن آنفولانزا هم زدم علتش چیه؟

5 پاسخ 301 بازدید


برای اقدام به بارداری چه ازمایش هرمونی بایدانجام بدم؟

باسلام و وقت بخیر خدمت خانم دکترعزیز
من میخوام بدونم برای اقدام به بارداری چه آزمایش هرمونی بایدانجام بدم؟اخه اختلال هرمونی دارم صورتم بعدازاتمام پریودی جوش میزنه به خصوص چانه و پیشانی موهای زائدصورت ،لکه بینی هم دارم به همین دلیل باردارنمیشم خواستم ازمایش انجام بدم گفتن آزمایش های هرمونی خیلی زیادن دکترمتخصص هم دقیق نگفتن چه ازمایش هرمونی.....ممنون میشم دراین مورد راهنمایی بفرمایید🙏🏻💐

17 پاسخ 455 بازدید


سوزش شدید معده و مری

سلام وقت بخیر من اول هفته نهم بارداری هستم سوزش شدید معده و مری دارم اول بارداری این حالت طبیعیه و زود نیست؟ راه حل خانگی و دارویی مناسب چی هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنین خیلی اذیت میشم و تحملش سخت شده

20 پاسخ 553 بازدید


۳بار پریود شدن در یک ماه

سلام‌ مامانا و خانم‌دکتر
خانم دکتر من دو ماه زایمان‌کردم ۴۰ روزگی یه خونریزی سه چهار روزه مثل پریودی داشتم بعد اونم هر ۷ روز پریود میشم ۳روز خونریزی دارم دقیقا اندازه پریود . علتش چیه چیکار کنم؟

5 پاسخ 370 بازدید


من فراموش کردم ۱۴ سیکل دوفاستون بخورم

میتونم امروز شروع کنم فک کنم ۱۷ سیکلم باشه، مثلا جای ۱۰ تا ۸ تا بخورم تا به موقع پریود بشم ، پیشاپیش ممنون بابت پاسخگویی

18 پاسخ 405 بازدید


خیس شدن لباس زیر

سلام خانم دکترعزیز من اززمان بارداری پسرم خیلی وقتا پشت لباس زیرم خیس میشه گاهی ب اندازه یک خط گاهی حتی ب اندازه نصف کف دست .این مورد باعث آزارم شده دائم درحال تعویض لباس ام حتی وقت هایی ک ادرار ندارمم پشت لباس ام خیس راستی بیرون زدگی مقعدم دارم اصلا نمیدونم چیه عرق یاازمقعد ترشح میتونین راهنمایی کنید چیکارکنم

23 پاسخ 975 بازدید


ازمایش اسپرم شوهرمو تفسیرکنین

باسلام
مدتیه برابارداری دوم تواقدامم باردار نمشیم ازمایش همسرم نگاکنین

143 پاسخ 587 بازدید


جایگزین کردن شیر گاو بجای شیرخشک

سلام خانم دکتر عزیزم
خدا قوت
نیکان من، علیرغم همه بی اشتهایی و بدغذاییش زیاد وزن میگیره، به دستور پزشک مقدار شیر مصرفی رو کم کردم، شیر شب رو کامل قطع کردم ولی بازم تو بیست روز یک کیلو اضافه شده.
پزشک خودش میگه نهایتاً دو سه ماه دیگه از شیر بگیریمش. حالا امشب سوالی برای من ایجاد شد، چند روز دیگه یکساله میشه. میشه بجای شیرخشک شیرگاو بدم؟ وزن دهی کمتری نداره؟ اصلا آیا این جایگزینی مناسبه؟
واقعاً نمی‌خوام چاقتر از این که هست بشه.
ممنون میشم نظرتون رو بگید.

139 پاسخ 1,428 بازدید


علت نخوابیدن نوزاد یک‌ ماهه

سلام خانم دکتر و دوستان . دخترم طبق حرف دکتر رفلاکس داره ولی فعلا دارو نداده.شیرخشک ببلاک ای ار داد ک دخترم دوست نداره نخوردش. فقط شیر خودمو میخوره. از دیشب نخوابیده همش خودشو جمع میکنه سرشو میده عقب توی خواب و بیدار میشه. داعم اینکارو میکنه. چکارش کنم؟ قبلش اینجوری نبود خوب میخابید . دکتر هم امروز نیس ک ببرمش.خواهش میکنم راهنمایی کنید اگر تجربه دارید

45 پاسخ 426 بازدید


پسرم آروغ نمیزنه چیکار کنم؟

سلام
پسرم حدودا یه ماهشه شیر میخوره،بعدش خیلی سخت آروغ میزنه یا نمیزنه، مثلا بیست دقیقه یا بیشتر ‌‌میزارمش رو شونه ام و میزنم پشتش ولی آروغ نمیزنه، جاش گریه میکنه، یه ذره که میگذره شیر پنیرک شده بالا میاره
چیکار کنم که بتونم آروغش رو بگیرم؟ شما چجوری آروغ بچتون رو میگیرید؟؟؟ 🤔

13 پاسخ 476 بازدید