جیش نکردن نوزاد ۸ماهه
سلام خدمت دکتر و اومایی های عزیز.دخترم ۴ساعتی یا ۵ساعتی یبار جیش میکنه این طبیعیه؟شیر میخوره خوب ولی تقریبا از وقتی غذای کمکی میدمش اینجوری شده
تازگیا دخترم جیش و پی پی شو نمیگه چیکار کنم ؟
سلام دخترم دو سال و شش ماهش از دوسالگی از مای بی بی گرفتمش و جیش میگفت شب ادرایم از نوزادی نداشت تا الان
مشکل اصلیم این الان حدود سه هفته میشه جیش و پی پی شو نمیگه هر روشی بگی امتحان کردم فایده نداره میخوام بدونم چیکار کنم یعنی علت خاصی داره؟
زردی نوزاد من چنده؟
سلام رفتم آزمایش برا زردی نوزاد
میشه جوابشو اگ بلدید بگید
شیاف بجای قطره میشه؟
سلام میشه بجای قطره شیاف استامینوفن برای نوزاد ۷ماهه استفاده کرد
ممنون زود بگید واسه امشب میخام
قطره رو همش بالا میاره تب داره
درمان خلط پشت گلو کودک ۱ ساله
دوستای خوبم و دکتر مهربون اوما پسرم چندروزی هست ک خلط پشت گلو داره.شربت باریچ دادم ولی خوب نشده.چ پیشنهادی دارید.خودم و شوهرم هم فقط خلط داریم پسرم دیروز عق زد کلی خلط اومد بیرون ولی باز داره دوست ندارم چرک خشک کن بدم چون قبلا دادم اثر نداشت.یبار نئوتادین دادم خوب بود ولی الان چون فقط خلط داره نمیخوام ببرمش دکتر ازبس ک تو مطب مریضی های دیگه هست
تنظیمات اومای من درست کار نمیکنه و سن بارداری اشتباه میزنه
سلام دکتر جان و پشتیبان عزیز
وقت بخیر.
من تاریخ اولین روز از آخرین پریودیم 18ام تیر هست (البته بین 15تا 18 خاطرم نیست چون اومای بنده پرید و مجدد اطلاعات دادم، الان هم نرم افزار هنگ میکنه و برای ارسال پیام و نظر مشکل دارم) اگر سیستم بتونه چک کنه کی بوده خوب میشه.
و اینکه اگر 18تیر بزنم میزنه 19 هفته ولی بهداشت رفتم گفت 17 هفته که دوباره خودم اوما رو تغییر دادم. سونوها هم متفاوت هستن.
اگر لطف کنید سن دقیق بارداری رو بفرمایید در نرم افزار درست کنم چون هفته 18 باید سونو آنومالی برم و نمیدونم کدوم هفته و چه روزی برم
اقدامی های این ماه بیاین انرژی مثبت
من اسفند ۱۴۰۰ یه سقط ایست قلب داشتم در هفته ۱۱ بودم اما قلب ۹ هفته ایست کرده بود ... که بار دوم اقدام گرفته بود ... دکتر گفت ۳ یا ۴ ماه صبر کنم ... دیگه تا ازمایش بدم و پاپ اسمیر و اچ پی وی و اینا نشد و همسر گفت فعلا دست نگه داریم ... چهارشنبه خیلی اتفاقی رفتم دکتر و گفت دو تا فولی داری یکی ۱۶ یکی ۱۷ ... منم وسوسه شدم این ماه تا دیدم همه چی اوکیه اقدام کردم ... چون به دکتر گفتم پسر خیلی دوست دارم گفت جمعه اقدام کن بر اساس سونو ... منم دیشب اقدام کردم ... فولیک هم که میخوردم ...
دعا کنید بگیره اول سالم باشه بعد اگر خدا خواست پسر باشه
تفسیرسونوگرافی بارداری وموقعیت جفت
سلام funnelingدهانه سرویکس مشاهده نشد وپرزانتاسیونvariableینی چی؟؟
زایمان قبلیم طبیعی بود وبخیه خوردم الان متوجه شدم اینگاربادکردن زدن بیرون حالت قلمبه ایی دارن دردسرسازنیس؟؟ینی بخاطراینکه الان باردارم اینجورشدن؟؟
خلط زیاد گلو و کیپ شدن بینی پسرم در خواب
سلام وقت بخیر
پسرم ۲۰ ماهه هست و سرما خورده بود ، الان کاملا سرماخوردگیش خوب شده ولی فقط شب ها به محض اینکه خوابش می بره گلوش پر از خلط میشه و دماغش کاملا کیپ میشه و شروع به گریه میکنه .
واسش از همون اول بخور سرد و اسپری سدیم کلراید زدم ولی هیچ فایده ای نداشته
جیغ کشیدن زیاد نوزاد یک ساله
سلام ب همه اومایی ها...دخترمن یکسالشه
خیییییلی جیغ میکشه...
اصن موندم چیکار کنم
بنظرتون چ چیزی ب آروم شدنش کمک میکنه
سرماخوردگی و کرونا در بارداری
سلام خانوم دکتر میخواستم بگم من حدودا ۲ ماه پیش کرونا گرفتم والان یک ماه از مدت درمانم گزشته ولی توی این مدت من همش حالت های سرما خوردگی مثل آبریزش بینی بدن درد و سر درد دارم واکسن آنفولانزا هم زدم علتش چیه؟
برای اقدام به بارداری چه ازمایش هرمونی بایدانجام بدم؟
باسلام و وقت بخیر خدمت خانم دکترعزیز
من میخوام بدونم برای اقدام به بارداری چه آزمایش هرمونی بایدانجام بدم؟اخه اختلال هرمونی دارم صورتم بعدازاتمام پریودی جوش میزنه به خصوص چانه و پیشانی موهای زائدصورت ،لکه بینی هم دارم به همین دلیل باردارنمیشم خواستم ازمایش انجام بدم گفتن آزمایش های هرمونی خیلی زیادن دکترمتخصص هم دقیق نگفتن چه ازمایش هرمونی.....ممنون میشم دراین مورد راهنمایی بفرمایید🙏🏻💐
سوزش شدید معده و مری
سلام وقت بخیر من اول هفته نهم بارداری هستم سوزش شدید معده و مری دارم اول بارداری این حالت طبیعیه و زود نیست؟ راه حل خانگی و دارویی مناسب چی هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنین خیلی اذیت میشم و تحملش سخت شده
۳بار پریود شدن در یک ماه
سلام مامانا و خانمدکتر
خانم دکتر من دو ماه زایمانکردم ۴۰ روزگی یه خونریزی سه چهار روزه مثل پریودی داشتم بعد اونم هر ۷ روز پریود میشم ۳روز خونریزی دارم دقیقا اندازه پریود . علتش چیه چیکار کنم؟
من فراموش کردم ۱۴ سیکل دوفاستون بخورم
میتونم امروز شروع کنم فک کنم ۱۷ سیکلم باشه، مثلا جای ۱۰ تا ۸ تا بخورم تا به موقع پریود بشم ، پیشاپیش ممنون بابت پاسخگویی
خیس شدن لباس زیر
سلام خانم دکترعزیز من اززمان بارداری پسرم خیلی وقتا پشت لباس زیرم خیس میشه گاهی ب اندازه یک خط گاهی حتی ب اندازه نصف کف دست .این مورد باعث آزارم شده دائم درحال تعویض لباس ام حتی وقت هایی ک ادرار ندارمم پشت لباس ام خیس راستی بیرون زدگی مقعدم دارم اصلا نمیدونم چیه عرق یاازمقعد ترشح میتونین راهنمایی کنید چیکارکنم
ازمایش اسپرم شوهرمو تفسیرکنین
باسلام
مدتیه برابارداری دوم تواقدامم باردار نمشیم ازمایش همسرم نگاکنین
جایگزین کردن شیر گاو بجای شیرخشک
سلام خانم دکتر عزیزم
خدا قوت
نیکان من، علیرغم همه بی اشتهایی و بدغذاییش زیاد وزن میگیره، به دستور پزشک مقدار شیر مصرفی رو کم کردم، شیر شب رو کامل قطع کردم ولی بازم تو بیست روز یک کیلو اضافه شده.
پزشک خودش میگه نهایتاً دو سه ماه دیگه از شیر بگیریمش. حالا امشب سوالی برای من ایجاد شد، چند روز دیگه یکساله میشه. میشه بجای شیرخشک شیرگاو بدم؟ وزن دهی کمتری نداره؟ اصلا آیا این جایگزینی مناسبه؟
واقعاً نمیخوام چاقتر از این که هست بشه.
ممنون میشم نظرتون رو بگید.
علت نخوابیدن نوزاد یک ماهه
سلام خانم دکتر و دوستان . دخترم طبق حرف دکتر رفلاکس داره ولی فعلا دارو نداده.شیرخشک ببلاک ای ار داد ک دخترم دوست نداره نخوردش. فقط شیر خودمو میخوره. از دیشب نخوابیده همش خودشو جمع میکنه سرشو میده عقب توی خواب و بیدار میشه. داعم اینکارو میکنه. چکارش کنم؟ قبلش اینجوری نبود خوب میخابید . دکتر هم امروز نیس ک ببرمش.خواهش میکنم راهنمایی کنید اگر تجربه دارید
پسرم آروغ نمیزنه چیکار کنم؟
سلام
پسرم حدودا یه ماهشه شیر میخوره،بعدش خیلی سخت آروغ میزنه یا نمیزنه، مثلا بیست دقیقه یا بیشتر میزارمش رو شونه ام و میزنم پشتش ولی آروغ نمیزنه، جاش گریه میکنه، یه ذره که میگذره شیر پنیرک شده بالا میاره
چیکار کنم که بتونم آروغش رو بگیرم؟ شما چجوری آروغ بچتون رو میگیرید؟؟؟ 🤔




